Přejít na obsah

Superb III


schimmer

Doporučené příspěvky

Už jej potkávám často a velmi se mi líbí, trošku jsem zklamán lehkým "vcucnutím" i velkých kol vpředu i vzadu, autu to ubírá na hodnotě i na robustnosti, ale jinak je velmi pěkný. Na kombíka se těším, těm jsem vždy dával přednost, ale na rozdíl od SII FL není liftback abnormálně ošklivý a neforemný, ale zajímavý a elegantní :)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

většina Čechů by byla ráda, pokud by to auto bylo na úrovni audi, bmw a Mercedesu, ale auto za 1,25 mio v ceníku, které nemá např. vysunovací hlavové opěrky, prodlužování sedáků, více variant sedaček (sport, klasicka, může mít sebevíc místa pro nohy v vzadu, ale na tuto třídu prostě dosáhnout nemůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odhliadnuc od akejsi narodnej hrdosti... nevidim problem preco by Superb nemal byt porovnavany aj s premiovymi znackami...

pri cenovke E-classe zacinajucej na cca 42800 € - E 200, benzin 184k, manual)

mozeme postavit vedla Superba v L&K za cca 41700 €, benzin 280k, 4x4, DSG)

 

je jasne, ze porovnavat sa moze iba so zakladnymi konfiguraciami Ecka, akonahle clovek pozrie v cenniku mercedesu vyssie, tak Superb neponuka adekvatnu alternativu

obdobne skoncime pri bavorakoch... 520i zacina na 43500 €...

 

no ruku na srdce, obzrite sa okolo seba cestou z prace... kolko mercedesov, bavorakov a audin stretnete v plnke (ci aspon s motorizaciou a vo vybave porovnatelnej s L&K)? a kolko ich bude v socialnej vybave so zakladnym motorom?

podla mna je Sup relevantnym autom v danej cenovej hladine... (teda auta do 50 000 eur v list price)... a opravnene je s inymi autami v tychto cenovych relaciach porovnavany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, i základní výbava Mercedesu nabízí 90% toho, co nejvyšší výbava Superbu a kolikrát i něco navíc. Já osobně bych opravdu radši prémiovku, než větší Octávku. Superb je povedený, ale srovnávat jej například s É-čkem je za mě trošku zcestné - Mercedes máme v rodině a vím, o čem mluvím, tam je i ten blbý výběr plastů někde úplně jinde a nešetří se na každém dílu, který není hned na očích..

Navíc se v Mercedesu neomlátím o tvrdý plast na dveřích (vím, SIII už má měkčený, pokrok, už jsme v éře Š120!). Takže tak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemam zmaknute co vsetko je v zaklade v Ecku, ale skusim len par highlightov supnut...

supneme si do konfigu ten silnejsi dvojliter - E 250 - co ma 211 koni a tiez rovno automat, zakladna cena poskoci na 47900

pohon 4x4 nateraz ozelieme lebo ten je v ponuke az od E 400 (s cenovoiu 60k), no skusime pridat adaptivny podvozok AIRMATIC, teda +2000 a sme tesne pod 50 tisicmi...

a dalo by sa pokracovat asi 3-zonovou klimou, kozkou, vyhrievanymi ritami, navigaciou, 18" kolesami, ktovieakymi asistentami... a to uz stupame s cenou slusne cez 50k... 

 

a nezabudame, ze superb je proste skodovka a nie premiove auto. to sa odraza na materialoch a tiez fakte, ze strop mercedesu je diametralne inde ako strop moznosti superbu...

a toto si myslim, ze nikto nerozporuje... to vsak neznamena, ze by sa s mercedesom nemohol alebo nemal porovnavata...

 

a na margo premiovych aut - je jasne, ze ak pri porovnatelnej urovni motorizacie a vybavy pytam o 25% viac, tak to musim vykryt premiovostou - znackou, kvalitou, sluzbami... lebo inak proste nepredam... niekomu to za ten mastny priplatok stoji,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My sme mali z mercedesu A,B,C,E,GLK a ML. Podla mojho nazoru mercedes zacima od triedy E Zo skody mame S1 fabiu2 a teras objednany S3. Mercedes E sme mali predchadzajuci model v plnej vybave predvadzacku. Sprecovanie interieru bolo va vyssej urovni ako u s3 ale ta cena bola daleko vecsia. ML mam predchadzajuci model v plnej vybave a stal 72t e takisto je ten interier trosisku z lepsich materialov ale za tu cenu by boli dva S3. Brat ma predchadzajuci model bmw 3 v total plnke ale podla mna sa to tak moze rovnat s octaviou3 akurat ze octavia je vacsia. Ja uz by som si taku predrazenu znacku ako je mercedes ci bmw asi nekupil. Ten S3 sa im velmi podarib a tesim sa na tu "mbčku" viac ako som sa tesil na nove LM. To je moj nazor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oblíbený prodejce si nabral jako předváděcí Superb s lakem červená Corrida. Je to po pauze u druhé generace návrat do nabídky. Určitě jich nebude moc a nevypadá to vůbec špatně. Ale nemůžu si pomoct, bílá nebo "džunglová"  (když někdo zatáhne připlatek za metalízu) by asi vyhrála. Hodně zajímavá by mohla být zvláštní lakování, třeba pastelová modrá Sky (ta původní z Felicie)/ italská Polizia di Stato, zelená Májová nebo pak žlutá Sprint s tmavostříbrnýma kolama.

 

Modrá Lava je naleštěná nádherná, ale po zkušenostech bych se jí vyhnul obloukem kvůli údržbě. Docela mě zklamala i hnědá Magnetic. Na trojce nic moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cervena je pekna...a byla hezka na vsech Supech v Tour de France:)

 

Na SI z Nemecka jsem mel kdysi nejakou vinovou metalizu,nevim jestli to bylo flamenco red(tady jezdil trochu jiny odstin).V kombinaci se svetlou kuzi a sibrem super.Auto uz nemam vic jak pet let a dodnes mi kazdy rika,ze to byla nejhezci barva,resp. auto.A ja si to myslim take.. Na dvojce byla nejblize myslim Rosso Brunelo,ale nebylo to uz ono.

 

 

Bila S3 je moc pekna ,vlastne se mi libi i na S2.  Hneda mi prisla desna na S2 a to byl vetsinou L&K a me to auto prislo az nechutne obycejne,osklive..ale od toho jsou barvy ruzne,aby si kazdy vybral.

Na S3 jsem hnedou  jeste nevidel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sportovní střih – Nový Superb SportLine

Výrazně sportovním střihem zaujme nová ŠKODA Superb SportLine, která ve Frankfurtu zažije světovou premiéru. Sportovně laděná verze modelů Superb a Superb Combi nadchne svými sportovními designovými prvky v exteriéru i interiéru a bohatou výbavou. Varianta Superb SportLine bude nabízena se všemi nabízenými motory modelu Superb s výjimkou základního zážehového a vznětového motoru.

Nejvýraznějšími rysy modelu ŠKODA Superb SportLine jsou černá osmnácti- a devatenáctipalcová kola z lehké slitiny, tmavě tónovaná zadní boční skla a sklo pátých dveří (SunSet) a o 15 mm snížený sportovní podvozek. V interiéru nabízí provedení SportLine mimo jiné kůží potažený tříramenný sportovní volant a hlavici řadicí páky, sportovní sedačky s exkluzivními potahy, pedály ve sportovním hliníkovém provedení a dekorační prvky se vzhledem karbonových vláken.

 

post-32075-0-84256700-1441379297_thumb.j

 


Jen 3,7 litru nafty na 100 km – Nová ŠKODA Superb GreenLine

Nový Superb boduje také v šetrnosti k životnímu prostředí. Týká se to zejména nového modelu Superb GreenLine 1,6 TDI/88 kW, který vypustí na kilometr jen 95 g emisí CO2 a jehož spotřeba paliva činí 3,7 l/100 km. ŠKODA Superb GreenLine tak stanovuje nová měřítka v oblasti zatížení životního prostředí. Na plnou nádrž ujede nejúspornější varianta vlajkové lodi automobilky vzdálenost až 1 780 km. Přispěly k tomu úpravy motoru a převodovky, pneumatiky s nízkým valivým odporem a aerodynamická vylepšení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priser Superb Combi

Model Motor Ydelse (HK) Halvårlig grøn

ejerafgift* (DKK) Pris (DKK)

Superb Combi Active 1,4 TSI 125 600 329.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Active 1,4 TSI ACT 150 600 351.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Active 1,4 TSI ACT DSG 7 trins DSG 150 600 379.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Active 1,6 TDI 120 1.440 361.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Active 1,6 TDI DSG 7 trins DSG 120 1.040 389.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 1,4 TSI ACT 150 600 387.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 1,4 TSI ACT DSG 7 trins DSG 150 600 415.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 1,8 TSI 180 890 415.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 1,8 TSI DSG 7 trins DSG 180 890 443.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 1,6 TDI 120 1.440 397.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 1,6 TDI DSG 7 trins DSG 120 1.040 425.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 2,0 TDI 150 1.440 432.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Ambition 2,0 TDI DSG 6 trins DSG 150 1.840 460.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 1,4 TSI ACT 150 600 425.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 1,4 TSI ACT DSG 7 trins DSG 150 600 453.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 1,8 TSI 180 890 453.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 1,8 TSI DSG 7 trins DSG 180 890 481.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 2,0 TSI 4x4 DSG 6 trins DSG 280 1.770 559.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 2,0 TDI 150 1.440 470.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 2,0 TDI DSG 6 trins DSG 150 1.840 498.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 2,0 TDI AdBlue 190 1.440 506.000 Tekniske data Finansering

Superb Combi Style 2,0 TDI AdBlue DSG 6 trins DSG 190 1.840 534.000 Tekniske data Finansering

Alle priser er vejledende, i DKK inkl. moms og ekskl. leveringsomkostninger 3.780 kr.

Editováno: , autor: Mpl11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

akže ceny…katalogové ceny jsou všeobecně dostupné na netu (www.skoda.dk, …). Jsou příšerně vysoké a navíc se platí poplatek za vozidlo ve výši několika tisíc DKK ročně. Příčinou tak vysokých cen je speciální ekologická daň z motorových vozidel „Registreringsafgift“ ve výši 105 resp. 180% z ceny včetně dánské 25%DPH („Moms“). A tady to teprve začíná být zajímavé. Cizozemci ( přesněji, platí to obecně u aut, které dále nebudou registrované v Dánsku) tuto ekologickou daň, roční poplatek ani dánské DPHčko NEPLATÍ !!!

A navíc splnění podmínek pro osvobození od obou daní je velmi jednoduché, ani jsem tomu nechtěl věřit… ale o tom až příště.

A kolik tedy stojí auto v Dánsku (pro cizince)? Jsou dvě možnosti, jak to zjistit:

1. Pomocí vzorce (vlastní výroba B) ) – jednoduchý, rychlý a přitom dostatečně přesný, lze s úspěchem používat u katalogových cen aut nad cca 200.000 DKK

CZK=[(DKK/3)+31.000]*KURZ

- kde DKK jsou katalogové ceny v Dánsku (vč. všech daní)

- KURZ je aktuální směnný kurz CZK/DKK

- CZK výsledná cena v Kč včetně naší 19% DPH

2. Pomocí kalkulátoru na stránkách dánského daňového úřadu SKAT – přesný ale zdlouhavější

http://www.skat.dk/S...spx?oID=1755101

Na úvodní stránce postupně zadat údaje o autě:

(1) - vybrat typ auta

(2) - cena nového auta vč. všech daní

(3) - tržní cena ojetiny (u nového auta zadat stejnou cifru jako (1)

(4) - vybrat palivo

(5) - zadat spotřebu v ujetých km / litr !!!

(6) - počet bezp. pásů (max. 3) a airbagů (max.6)

(7) - zda má auto filtr pevných částic (u dieselu), ABS, radio, 5* v crashtestu EuroNCAP, ESP/ESC

Pak odklepnout a úplně dole na další stránce je vyčíslena cena auta ("Afgiftspligtig vaerdi" ) BEZ té ekologické daně, ale VČETNĚ (!!!) dánské 25% DPH, kterou ale při vývozu neplatíte. U ojetiny se vyčíslí nějaká část daně, co by se měla vracet nebo tak, ale dál jsem to nezkoumal, protože ojetinou jsem se nezabýval.

Samozřejmě i Dánové mají „skryté“ náklady, takže je nutno u Škodovek dále připočíst „dopravu auta k dealerovi“, orientačně 12.000Kč, eventuelně metalízu za 8000Kč ( u Superba trochu víc).

Malý doplněk. Výbava zahrnutá v ceně u dánských verzí Škodovek bývá znatelně vyšší (běžně 6x airbag, el.klima, ESP, centrál s DO, tempomat, …). Čím „základnější“ verze daného auta, tím jsou rozdíly proti ČR větší. Např. u Octavia II Ambiente to dělalo kolem 50.000Kč ve prospěch dánské verze. Přehled výbavy v ceně („standardudstyr“) a výbavy za příplatek („ekstraudstyr“) je na škodováckém netu. Pro převod ceníku extravýbavy na Kč vč. 19%DPH lze použít orientační vzorec:

CZK=(DKK/3)*KURZ

A pořád tam běží nějaká akce (extravýbava v ceně, pakety,...), škoda jich nevyužít. Přehled letošních:

1.REWARD - (jaro) - zdarma elektrony, kožený paket a ještě něco ( v hodnotě 17.000DKK) - je ukončena

2. FRESH - (léto) - zdarma dvouzónová klima a loketní opěrka s chlazeným boxem ( 12.000DKK), akce ještě platí- doprodej zásob

3. 2.0 TDI za cenu 1.9 (viz ceník) - stále platí, v celém Dánsku prý teď není jediná 1.9, pouze dvoulitr

4. různé pakety za zvýhodněnou cenu (viz net)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimavy, pokud ten vzorecek plati, tak pak:

S3 2.0 TDI 190 DSG Style v cesku 867.000 CZK v Dansku 744.000 CZK .. 123 tisic rozdil (14% sleva)

S3 2.0 TSI DSG 4x4 Style v cesku 1.007.000 CZK v Dansku 774.000 CZK .. 233 tisic rozdil (23% sleva)

 

jinak S2 jsem taky kupoval z Danska, ale pres prekupnika a sleva byla 230 tisic a delalo to u mne 25% rozdil v cene.

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...