KRYSIMLADE Vloženo 2. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2012 Ahoy, Kluci ja sem takovy pako. Pred 2 lety jsem resil problem se svojim autem a v ramci toho ho odstranil zakladnim nastavenim motoru resp. elektroniky motoru na sve O2 1.6 Mpi 75kw. Postup byl, ze pres VAG se dostane auto do specialniho rezimu. Vim ze kat musel byt na 400 stupnu a chladici kapalina kolem 80 a pote se projedou jednotlive testovaci a kalibracni cykly. Bohuzel uz netusim kde jsem to nasel, ale zafungovalo to. Vim ze se stoji na brze a da se plnej plyn a ono to pomalu jde nahoru a pak se to zkalibruje. Jo a pred tim vsim se na 2 hodky odpoji baterie. Poradite ? Ja bych si ji majznul. Uz to heldam 2 hodiny a nic. Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 2. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2012 Nemyslíš náhodou readiness code? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 2. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2012 (editace) Ja sem ale p*ca .... Jasne to je ono. ! Nastaveni ne reset. Diky za typ. Tak timhle se to da otestovat a zkalibrovat. Osobni zkusenost. Mohu sem dat postup prevzaty z VIS at to tu je ? Editováno: 2. Srpen 2012, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.