Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj Mám feldu 1,6 na LPG s klimatizací r.v. 1998.

Když leze teplota nahoru a má se spustit ventilátor, tak nic, ale když pustim klimatizaci, tak se ventilátor spustí, ale jen na chvílya vypne se ještě dřív, než se srazí teplota.

Jinak je měněnej termostat i to teplotní čidlo od teploměru na palubce, jak je u hlavy.

Nevíte čím by to mohlo být? Popřípadě jestli tam neni ještě nějaké teplotní čidlo, který bych skusil vyměnit.

Díky

Vloženo
Ahoj Mám feldu 1,6 na LPG s klimatizací r.v. 1998.

Když leze teplota nahoru a má se spustit ventilátor, tak nic, ale když pustim klimatizaci, tak se ventilátor spustí, ale jen na chvílya vypne se ještě dřív, než se srazí teplota.

Jinak je měněnej termostat i to teplotní čidlo od teploměru na palubce, jak je u hlavy.

Nevíte čím by to mohlo být? Popřípadě jestli tam neni ještě nějaké teplotní čidlo, který bych skusil vyměnit.

Díky

na chladici mas termospinac pre vozidla s kimatizaciou co spusta ventilator,nieje drahy,tak skus ho vymenit.. cislo 6U0 959 481 A

cena 321,54Sk

Vloženo
Ahoj Mám feldu 1,6 na LPG s klimatizací r.v. 1998.

Když leze teplota nahoru a má se spustit ventilátor, tak nic, ale když pustim klimatizaci, tak se ventilátor spustí, ale jen na chvílya vypne se ještě dřív, než se srazí teplota.

Jinak je měněnej termostat i to teplotní čidlo od teploměru na palubce, jak je u hlavy.

Nevíte čím by to mohlo být? Popřípadě jestli tam neni ještě nějaké teplotní čidlo, který bych skusil vyměnit.

Díky

zdravim,

davam tiez termospinac na chladici... a ked to budes kupovat povedz ze to chces do 1,6MPi skor bude ventilator zopinat a nebude sa ti zbytocne prehrievat...

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 roky později...
Vloženo (editace)

Zdravim vsetkych mam otazocku pri jedne jizde mi odesel termostat a cidlo ktere spousta ventilato chladice. Na druhej den jsem termostat vyndal a a ventilato zapnul manualne a nastartoval a voda sa hreje i na volnobehu behom par min. Hadice jdouci z motoru jsou na zacatku motoru horuce no druhych koncech chladne. Takze usuzuji ze chladici kapalina neni v pohybu. Dalsi napovedou mozna je ze kdyz zapnu topeni tak fuka jenom studenej vzduch. Poradi nekdo? Jo a mam Feliciu 1,6Mpi

Editováno: , autor: bladeblade
Vloženo

ahoj tak dnes som sa konecne k tomu dostal no narazil som na dva problemy a to jak tocim indusove sroby na reminici stale sa mi to toci a druhej problem jak odelim castecne motor od karoserie abych tam dal novy remen rozhod sem se ze vymeni i rozvody. Pripadne ak je dakej navod, nebo nejake triky tak by sem byl vdecny dik

Vloženo

tak uz to mam za sebou. Ta pumpa byla rozbyta teda to umele kolecko ko na 3 casti. mam ale jednu otazocku ked som menil rozvody tak mi spodna znacka nesedela o pol zuba je mozne ze ted kdyz jedu auto nema az taky tah => ze sem nespravne pootocil toho pol zubu? dik za info

  • o 1 rok později...
Vloženo

Včera jsem dovezl felicii,mám ji pro mámu na dojíždění do práce,celkem vypadá slušně,ale když jsem ji nechal před barákem chvíli nastartovanou tak teplota vyletěla nahoru,začala vařit voda.Když jsem otevřel kapotu tak jsem zjistil že není zapojený ventilátor na chladiči.Jsou tam nějaký dva konektory,ale ty mají uplně jiný rozměr než přijde k tomu ventilátoru.Když jsem to dovážel asi tak 150km tak to bylou celou cestu v pohodě vůbec se to nepřehřívalo. Jo a pokolikati se maj dělat rozvody? Mám na jeto 160 000km

Vloženo

Výměna rozvodů není předepsaná. Pouze se mají každých 30k km kontrolovat. U ojetého auta je výměna stejně samozřejmostí. Je tam pouze jedna kladka. Sada stojí pár korun. Doporučuji ale koupit kladku originální. Druhovýroba už je tak mizerná, že je škoda práce to tam montovat.

Konektory vyfoť, ať víme co tam je, nebo je prostě vyměň aby to tam šlo zapojit.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdravím,

jednoho dne jsem jel se svou feldou, celou cestu jsem měl krásných 90°C, když najednou ručička vyletěla na 110 a nechtěla dolů. Zkoušel jsem měnit termostat ( je tam asi třetí - wahler), dále jsem měnil čidlo teploty, hlídám vodu a olej (kvůli těsnění pod hlavou, ale voda neubývá, olej je taky stále stejná hladina) a teplota se drží podle budíku kolem 98°C, když topim na plno tak kolem 92°C. Dneska jsme vyzkoušel měřit teplotu v baňce, jestli neukazuje špatně ručička budíku. Stojím s běžícím motorem, ručička na budíku ukazuje necelých 100°C, měřím v baňce vodu a teploměr mi ukazoval necelých 80°C. Přitom jsem netopil a během asi 3 minut se ručička dostala na 110°C (v tomhle počasí dost divný, přeci by mělo bezproblémů uchladit), na teploměru v bance stále kolem 80°C, když najednou z toho vylítla voda a vařil jsem. Netuším kde je problém, jestli pumpa, nebo že by chybný už třetí termostat ??

Děkuji za diskuzi a rady.post-79280-0-53666900-1354724662_thumb.j

Editováno: , autor: Beny_felda
Vloženo

termostat jsem zkoušel v hrnci, otevírá ale nevím jestli dostatečně a jestli funguje i v tom okruhu chlazení. Je to wahler za 800 (komplet termostat s víčkem dohromady tak nemůžu změřit jak moc se otevírá) a v ten den jsem i sundaval rozvody a díval se na pumpu (v létě 2011 jsem dělal nové rozvody včetně pumpy) a pumpa byla v pořádku. Nicméně když jsem vše dal dohromady, nalil vodu a vyzkoušel tak to prvních pár km fungovalo, viděl jsem vždycky pokles na 90°C a snažilo se to držet, ale za nedlouho to přestalo fungovat a vše jako před tím.. :/ zkusím koupit termostat nějakej levnej a na zkoušku ho tam asi dám.. a uvidí se :) jako kdyby to prostě ten termostat držel ´, protože když sahám na chladič tak je studenej, nevyužitá studená voda

Vloženo

chladič je studenej, jedna hadice je horká (vede od teplotního čidla) a druhá je studená (vede od spodu chladiče přes termostat do tělesa termostatu), když vypnu motor a chvilku to stojí, tak je i ta původně studená hadice okolo termostatu horká..

Vloženo

jen mě děsí, jestli mám takovou smůlu na termostaty :/ už tam je asi třetí od té poruchy a stále nevyřešeno, ale je pravda, že každý termostat co jsem vyndal, byl vadný, tudíž je možný že i tento bude vadný jinak nevím, v nejhoršim by se muselo udělat asi těsnění pod hlavou což snad neni, alespoň to tak nevypadá, pro jistotu jsem vypustil vzorek oleje z vany (cca 2 deci) a olej je v pořádku, čistý, bez vody

Vloženo

Já mám na Fabči 200 000 aje tam druhej termostat. Snad to nezakřiknu. Ale je fakt, že kdzž mi z výroby cca po 160 000 km a 9 letech kleknul tak sem dal origo ŠA

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...