Přejít na obsah

Větší plech (plast) pod motorem pro motory TSI


Doporučené příspěvky

Zdravím, v časopise Svět motorů jsem se dočetl, že existuje větší plech(plast) pod motorem pro motory TSI proti kunám. Byl jsem se dnes zeptat na prodejně orig. dílů a tam mi bylo řečeno, že zatim nic takového asi neexistuje, že mi objedná tak akorát originál co tam je. Chtěl bych se zeptat, zda máte už někdo tutu změnu a zda by jste mi mohl napsat kde ho seženu nebo číslo dílu, pokud je to originál Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celý past je tak jedine z TDI, tam by sa ale musel urobiť výrez na výfuk a benzínový motor produkuje viac tepla, teda by pri prípadnej reklamácii hodili akúkľvek poruchu na ten kryt. Nič sa ale nevyrieši, kuna vlezie z boku popri poloose ak sa jej zachce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve světě motoru psali a byl tam i vyfocen nový vrchní kryt na kabely. Ale asi existuje i spodní kryt pod motor 1.2TSI, teda v konfigurátoru to tak vypadá. Tento kryt jsem našel v Konfigurátoru - Mimořádná výbava - Funkčnost – Ochrana podvozku. V servise číslo nevědí a do ŠKODOVKY jsem před měsícem psal, ale zatím neodpověděli. Já jsem ho chtěl teda na zimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve světě motoru psali a byl tam i vyfocen nový vrchní kryt na kabely. Ale asi existuje i spodní kryt pod motor 1.2TSI, teda v konfigurátoru to tak vypadá. Tento kryt jsem našel v Konfigurátoru - Mimořádná výbava - Funkčnost – Ochrana podvozku. V servise číslo nevědí a do ŠKODOVKY jsem před měsícem psal, ale zatím neodpověděli. Já jsem ho chtěl teda na zimu.

kryt existuje,ale musi se to tam dat uz pri vyrobe,je to paket pro spatne cesty,nebo tak nejak za 4000,ale ted by se pry museli vymenit i podbehy mi bylo receno a pry by to vyslo asi na 7000 az 8000 korun,tak jsem se na to vyprd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu,v práci máme FII 1.4 16V také s tímto paketem a když stojí vedle moje 1.2 TSI s normálním podvozkem,tak je na první pohled vidět velká mezera mezi blatníkem a kolem. Mám na tebe otázku: jak se ti to chová na dálnici při rychlostech nad 130 km/h? Mě totiž přijde,že je ten zvýšený podvozek poněkud nestabilnější (nervóznější) - auto se totiž chová podobně jakoby tak trochu pofukoval boční vítr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím na origo 16" 205kách a přijde mi, že na to jak je to vysoké to sedí dost dobře. Auto se sice nakloní, ale pořád drží stopu. Když je nálada, do ostrých zatáček tlačím všechny před sebou. Můžu to přímo srovnat s kamarádovou Primerou GT, má jí "trochu" dodělávanou na vrchy (motor, výfuk, sání, podvozek, sportovní pneumatiky) a tam kde on to má na hraně ve 130-ti, tam já tak 95-100. Ale možná se jenom víc bojím :D Taky jsem čekal že to bude kozel, ale na cesty je to krásně pohodlné a když chci, tak to i drží. To dřív vypadnu ze sedačky :D

EDIT k té dálnici: Jezdím dost po dálnici, a do těch 190-ti to drží i do lehčí zatáčky. Boční vítr cítit je, ale to asi v každém autě. Takže celková přilnavost je myslím dobrá :) Jen se mi nelíbí od pohledu, jak je to vysoko :D Ale zase se uklidňuju větším pohodlím...

Editováno: , autor: Vassek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já to právě myslel tak,že za bezvětří se to chová jakoby pofukoval boční vítr. Prostě to jaksi "pocukává". Proto se na to ptám,jestli to u takové "nakopnuté kozy" není obecná vlastnost. Kola jsou na tom myslím 14".

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...