Twisted Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 A který ročník to je? Respektive, která verze motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 Ahoj, u našeho Roomstera HTP 51kw přeskočily rozvody při parkování a dalo se to dokupy. Problém je, že auto po nastarování, cca 5 vteřin se nepravidelně klepe a člověk doufá, že se udrží a nezhasne. Motor znatelně v časových úsecích se zatřese a pár vteřin jde normálně a zase se zatřese a furt dokola. Auto nic nehlásí. Mě přijde, jako když vynechává válec a jako když to startuje na dva a pak se třetí chytne. Případně nemůže být problém po výměně rozvodů, ventilů atd? Je to auto na cca rok a nehodlám do toho furt sypat peníze, teď jsem do něj vrazil 20tis. Ještě mě také napadají vstřiky. Do té doby, než si rozvody skočily, motor jel pěkně a bez problémů. Teď když jedu třeba na dvojku 20 km/h, auto i citelně trhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 Dnešní práce.Fabia II 1,2 12V.Najeto 86000,praskla vodící liška,motor se potkal a takhle pěkně se ventil zaril do pístu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 (editace) @cosby Který ročník? Je to BZG nebo CGPA? Editováno: 1. Listopad 2018, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 2011 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2018 před 5 hodinami, cosby napsal: Dnešní práce.Fabia II 1,2 12V.Najeto 86000,praskla vodící liška,motor se potkal a takhle pěkně se ventil zaril do pístu :-) A čo hlava prežila? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praktiko Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 Ahoj, mám praktika 1.2 HTP CGPA 11/2013 naj. 90tis.A po přečtení zdejších vláken,sem usoudil,že raději nechám udělat rozvody.Chci se zeptat: měníte i rozvod olej. čerpadla?Viz odkazy. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c109158asad-rozvodova-sada-1-2htp-skoda-25228.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03e115225sad-rozvodova-sada-olejoveho-cerpadla-1-2htp-febi-29748.html Dík moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 2. leden 2019 Sdílet Vloženo 2. leden 2019 (editace) Já rozvody měnil a pro to čerpadlo jsme to nechaly tak jak ,to bylo. Pouze rozvody. Akorát vidím ,že cena je někde jinde .Mě tehdy stály a origo do 3 000 Kč. https://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/86727-sada-rozvodoveho-retezu-febi-bilstein-30607/?id=86727 Editováno: 2. leden 2019, autor: GOLF10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praktiko Vloženo 2. leden 2019 Sdílet Vloženo 2. leden 2019 Mně se zdá 6tis.taky dost.Ale zase koukám že těch dílů je nějak moc. asi by stačila vzít tahle sada: https://www.autodilyplus.cz/sada-rozvodov-retezu-1-2-47kw-1-2-47kw?carId=23240 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Dobry den, je vymena slozita pro obyc. neautorizak? Je tam dost rozebiracky okolo, co jsem koukal na youtube, pak pretesneni vany, prsou, povoleni altiku, expanzky, rozvodu olej. pumpy, atd. Aby tam prumerny mechanik neco nepodelal, kdyby se rozvod menil jen preventivne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Výměna složitá není, na vše je dobrý přístup. Jen jsou potřeba přípravky na zaaretování vačkových hřídelí a kliky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš....... Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home, přidržel kola abych neurval přípravek ) A pak už jenom složil 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 https://www.auto.cz/dlouhodoba-fabia-po-11-letech-staci-natankovat-a-obcas-umyt-132584 Pro BZG se dají sehnat inovované rozvody? Dávaly se od nějakého roku do výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 V 5. 1. 2019 na 19:56, kecka napsal: Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš....... Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home, přidržel kola abych neurval přípravek ) A pak už jenom složil Chcel by som sa opytať načo ten indigator k hornej uvrati aky to ma zmysel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Aby se mi lépe zasunul čep na aretaci klikovky..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Lebo aretaciu ma htp jedno z najlepšich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atta Vloženo 19. Květen 2023 Sdílet Vloženo 19. Květen 2023 Jen tak pro zajímavost,na svojí Fábce mám aktuálně najeto 85tis km a třetí rozvody . Originál původní se natáhly ve 30tis km a druhé taky origo škoda vydržely kolem 50tis km kdy se natáhl řetěz a praskla vodící lišta, naštěstí to neskočilo , olej měním každý rok asi při 7tis km . Kvalita za rozumnou cenu Škoda auto 🙂 . Motor 51kw cgpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov66 Vloženo 21. Květen 2023 Sdílet Vloženo 21. Květen 2023 (editace) Ja mám ten istý motor, rv2009, najazdené 121000 km, olej ( Shell Helix Ultra 5W-40) tiež mením každý rok ( 7-9 tisíc km ) a rozvody sú stále v poriadku. Editováno: 21. Květen 2023, autor: orlov66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
82dan82 Vloženo 14. Září Sdílet Vloženo 14. Září Ahoj, vím že to je už takové OT ale viděl jsem tady ještě před rokem příspěvek 🙂 Koupil jsem 1.8.2024 Fabia 1.2HTP 51kW (2012), má teď najeto 134000 Km, byl jsem s ní hned po koupi v servisu kam jezdím roky a roky na prohlídce (byla to ESA tak jsem raději jel na prohlídku), vyměnili olej, svíčky, filtry, čerpadlo, odpružení, obě poloosy a stabilizační tyčky a brzdy na všech kolech jak zadní tak i přední, jenže povídali, že je potřeba ještě udělat po takovém nájezdu i rozvody, že preventivně po 100000 Km je dobré je vyměnit kvůli napínákům. Dávat dalších 12000 Kč za rozvody se mi moc nechce pokud jak píšete je to (v uvozovkách) "bezúdržbové" když to je řetězem. Nojo, jenže jak poznám, že jsou opravdu zralé na výměnu. Řetěz chrastil i uplně nové 51kW HTP co měla najeto 200 Km uplně stejně, jako ta moje s lehce přes 130000. Prvních 20-30 sekund po studeném startu to prostě cinká stejně, jako když jsem jezdil před 13 lety se stejnou Fabií 51kW (2011 nebo 2012 se kupovaly do firmy). Je na to nějaký fígl jako třeba stetoskop ? Děkuji, RM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.