Publikováno Září 19, 201213 r Setkal se prosim nekdo z majitelu s ocouzenym telesem turba shora tesne pod okrajem tepelneho krytu? 1.2 TSI 63kW vyroba 07 2010 43tis km zatim vse puvodni, funkcne bez zavad Diky
Září 19, 201213 r Autor ANO - to je presne to misto (diky za zdokumentovani) mas s tim nejakou zkusenost?
Září 19, 201213 r Na fotce nahoře je kolegova služební Fabie, má najeto něco kolem 35 t. km (nevím přesně), turbo je původní.Na této fotce je zase moje služební TSI, najeto 48 t. km, tam to očouzení není až tak zřetelné, turbo je již vyměněné:Zítra se na to podívám podrobněji. Jinak zkušenost s tím je neutrální, nijak se to na chodu motoru zatím neprojevuje. A kdybych to nenašel na čerstvé fotce, tak si toho nikdo nevšimnul. A to s tím kolega byl nedávno v servisu na akci 24W6 a nikoho to tam nevzrušovalo. Tak nevím, někde to podfukuje?
Září 19, 201213 r Autor Diky za zkusenost - mam zatim stejnou - na funkci to (zatim) nema vliv. Mel jsem spise obavu o napr. praskle teleso nekde pod krytem. Vyskytuje-li se to u vice motoru na stejnem miste je to spise nejaka netesnost spoje ??
Září 19, 201213 r Jo, to by se dalo předpokládat - netěsnost spoje, musel by se sundat ten plechový kryt, aby to bylo vidět, kde to fouká. Á, našel jsem fotku řezu turba bez krytu a vidím tam potencionální místo netěsnosti pod tím třmenem.
Říjen 3, 201212 r Mne očouzeného turba zbavili, ale brali to jako "běžný" projev. Krásné slovo.... Všelék....
Říjen 4, 201212 r Oni ti ho vyměnili že je očouzené ? Mám taky spiš pocit že to berou jako běžný projev
Říjen 4, 201212 r Ne jen mi kleklo,resp šla do pryč regulace turba a dali mi poslední verzi s modifikovanou regulací.
Listopad 7, 201212 r Nazdar. Taky jsem to měl očouzené, při prohlídce jsem to reklamoval, vyřešily to utažením nějakého spoje (spony) očouzení otřely, od té doby je OK. Mám už najeto 55 tis. vše OK, až na to delší startování. Na to jak je to malý motor je to v pohodě i spotřeba je OK 5,8l/100km
Říjen 5, 201311 r pokud turbo něbo tlakové vedení někdo "uchazí" za prvé to má manší výkon , za druhé muže dojít k poškození truba , defakto se muže stat že pokud mate někdo unik tlaku za trubem tak mužete torbo uhnat jelikož turbo se snaži dotlačít strátu atd osobně bych na žádným ufukem před nebo za turbem nekrčil rameny !
Říjen 6, 201311 r Pokud turbo, nebo tlakové vedení někde "uchazí", za prvé to má menší výkon, za druhé může dojít k poškození turba. Defakto se může stát, že pokud máte někdo únik tlaku za turbem, tak můžete turbo uhnat. Jelikož turbo se snaží dotlačit ztrátu atd. Osobně bych nad žádným ufukem před, nebo za turbem, nekrčil rameny! Občas by neškodilo zkontrolovat si příspěvek před odesláním... Nejsem žádný expert přes gramatiku, občas se někde nějaká chybička vloudí, ale kdo to tady má po tobě louskat?
Únor 23, 201411 r tak prikladam fotky turba ku teme http://forum.skodahome.cz/topic/87558-motor-12-tsi-63-a-77-kw/page-9#entry1873620 Upraveno Únor 23, 201411 r od v.m@rek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.