vormen Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 taky mam J0A a ty svetla pohasinaji i za jizdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Sice zatím jezdím a startuji bez problémů (taky nebyl ještě žádný pořádný mráz), ale už mám objednánu tuto baterku Varta Blue Dynamic 52Ah/470A B 552400047 C22, protože jezdím spíš krátký trasy, což baterce příliš nesvědčí. Dokonce VARTA má 52ku v konfigurátoru pro moje auto a motorizaci jako základ. A přitom alternátor mám ten nejsilnější 140A (výbavový kód 8GU). Nechápu, že tam 36 Ah vůbec dávají, že by zas kvůli ceně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Poznáte niekto nejaké parametre batérie, ako šírka, dĺžka a orientácia pólov? Nie že by som potreboval novú batériu, ale je dobré to vedieť, ak by bol problém a potreboval by som rýchlo kupovať novú batériu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Baterka musí mít + pól vpravo (při pohledu na čelo baterky kdy kontakty jsou vidět), typ kontaktů 1 (+19,5mm -17,9mm), upevnění B13. Vnější rozměry nejspíš dle lože pro baterku, ale většina rozumných kapacit se tam 100pro vejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 No, ja v takýchto veciach som trochu nerozumný a kúpil by som podľa možností najsilnejšiu baterku, aj čo sa týka kapacity, aj prúdu. Jednoducho zaujíma ma maximum, čo sa tam dá dať. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 (editace) http://www.varta-automotive.cz/cs-cz vyhledávač dle aut je na homepage Editováno: 17. Prosinec 2013, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Maximum je třeba baterka z trambusu, jenže tu tam rozměrově nedostaneš (kapacita cca 185Ah) - je moc dlouhá. Podle motorizace bych si tipnul, že se do prostoru ponechanýho konstruktérem pro baterku vejde nanejvejš 62-66Ah u benzínu a 72-81Ah u dehtu. Důvodem větších kapacit u dýzláka je větší plastovej výlisek kryjící baterku ze stran, samotná "polička" se šroubovým upevněním pro baterku v motorovým prostoru je řekl bych stejně velká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 Baterka 36Ah vyměněna za tu 52Ah a hned je to pohasínání výrazně výrazně menší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 Na kolik tě ta silnější baterka vyšla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 I s dopravou 1600. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 PROSIM O POMOC!!! Včera mi začalo dymiet z turba vlastne s oblasti turba, neviem presne identifikovat odkial ten dym ide. Dymiet zacina par minut po nastartovani. Nie je to husty dym, je to skor len take jemne podymovanie bielej farby... Včera som čistil motor Arvou a som to tam nalial, som si isty že ten dym je koli tomu, predtym to nerobilo. Oplachol som to vodou ako sa dalo no nepomohlo... Auto je TSI 63kw r.v. 2010, najazdene 29 700km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Jestli to začne až po chvíli, tak to bude jen někde zateklá voda, která se začne odpařovat.. Tím, že to umyješ, by tam rozhodně nikde nic unikat nemělo.. Nechal bych to pořádně proschnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 bojim sa že ta ARVA niekde horí, ked som oplachol motor ARVOU a nastrattoval tak to zacalo dymiet a to tam este nebola ziadna voda, oplachoval som to az potom, takze to dymelo uz aj bez vody.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 (editace) Arva je na odstranění bordelu. tzn. nanést a opláchnout vodou. Jestli si jen nanesl a pak nastartoval,tak nejspíš kouří ta Arva-je to chemie. Zkus to pořádně opláchnout. Pak by měl být kouř jen z odpařující se vody? Editováno: 23. Únor 2014, autor: Jay Kay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 mohlo sa ta Arva dostat na nejake miesto kde moze nieco poskodit? preco to dymi len od turba? polieval som stym cely motor. Jay Kay- skusal som to poriadne oplachnit, s bandaskou som na okolie turba-kde to dymi nalial cez 40 litrov vody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 preco to dymi len od turba? polieval som stym cely motor. U turba máš nejvyšší teploty od výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 podla toho co tu písete, tak by nemal byt vacsi problem, no a tak mam obavy, ta arva je horlavina.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Jestli jsi to pořádně opláchnul,tak by neměl být problém,budou to nejspíš nějaké zatečené zbytky Arvy. Důležitý je Alternátor a ostatní elektronika. Pro klid si připrav HASIČÁK pak nastartuj a čekej.... Humor. Ale já bych to tak udělal Přece jen jistota je jistota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 no na ten hasicák som uz myslel inak mam trosku cierne flaky na turbe ako keby obhorete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Vyfoť to a dej to SEM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Nikdy by mne nenapadlo udělat zrovna na TSI plného drátů, trubek a čidel umýt ho doma. Raději třeba 200 Kč servisu ať to má přes zakázku na triku, než to zkurvit sám a řešit teď takové zrůdnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 ARVA je ropnej produkt - převážně obsahuje petrolej, z menší části další látky jako je neionogenní tenzidy a detergenty - je proto ředitelná vodou, i když sama je schopná rozpouštět mastnoty. Uvědom si, co dělá taková kapalina, když se dostane na povrch motoru, všech hadic a turba - ona má určitý kapilární napětí, který se projevuje tím, že se snaží vsáknout do spár a škvír. Turbo samotný má kvůli tlakům veškerý trubky a hadice napojený ne jen tak nějakým spojem, ale PŘÍRUBOU - a ta se vyznačuje velice tenkou spárou. Samozřejmě že petrolej se do tý spáry velice chtivě vsákne - a když pak motor natočíš, začne se vsáknutý čistidlo pálit a vypařovat, dyť tam jsou už na volnoběh teploty přes 300-400°C a v běžnejch otáčkách nejsou vzácný ani hodnoty blížící se k 1000°C - tak to prostě čmoudí... Pohlídej to, ujeď s tím cca 100km, aby to mělo šanci se odpařit a vydejmat - pokud možno najednou a ne na plnej knedlik. Dávej pozor, aby to nezačalo dejmat víc - to by byl průser. Teprve kdyby to dejmalo dál, tak bych se začal zajímat o možnost průsaku dalších kapalin někam do turba - kdyby třeba rapidně ubejval olej a pod... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Nikdy by mne nenapadlo udělat zrovna na TSI plného drátů, trubek a čidel umýt ho doma. Raději třeba 200 Kč servisu ať to má přes zakázku na triku, než to zkurvit sám a řešit teď takové zrůdnosti. Je asi pravda, že pokud nedojde k nějaké nepříjemnosti se znečištěním motoru, tak se u moderních vozů už motory nemyjí. Není to třeba, a je to spíše ke škodě. Tato činnost mnohdy zbytečná je činností kterou se ještě mnozí zabývají jako že udělají autu dobře. Ale je to činnost z motoristického pravěku, většinou zbytečná a mnohdy ke škodě ! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 (editace) Je blbý, že to TSI není překryto deklem jak TDIčka a nebyl by ten vnitřněpocitově brajgl vidět. Jak to ten popelnicový dekl nemá, je každá chcíplá můra na motoru vidět a v kombinaci s našplíchanou uschlou špinavou vodou ze silnice to vypadá dost nesympaticky. Jinak by to nikoho nelákalo to mejt a nemuselo by se to řešit. Ten motor, dnes snad žádný sám o sobě, když vyloženě není trabl olej prosakováním nepouští a do mých 56000 ten původní byl čistý jak prdýlka. Jediný foukanec byl na přírubě turba, ale to je dáno mikrospárou mezi Alu a litinovou částí turba. Editováno: 23. Únor 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 KubinoPv - tak nejako ako hovoriíš.... nemal som to take špinave ale chcel som to mat čistejsie... Ekkar - diky za obsiahly prispevok Pawouk - prikladam fotky toho turba http://forum.skodahome.cz/topic/120584-ocouzene-teleso-turba-12-tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.