Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Setkal se prosim nekdo z majitelu s ocouzenym telesem turba shora tesne pod okrajem tepelneho krytu?

1.2 TSI 63kW vyroba 07 2010 43tis km zatim vse puvodni, funkcne bez zavad

Diky

Vloženo

Na fotce nahoře je kolegova služební Fabie, má najeto něco kolem 35 t. km (nevím přesně), turbo je původní.

Na této fotce je zase moje služební TSI, najeto 48 t. km, tam to očouzení není až tak zřetelné, turbo je již vyměněné:
post-32075-0-54505900-1348074094_thumb.j

Zítra se na to podívám podrobněji. Jinak zkušenost s tím je neutrální, nijak se to na chodu motoru zatím neprojevuje. A kdybych to nenašel na čerstvé fotce, tak si toho nikdo nevšimnul. A to s tím kolega byl nedávno v servisu na akci 24W6 a nikoho to tam nevzrušovalo. :kol-32: Tak nevím, někde to podfukuje?

Vloženo

Diky za zkusenost - mam zatim stejnou - na funkci to (zatim) nema vliv.

Mel jsem spise obavu o napr. praskle teleso nekde pod krytem.

Vyskytuje-li se to u vice motoru na stejnem miste je to spise nejaka netesnost spoje ??

Vloženo

Jo, to by se dalo předpokládat - netěsnost spoje, musel by se sundat ten plechový kryt, aby to bylo vidět, kde to fouká. Á, našel jsem fotku řezu turba bez krytu a vidím tam potencionální místo netěsnosti pod tím třmenem.
post-32075-0-62444100-1348075570_thumb.j

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nazdar.

Taky jsem to měl očouzené, při prohlídce jsem to reklamoval, vyřešily to utažením nějakého spoje (spony) očouzení otřely, od té doby je OK. Mám už najeto 55 tis. vše OK, až na to delší startování.

Na to jak je to malý motor je to v pohodě i spotřeba je OK 5,8l/100km

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

pokud turbo něbo tlakové vedení někdo "uchazí" za prvé to má manší výkon , za druhé muže dojít k poškození truba , defakto se muže stat že pokud mate někdo unik tlaku za trubem tak mužete torbo uhnat :( jelikož turbo se snaži dotlačít strátu atd

osobně bych na žádným ufukem před nebo za turbem nekrčil rameny !

Vloženo

Pokud turbo, nebo tlakové vedení někde "uchazí", za prvé to má menší výkon, za druhé může dojít k poškození turba. Defakto se může stát, že pokud máte někdo únik tlaku za turbem, tak můžete turbo uhnat. :(  Jelikož turbo se snaží dotlačit ztrátu atd. Osobně bych nad žádným ufukem před, nebo za turbem, nekrčil rameny!

Občas by neškodilo zkontrolovat si příspěvek před odesláním... Nejsem žádný expert přes gramatiku, občas se někde nějaká chybička vloudí, ale kdo to tady má po tobě louskat? 

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...