DEFIANT Vloženo 15. Říjen 2012 Vloženo 15. Říjen 2012 Tak jsem dnes okukoval Rapida zblízka a nezdá se mi tlouštka plechů, jsem zvědavej až budou výsledky nějakých barierových testů. Citovat
DEFIANT Vloženo 15. Říjen 2012 Autor Vloženo 15. Říjen 2012 asi známé jsou, ale nejsou zveřejněné. Citovat
ferda25 Vloženo 18. Říjen 2012 Vloženo 18. Říjen 2012 Dneska jsem si prohlížel chvilku prahy a vzpomněl jsem si na první Favority...takovej ten spešl ochraný nástřik mají všechny???? Citovat
nuff Vloženo 19. Říjen 2012 Vloženo 19. Říjen 2012 (editace) Spešl ochranej nástřik prahů má i OII. Edit: Tloušťka plechů není směrodatná. Materiál a konstrukční prvky karosérie zvyšující tuhost z venku vidět nejdou. Editováno: 19. Říjen 2012, autor: nuff Citovat
Maverick Vloženo 10. Listopad 2012 Vloženo 10. Listopad 2012 Tak, tak, tloustka viditelnych plechu nema s bezpecnosti nic spolecneho. Citovat
vikyviky Vloženo 8. Listopad 2013 Vloženo 8. Listopad 2013 (editace) cituji : Tak, tak, tloustka viditelnych plechu nema s bezpecnosti nic spolecneho. tak tohle mně fakt pobavilo :kol-28: to je vtip roku kdyby to tak bylo tak jak říkaš , by místo plechu , udělaly jen kostru z trubek a na to daly karton nebo najký levný plast jenom aby mohly více vydělat takže tlouštka plechu ma z bezpečnosti hodně co do činění ! samozřejmně tluštka plechu není samospásná v připadě nehody Editováno: 9. Listopad 2013, autor: vikyviky Citovat
Maverick Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Ty komiku, umíš číst? Tak to zkus ještě jednou a radši pomalu, třeba to pomůže... Citovat
fufal Vloženo 15. Listopad 2013 Vloženo 15. Listopad 2013 Aby bylo v této věci jasno... Vliv na bezpečnost mají mimo podélných nosníků, sloupků, střech, povrchově upravených dílců a dílců vyplněných pěnou, také vnější opláštění těchto konstrukčních prvků, tzn. veškeré pozinkované a posléze lakované (tedy zjevně viditelné) plechy. Pro lačné dalších informací a Mawericka, trvajícího po průkazných podkladech... mnoho prací, zejména prof. Ing. Františka Vlka, DrSc., ze soudního inženýrství, Vysokého učení technického v Brně, Ústav dopravní techniky, pojednává o vlivech nových materiálů, resp. dílců, o vlivu spojovacích technik a o vlivu koncepcí karosérií, včetně všech jejich periférií, na odolnost a bezpečnost při nehodách. Citovat
Speedluk Vloženo 2. Květen 2014 Vloženo 2. Květen 2014 potahové plechy mají vliv, ale naprosto minimální.Princip je v tom, že tuhá má být jen skořápka, kde sedí lidé.Vše okolo má být řízeně deformovatelné.Pokud by člověk boural ve svařenci trubek potažených čímkoli, tak by asi auto po nehodně bylo neporušené, ale posádka by byla mrtvá. 1 Citovat
vormen Vloženo 2. Květen 2014 Vloženo 2. Květen 2014 No su zvědavej, byly u nás dost velký kroupy a bylo jich dost, ráno to omrknu a doufám, že to bude bez následků. Citovat
Rypicong Vloženo 2. Květen 2014 Vloženo 2. Květen 2014 Dneska jsem si prohlížel chvilku prahy a vzpomněl jsem si na první Favority...takovej ten spešl ochraný nástřik mají všechny???? nějak nechápu, proč ti to mělo připomenout Favorita, ten žádný ochranný nástřik neměl pokud se nepletu, to měla až Felicia. Citovat
vormen Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 Plechy jsou asi dost tlustý, kroupy bez následků Citovat
MBDusan Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 (editace) nějak nechápu, proč ti to mělo připomenout Favorita, ten žádný ochranný nástřik neměl pokud se nepletu, to měla až Felicia. Asi se pleteš. Ale u obou nebyl pozink plech tak jako na Fabia a novějsí Editováno: 4. Květen 2014, autor: MBDusan Citovat
Rypicong Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 (editace) přečti si historii vlákna, mluvil o speciálním nástřiku, který je speciálně jenom na prahy, ten gumoasfalt nebo co to je za kejdu... Editováno: 11. Červen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.