onegear Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Setkal se prosim nekdo z majitelu s ocouzenym telesem turba shora tesne pod okrajem tepelneho krytu? 1.2 TSI 63kW vyroba 07 2010 43tis km zatim vse puvodni, funkcne bez zavad Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Myslíš toto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onegear Vloženo 19. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2012 ANO - to je presne to misto (diky za zdokumentovani) mas s tim nejakou zkusenost? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Na fotce nahoře je kolegova služební Fabie, má najeto něco kolem 35 t. km (nevím přesně), turbo je původní.Na této fotce je zase moje služební TSI, najeto 48 t. km, tam to očouzení není až tak zřetelné, turbo je již vyměněné:Zítra se na to podívám podrobněji. Jinak zkušenost s tím je neutrální, nijak se to na chodu motoru zatím neprojevuje. A kdybych to nenašel na čerstvé fotce, tak si toho nikdo nevšimnul. A to s tím kolega byl nedávno v servisu na akci 24W6 a nikoho to tam nevzrušovalo. Tak nevím, někde to podfukuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onegear Vloženo 19. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Diky za zkusenost - mam zatim stejnou - na funkci to (zatim) nema vliv. Mel jsem spise obavu o napr. praskle teleso nekde pod krytem. Vyskytuje-li se to u vice motoru na stejnem miste je to spise nejaka netesnost spoje ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Jo, to by se dalo předpokládat - netěsnost spoje, musel by se sundat ten plechový kryt, aby to bylo vidět, kde to fouká. Á, našel jsem fotku řezu turba bez krytu a vidím tam potencionální místo netěsnosti pod tím třmenem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Mám to taky začouzený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Asi další běžná vychytávka tohoto motoru. Dokud to pojede, neřeším. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Mne očouzeného turba zbavili, ale brali to jako "běžný" projev. Krásné slovo.... Všelék.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Oni ti ho vyměnili že je očouzené ? Mám taky spiš pocit že to berou jako běžný projev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Ne jen mi kleklo,resp šla do pryč regulace turba a dali mi poslední verzi s modifikovanou regulací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAN-roomik Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Nazdar. Taky jsem to měl očouzené, při prohlídce jsem to reklamoval, vyřešily to utažením nějakého spoje (spony) očouzení otřely, od té doby je OK. Mám už najeto 55 tis. vše OK, až na to delší startování. Na to jak je to malý motor je to v pohodě i spotřeba je OK 5,8l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 pokud turbo něbo tlakové vedení někdo "uchazí" za prvé to má manší výkon , za druhé muže dojít k poškození truba , defakto se muže stat že pokud mate někdo unik tlaku za trubem tak mužete torbo uhnat jelikož turbo se snaži dotlačít strátu atd osobně bych na žádným ufukem před nebo za turbem nekrčil rameny ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Pokud turbo, nebo tlakové vedení někde "uchazí", za prvé to má menší výkon, za druhé může dojít k poškození turba. Defakto se může stát, že pokud máte někdo únik tlaku za turbem, tak můžete turbo uhnat. Jelikož turbo se snaží dotlačit ztrátu atd. Osobně bych nad žádným ufukem před, nebo za turbem, nekrčil rameny! Občas by neškodilo zkontrolovat si příspěvek před odesláním... Nejsem žádný expert přes gramatiku, občas se někde nějaká chybička vloudí, ale kdo to tady má po tobě louskat? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 (editace) tak prikladam fotky turba ku teme http://forum.skodahome.cz/topic/87558-motor-12-tsi-63-a-77-kw/page-9#entry1873620 Editováno: 23. Únor 2014, autor: v.m@rek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.