Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak jasné, však třeba pylový taky podle servisky se mění po 30 000 km/2 letech a já ho měním někdy i dvakrát za rok :) ale zas nic se nemá přehánět, na ten palivák mi přijde 30 000 málo

Vloženo

Tak já třebas kabinový měnil letos poprvé..a když jsem to viděl, tak mi bylo zle. Jinak palivový půjde teda nejspíše na výměnu při další výměně oleje, což počítám že bude tak v říjnu při 41xxx tkm. Svíčky vyměnit musím, 4 roky uplynuly, ikdyž auto startuju jen když musím, popojížďky z ulice do ulice to auto nezná.

Vloženo

nooo :) je pravda, že je to tam v té servisce takové divně napsané, uvažoval jsem nad tím právě, jestli to neplatí jen pro diesel, ale radši jsem ho nechal vyměnit

tam by potom nebyl interval pro benzin na výměnu žádný nebo jak to s tím teda je?

Vloženo (editace)

Mam pocit, ze nafta to ma vic km. Ale jisty se nejsem. ale i 60 tkm je mozne, ale nemeni se moc.casto. mr ho menili snad 2x a mam naketo 122 tkm.

Editováno: , autor: mc2uba
Vloženo

mám doma síce servisku z FI a tam je pri 60tkm napísané výmena pal.filtra a v zátvorke je dodatok,že pre vznetový motor...u FII si to neviem teraz predstaviť ako to tam je,ale asi to bude jednaké..či??...

inak čo viem,tak benzín nemá predpísaný interval výmeny paliváku,nebýva to ani v autorizáku,kde sa vystavuje pri servise Plán údržby...ale 60tkm je tak akorát na jeho výmenu :kol-28:

Vloženo

jo jo, nemám tu servisku teď u sebe, takže přesně nevím, jak to tam je, ale je tam v závorce cosi o vznětovém motoru, z čehož jsem taky usuzoval, že to pro benzin neplatí, takže to asi bude tak jak říkáš :)

btw. proč se u toho benzinu teda žádný interval nepředepisuje?

Vloženo

libero1071: no ptám se i z toho důvodu, že jsem to teď řešil i u jiného auta (Nissan Almera N16) a tam přímo v servisce mají napsané, že je palivák bezúdržbový :D

mc2cuba: tak u té nafty to chápu :) tam je asi větši riziko zanesení toho filtru jak u benzinu

Vloženo

To je blbost aby byl doživotní v příručce je napsáno 60tkm. Příručkou se v takových věcech neřídím už jen proto, že kvalita benzínu jde taky rapidně dolů, takže já si zkrátím interval výměny palivového filtru na 40 tkm. Jsem ale zvědavý, jaký bude.

Vloženo

doživotný bolo napísané ironicky (preto tie úvodzovky),tak ako píšu prevodový olej (a predsa sa mení)...

v akej príručke to píšu??...bavili sme sa tu o servisnej knižke a Pláne údržby v ŠA

Vloženo

Ty svíčky by se mohli ale měnit dříve, pak obejdeme prý s problémy s cívkami.

no já měním po 60t km i přes LPG (svíce, alespoň NGK v poho vydrží) a první cívka mi odešla tuším ve 190t km, druhá v 220t km a třetí mám stále origo :kol-47: (252t km)

Vloženo

jasně že jsem, máme jí od nova ... no to máš tak, jezdím s ní do práce, což je 20t km ročně a také to byl zároveň rodinný vůz, takže první rok jsem měl 45t km, druhý 40t a třetí byl 35t km, pak už to bylo vždy něco pod 30t km ... my s LPG na nějaký ten kilometr nehledíme :kol-28::smich:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Máme 2 x Roomster

Prvý je r. 2006 (asi jeden z prvých predaných), najazdených 155 000 km, servis každých 15 tis, za celý čas vymenená 2x zapaľovacia cievka, inak bez problémov, a to s ním jazdili zamestnanci...

Druhý je r. 2008, 75 000 km, servis takisto každých 15 tis. km, tam je tých problémov viac, aj teraz je v servise, nedal sa naštartovať,práve mi volali že je vadný snímač otáčiek...asi pred mesiacom problém s imobilizérom...s ním jazdí len syn...

Vloženo

Najeto 1,2 HTP 51kw, rok 10/2008, 125 500 km, výměna oleje po každých 10 - 12 tis., přitom vždy měněn olej. filtr, při 60 tis. provedena přestavba na LPG (BRC), vzduch. filtr měněn při cca. 40 tis., Jen ten palivový filtr jsem asi podcenil, ten je stále původní. Co se týče motoru, tak vše v pořádku, jen jak už zde bylo napsáno v jiné sekci, při letních teplotách mi při studeném startu vylétnou otáčky, to se děje zhruba po najetých 50 tis., na jednu radu z té sekce, jsem to neřešil a zatím vše v pořádku.

Vloženo

Já jsem si dnes po dlouhé době sedl to HTP. Po 14ti dnech na jednom místě bez popojetí naskočilo hned, bez problémů. Do ohřátí motoru otáčky na skoro 1000 za sekundu, po zahřátí klesly na nějakých 800 otáček.

Auto má teď najeto nějakých 151 500 km :)

Vloženo

... Jen ten palivový filtr jsem asi podcenil, ten je stále původní. ...

proč podcenil? Já mám takřka 255t km a mám ho také původní :kol-46: a ani neuvažuji, že bych ho měnil :kol-28:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...