Publikováno Srpen 10, 201213 r 1,6 75 kw AVU Zdravím.Mám problém s volnobehom po zohriati na 90.Motor ide nekultivovane až cítiť vybrácie .Otáčky kolísajú nie moc ale niekedy klesnú až skoro zhasne vtedy pridá viac a potom sa ustália .Menil som čidlo teploty,lambdu za kat.,klapka nastavená do základneho nast.,samozrejme aj vyčistená.Často to zakolísanie robí pri rozbehu.Hadice som skontroloval.Už neviem čo by to mohlo byť. Ďakujem za radu
Srpen 19, 201213 r Sonda, flash ř.j. motoru....Jinak tenhle motor má již nastavený nepravidelný volnoběh v řj. motoru.K vůli emisím...
Srpen 19, 201213 r Autor Dnes som išiel asi 50 km a auto pri ustálenej rýchlosti začalo moc cukať až som pociťoval stratu výkonu , vobec sa s ním nedalo jazdiť .Auto stálo 15 min. naštartoval som a auto išlo bez chyby.
Září 8, 201212 r nastavený nepravidelný volnoběh kvůli emisím? A to jemné cukání motoru a chvění na volnoběh je taky normální? Mám 2004/2005, dá se jednotka preflashovat, aby mi tohle nedělala? Díky
Září 12, 201212 r Autor Závada je odhalená ,všetko to robila prvá lambda dokonca mi vynechával prvý válec preto som vymenil cievku, káble a sviečky. .Sonda ukazovala vadné hodnoty a počas jazdy proste prestala fungovať lambda regulácia ,preto to cukanie po zohriati motora. Hodnota lambda regulácie ostala na nule až do vymazania závady.Po vymazaní zavady všetko zase fungovalo.Nerozsvietila sa žiadna kontrolka.Ukázalo závadu 16514 závada v elektrickom okruhu.Mám novú sondu vymazané adaptačné hodnoty + základné nastavenie a motor ide super aj na volnobeh.Jazdné vlastnosti sa ovela zlepšily , hlavne rozbeh auta.
Září 13, 201212 r Tak to jsem rád, že jsi to vyřešil. Nahrál jsem dvě videa, jak se ono cukání u mě projevuje, snad z toho půjde něco poznat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.