Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A který ročník to je? Respektive, která verze motoru?

  • 4 měsíce později...

Ahoj, u našeho Roomstera HTP 51kw přeskočily rozvody při parkování a dalo se to dokupy. Problém je, že auto po nastarování, cca 5 vteřin se nepravidelně klepe a člověk doufá, že se udrží a nezhasne. Motor znatelně v časových úsecích se zatřese a pár vteřin jde normálně a zase se zatřese a furt dokola. Auto nic nehlásí. Mě přijde, jako když vynechává válec a jako když to startuje na dva a pak se třetí chytne. Případně nemůže být problém po výměně rozvodů, ventilů atd?

Je to auto na cca rok a nehodlám do toho furt sypat peníze, teď jsem do něj vrazil 20tis.

Ještě mě také napadají vstřiky. Do té doby, než si rozvody skočily, motor jel pěkně a bez problémů. Teď když jedu třeba na dvojku 20 km/h, auto i citelně trhá.

  • 6 měsíců později...

Dnešní práce.Fabia II 1,2 12V.Najeto 86000,praskla vodící liška,motor se potkal a takhle pěkně  se ventil zaril do pístu :-)

IMG-20181101-WA0000.jpg

@cosby Který ročník? Je to BZG nebo CGPA?

Upraveno od Twisted

2011

před 5 hodinami, cosby napsal:

Dnešní práce.Fabia II 1,2 12V.Najeto 86000,praskla vodící liška,motor se potkal a takhle pěkně  se ventil zaril do pístu :-)

IMG-20181101-WA0000.jpg

A čo hlava prežila?

  • 1 měsíc později...
  • 3 týdny později...

Dobry den, je vymena slozita pro obyc. neautorizak? Je tam dost rozebiracky okolo, co jsem koukal na youtube, pak pretesneni vany, prsou, povoleni altiku, expanzky, rozvodu olej. pumpy, atd. Aby tam prumerny mechanik neco nepodelal, kdyby se rozvod menil jen preventivne...

Výměna složitá není, na vše je dobrý přístup. Jen jsou potřeba přípravky na zaaretování vačkových hřídelí a kliky.

Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš.......  Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home,   přidržel kola abych neurval přípravek )   A pak už jenom složil  :D

klika.jpg

vacky.jpg

IMG_0306.jpg

IMG_0303.jpg

IMG_0304.jpg

IMG_0312.jpg

IMG_0294.jpg

IMG_0296.jpg

IMG_0302.jpg

  • 1 rok později...
  • 2 týdny později...
V 5. 1. 2019 na 19:56, kecka napsal:

Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš.......  Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home,   přidržel kola abych neurval přípravek )   A pak už jenom složil  :D

 

Chcel by som sa opytať načo ten indigator k hornej uvrati aky to ma zmysel?

Aby se mi lépe zasunul čep na aretaci klikovky.....

Lebo aretaciu ma htp jedno z najlepšich.

  • 3 roky později...

Jen tak pro zajímavost,na svojí Fábce mám aktuálně najeto 85tis km a třetí rozvody . Originál původní se natáhly ve 30tis km a druhé taky origo škoda vydržely kolem 50tis km kdy se natáhl řetěz a praskla vodící lišta, naštěstí to neskočilo , olej měním každý rok asi při 7tis km . Kvalita za rozumnou cenu Škoda auto 🙂 . Motor 51kw cgpa

Ja mám ten istý motor, rv2009, najazdené 121000 km, olej ( Shell Helix Ultra 5W-40) tiež mením každý rok ( 7-9 tisíc km ) a rozvody sú stále v poriadku.

Upraveno od orlov66

  • 1 rok později...

Ahoj,

vím že to je už takové OT ale viděl jsem tady ještě před rokem příspěvek 🙂

Koupil jsem 1.8.2024 Fabia 1.2HTP 51kW (2012), má teď najeto 134000 Km, byl jsem s ní hned po koupi v servisu kam jezdím roky a roky na prohlídce (byla to ESA tak jsem raději jel na prohlídku), vyměnili olej, svíčky, filtry, čerpadlo, odpružení, obě poloosy a stabilizační tyčky a brzdy na všech kolech jak zadní tak i přední, jenže povídali, že je potřeba ještě udělat po takovém nájezdu i rozvody, že preventivně po 100000 Km je dobré je vyměnit kvůli napínákům. Dávat dalších 12000 Kč za rozvody se mi moc nechce pokud jak píšete je to (v uvozovkách) "bezúdržbové" když to je řetězem. Nojo, jenže jak poznám, že jsou opravdu zralé na výměnu. Řetěz chrastil i uplně nové 51kW HTP co měla najeto 200 Km uplně stejně, jako ta moje s lehce přes 130000. Prvních 20-30 sekund po studeném startu to prostě cinká stejně, jako když jsem jezdil před 13 lety se stejnou Fabií 51kW (2011 nebo 2012 se kupovaly do firmy). 

 

Je na to nějaký fígl jako třeba stetoskop ?

Děkuji,

RM

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.