barnak Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 co na to hovorite ? je to bezpecne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Co je BEZPEČNÉ? Dneska je nebezpečný i vyjít na ulici... Samozřejmě že to jde udělat, zeptej se TondyB, jak se to dělá - ale myslíš že to za ty peníze, který do toho budeš muset vrazit, BUDE STÁT? Počítej - velký sání, jiná hlava s většíma ventilama a jinou vačkou, jinej výfuk, jiný vstřikovače, jinej soft... Ano, budeš mít "1,4 stokoňku" - ale taky budeš mít "1,4 stokoňku" se všema nectnostma, který takovej motor má = skoro žádnej krouťák "zdola", relativně strmá a úzká výkonová špice "nahoře", omezená životnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Pánové co říkáte na tento chip, myslíte že to má smysl? http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/skoda/roomster/2006-/1-4-16v-63kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) mam na ně dobré reference a jak koukám na hodnoty u 1.4 je to OK.... víc z toho asi nevymáčkneš.A hlavně je to relativně bezpečný chip. Edit: oprava.Jestli je to autočip tak nedoporučuju. Editováno: 21. Únor 2014, autor: azriel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) Ještě sem se díval tady ale ty hodnoty se mě zdají dost nereálné http://www.diesel-technik.cz/chiptuning-skoda-roomster-14-16v-63-kw Editováno: 21. Únor 2014, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 ak by ste potom išli na ten chip tak by ste mohli ísť aj na valce pred a po aby sme konečne videli majitelia 1,4ky aký to má nárast v skutočnosti a nie len na webe čo je napísané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 Tak chipovat nebo upravovat motor bez prvotního změření na brzdě by mohl dělat jenom blázen. Prostě jediné prokazatelné zlepšení je měření před a po. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 Ovšem nejzářnějším příkladem je nalejvač softu Janda alias Mr.Cimbu - ten naklape novej soft klidně do 30 aut za den a na válcích nezkusí ani jedno. Ale hlavně že každýmu tvrdí, že má "individuální úpravu softwaru". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 Přesně vyjádřené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 Co jsem zjistil od lidí, kterým "hromadně načipoval hatátitlu" a kterým se potom na ŘJ "musel podívat" někdo další a hlavně fundovanější, tak Janda jen přidává na době vstřiku = zvedá dávku v palivový mapě, místo aby taky posunul časový průběhy vstřiku a zážehu, takže auto v některejch oblastech otáček i skutečně líp jede, ale hlavně víc žere. Někomu to ke štěstí stačí, jinýmu ne - a platit 3000 jen za to, že mi někdo překlape mapu vstřiku na větší dávku - to se mi zdá kapánek ujetý. Navíc - když má bejt "čip" opravdu "čipem", tak to musí fungovat okamžitě po změně softu, ne jako od Jandy, kterej tvrdí, že "změna se projeví až po ujetí X km". Už jen z tohoto důvodu bych se Jandově "úpravě" vyhnul na 100 honů... Jen je trochu škoda, že my co máme 1,4 16V s ŘJ Magnetti Marelli máme jen několik málo možností kam zajet na opravdickou úpravu softu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fojtik Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 mam roomster 1,4 16v 63kw cipnuto na 71kw/97hp zmena zadna spotreba 10,5 pri normalni jizde takze nevim rekl bych ze byl softwarove pridan pouze benzin...chip od powertecu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 To máš celkem vysokou spotřebu, co je u tebe normální jízda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Tak ta spotřeba je drsná, pokud jezdíš stejně jak před chipem, tak jakej je tam rozdíl ve spotřebě? Nezkoušel jsi chip reklamovat, máš změřenej výkon před a po úpravě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Reálný nárust u těchto úprav při poctivém měření v zátěži je cca 4PS. Zlepšení reakce plynu a také posunutí omezovače. Výsledek ...skoro nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Konečný výsledek - vyhozené peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 mam roomster 1,4 16v 63kw cipnuto na 71kw/97hp zmena zadna spotreba 10,5 pri normalni jizde takze nevim rekl bych ze byl softwarove pridan pouze benzin...chip od powertecu.. Nooo, to je na pováženou... Přitom na tuhle firmu převažujou kladný reference - nechával sis od nich jen nasypat soft, nebo i měřit na zkušebně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 (editace) Abych vám trochu zamotal hlavu, tak taky přidám něco do mlýnice. 1,4 16V Room chipováno v Autochipu o kterém mnozí tvrdí v žádném případě, ani v žádném jejich derivátu. Nicméně řešil jsem to dlouho, jesli to budou úplně vyhozené peníze, nebo jen trochu. protože mi je jasné, že se s tímto moc dělat nedá. Závěr: Byly to jen trochu vyhozené peníze. :-) Zlepšená reakce na plynový pedál ve výšších otáčkách, které jsou 16V vlastní, při stejné-možná o 0,1-0,2l menší spotřebě- zatím měřím, protože se musím ujistit, že mi to po tomto zásahu dobře ukazuje, tak jako před tím,což jsem měl naprosto přesné a ověřené. Čekal jsem tam na to nalití asi dvě hodiny, při cestě domů, jsem zjistil, že mi tím zásahem vypadlo kódování dodatečně montovaného tempomatu. Po tel. z cesty mi bylo řečeno ať se nevracím, že to neumí nakódovat zpět-PODIVNÉ, ale ať jim pošlu účtenku že servisu 200-400kč za dokódování, že to proplatí. To jsem neudělal, neb jsem si to zařídil no víte jak. Takže jestli by mi peníze na férovku vrátili nemohu potvrdit. Ale asi opravdu spoustu věcí také neumí, protože známému něco posrali a čekali na druhý den na značkový servis, kde cosi potřebovali co opět neuměli-Renault. Editováno: 26. Únor 2014, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Nemohu než jako vždy dodat, přijeď ověřit na brzdě. A možná zjistíš zajímavé věci.... Nebudeš první. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fojtik Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 tak chip vyndan muzu rict ze jede lepe spotreba ustalena ted jezdim do 7l.na brzde mereno nebylo bylo pouze softwarove.takze nemuzu řict kolik tam opravdu bylo .kazdopadne pri chipu pri 90kmh-110kmh na 5 obcas motor chcipnul.ted vse ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.