Cenda89 Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Pod plným plynem mi to zdechne ještě pod kopcem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 tak urob log na rovine na stvorke od 1500 a plny plyn!!!!!a daj to sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) ...Ještě mě napadl BLOW-OFF ventil, jestli není zanesený a neupouší dostatěčně tlak z turba. No, to je ale KRAVINA!!! Na 1.9/81kW není nic co by "pouštělo tlak z turba" není! Prosím tě, kde ty ten BOV máš vůbec namontovaný? Tlak z turba se "pouští" jen u benzínových motorů, kde je škrtící klapka a kde, když se zavře, nemá turbo kde "tlačit", ale u dieslu, rsp. u TDI, nic takového není! Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: Wojnar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Tady se člověk zasměje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Jen mi neříkej, že se směješ mně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 OK,OK, už taky vím, že u TDi BOV není. Ještě jsem se bavil s člověkem co mi čistil turbo, říkal, že lopatky regulace přibrousil, aby se nedřely o šasi. Předpokládal bych, že v tom by už problém být nemusel. když jsem dal novou váhu vzduchu, tak auto při rozjezdu cukalo, po odpojení EGR cukat přestalo. Nemohla by to být nakonec vývěva, že neutáhne N75 a EGR? Pokud dám nový N75 padá pořád,ale jen v kopci, když dám starý padá i na rovině a při nižších otáčkách. Zkusim teda udělat lepší log - na 3.st od 1500 do omezovače (nebo do pádu) 3,10,11, ok? Jak dlouho by měl být log zaznamenáván? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Jen mi neříkej, že se směješ mně. Jen mi neříkej, že se směješ mně. Tobě ne, jen mě bere jak v tom někteří tápou a ani neví co mají pod kapotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Tak jsem dneska zkusil na rychlovku udělat LOG. Nevim jestli to bude použitelný, ale delal jsem to na 3 od 1500 ot do 4000 po plným plynem v kopci 3,10,11. http://leteckaposta.cz/511134616 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 (editace) Nechci tě naštvat nebo urazit, ale dej to někomu kdo tomu rozumí, v tom logu máš plný plyn až od 2772 ot/min do té doby plny plyn nedržíš, z tohohle moc nevyčteš. Tak teda nevím z toho to moc není vidět. Editováno: 3. leden 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 hele BoBo pošli mi ještě jednou ten tvuj log, at vim co mam merit a jak dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 A nebo nic, ty logy jsou naprosto v pořádku udělaný. I já si z nich vyčtu, že je v prdeli regulace turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedan Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Zdravím pánové, nechtěl jsem zakládat nové téma tak to píšu sem. Může se mi někdo prosím kouknout na log? Padlo to do nouzáku a vypsalo to chybu PLNÍCÍ TLAK, REGULAČNÍ ODCHILKA - SPORADICKY. Vyměnil jsem hadičky, udělal zkoušku akčních členů a táhlo od turba chodí volně. děkuji za každou radu Zde je log: http://ulozto.cz/xjJkKJSA/81kw-01-003-010-011-csv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Mohl bych taky poprosit o zkontrolování LOGU? Je to octavia 1.9 TDI 96kw PD a občas to padá do nouzáku. Tady je ten log: http://uloz.to/xBB7XxNX/log-01-011-003-xxx-octavia-csv Předem děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Pavel Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 Tak co už někdo ví, jak to vypadá s tím mým turbem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukastdi Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 ahoj muze se me nekdo podivat na kontrolu vse jem delal v jednom dni a auto je jako by bez tahu pak jsem jeste zjistil ze teplota cidla je nejak nizka a pritom auto bezelo a jezdilo neco pres hodinu a teplota byla komem 65 stupnu na diagnostice na budiku bylo necelich 90 na aute jsou nove veci jako : turbo, vaha, vyveva, hadicky, n75,egr ventil ten je zaslepen a stejne hazi chybu : system chyba zpetneho vedeni vyfuk. plynu mez regulace prekrocena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ury7 Vloženo 18. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2014 (editace) Zdravím , mohu vás požádat o kontrolu logu mám O1 81Kw ASV http://leteckaposta.cz/208780148 jedná se o ten druhý soubor ( do tabulky napsat č.2 ) dělal jsem to sám a prvně . Děkuji Editováno: 18. Prosinec 2014, autor: ury7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 18. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2014 pridrena variabilita turba takze turbo von a vycistit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ury7 Vloženo 18. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2014 Děkuji za info .jenom se zeptám podlé které čáry na tom grafu to poznáš , pokud Ti to nevadí trochu vysvětlit. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black_devil Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Ahoj, prosím, mrkněte na log a řekněte, kde je chyba, že autu chybí "spodek". Díky http://leteckaposta.cz/726777178 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eggnoog Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 Zdravím všechny. Mám problém s Octávií 1,9 TDi 81 kW r.v. 2002. Auto padá do nouzového režimu. Dle vagu chyba 17965 překročena horní mez plnicího tlaku. Vyměnil jsem kompletně podtlakové hadičky, staré byly zpuchřelé. Do té doby to do nouze nespadlo ani jednou. Po výměně to padá během chvíle. Dle dílenské příručky jsem zkontroloval ventil N75 - v testu akčních členů krásně a slyšitelně cvaká, mezi piny hodnota odporu 16,2 ohmu (měla by být 14-20 ohm). K podtlakové baňce jsem se blíž nedostal, dle pohledu je zrezlá tyčka co vede z baňky. Mohl by se mi případně někdo kdo tomu rozumí podívat na log? Nebude asi úplně nejlepší, ale snad z toho bude něco vidět, resp. z toho určit problém. Trochu mě tam děsí plnicí tlak 2,5 bar.... Potřebuji ještě jezdit než bych vyndal turbo na vyčištění, tak abych ho ještě před tim neodrovnal. Díky http://leteckaposta.cz/476811179 Je to měření č.2, nějak se to tam zamotalo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalibor Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 (editace) čau všichni, mám prosbičku o radu, vím že takových témat je spousta, ale nějak se v tom nevyznám. Řešil jsem problém hvízdajícího turba (chycený ložiska, turbo vyměněno za repasované). Najednou se však víc soustředím na jízdní vlastnosti a zjišťuju, že mi oktávka odspodu netáhne (mizerná akcelerace). Zhruba od 2200 - 2400 otáček zapne turbo a auto "táhne". Vzhledem k tomu, že jsem auto poslední rok šetřil, kvůli tomu špatnýmu turbu, tak nevím, odkdy mi to takhle dělá. Zkoušeli jsme zkontrolovat podtlakový hadičky, nikde nic, váha vzduchu Bosch, měněná před 100.000km, ventil N75 původní (nyní najeto 200.000km). Zkusil jsem hodit auto na Vag a udělat log, ale nevím, jestli jsem ho udělal správně, rozjezd na 1.2. potom na 3. od 1100 do 3.000 otáček, log viz. příloha. Bohužel ho ale neumím číst (nevím jestli váha - něco měří, takže úplně kaput asi ne, nebo jestli by to mohlo být tím ventilem N75). Dávám sem surový soubor *.csv, abyste si to mohli projít celý. Budu vděčný za každý nápad. Auto: Škoda Octavia 1,9 TDi, 66kw, r.v. 2000, najeto 200.000 km, motor ALH Díky Dalibor Teď jsem zkoušel něco vyčíst z toho logu a zdá se mi tam nízký plnící tlak, tak DP říká, zkontroluj magnetický ventil plnícího tlaku N75, pokud je tlak nízký, změř odpor, musí být v rozmezí 25-45 ohmů (já naměřil 17-18). LOG-01-003-010-011_dalibor.zip Editováno: 28. Červen 2015, autor: Dalibor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 DALIBOR treba pozret ci po nastartovamni zatiahne banku na doraz lebo to tak vobec nevyzera asi tie niekde unika potlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalibor Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 (editace) Sparco, díky za tip, zkusím zkontrolovat. Jenom mám takový tušení, že ta baňka je součástí repasovaného turba. Mám sehnanou náhradní váhu vzduchu, tak alespoň vyloučím totok. Editováno: 30. Červen 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalibor Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 (editace) tak vyzkoušeno s jinou váhou vzduchu a log má úplně stejný průběh. takže váha asi ne. Zkoušeli jsme tu baňku a táhlo se po nastartování zatáhne. Nějaké další nápady? Editováno: 30. Červen 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Necituj přímo předcházející příspěvek a už vůbec ne ten svůj! Pravidla fora takové citace nepovolují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.