Publikováno Říjen 15, 201212 r Tak jsem dnes okukoval Rapida zblízka a nezdá se mi tlouštka plechů, jsem zvědavej až budou výsledky nějakých barierových testů.
Říjen 18, 201212 r Dneska jsem si prohlížel chvilku prahy a vzpomněl jsem si na první Favority...takovej ten spešl ochraný nástřik mají všechny????
Říjen 19, 201212 r Spešl ochranej nástřik prahů má i OII. Edit: Tloušťka plechů není směrodatná. Materiál a konstrukční prvky karosérie zvyšující tuhost z venku vidět nejdou. Upraveno Říjen 19, 201212 r od nuff
Listopad 8, 201311 r cituji : Tak, tak, tloustka viditelnych plechu nema s bezpecnosti nic spolecneho. tak tohle mně fakt pobavilo :kol-28: to je vtip roku kdyby to tak bylo tak jak říkaš , by místo plechu , udělaly jen kostru z trubek a na to daly karton nebo najký levný plast jenom aby mohly více vydělat takže tlouštka plechu ma z bezpečnosti hodně co do činění ! samozřejmně tluštka plechu není samospásná v připadě nehody Upraveno Listopad 9, 201311 r od vikyviky
Listopad 9, 201311 r Ty komiku, umíš číst? Tak to zkus ještě jednou a radši pomalu, třeba to pomůže...
Listopad 15, 201311 r Aby bylo v této věci jasno... Vliv na bezpečnost mají mimo podélných nosníků, sloupků, střech, povrchově upravených dílců a dílců vyplněných pěnou, také vnější opláštění těchto konstrukčních prvků, tzn. veškeré pozinkované a posléze lakované (tedy zjevně viditelné) plechy. Pro lačné dalších informací a Mawericka, trvajícího po průkazných podkladech... mnoho prací, zejména prof. Ing. Františka Vlka, DrSc., ze soudního inženýrství, Vysokého učení technického v Brně, Ústav dopravní techniky, pojednává o vlivech nových materiálů, resp. dílců, o vlivu spojovacích technik a o vlivu koncepcí karosérií, včetně všech jejich periférií, na odolnost a bezpečnost při nehodách.
Květen 2, 201411 r potahové plechy mají vliv, ale naprosto minimální.Princip je v tom, že tuhá má být jen skořápka, kde sedí lidé.Vše okolo má být řízeně deformovatelné.Pokud by člověk boural ve svařenci trubek potažených čímkoli, tak by asi auto po nehodně bylo neporušené, ale posádka by byla mrtvá.
Květen 2, 201411 r No su zvědavej, byly u nás dost velký kroupy a bylo jich dost, ráno to omrknu a doufám, že to bude bez následků.
Květen 2, 201411 r Dneska jsem si prohlížel chvilku prahy a vzpomněl jsem si na první Favority...takovej ten spešl ochraný nástřik mají všechny???? nějak nechápu, proč ti to mělo připomenout Favorita, ten žádný ochranný nástřik neměl pokud se nepletu, to měla až Felicia.
Květen 4, 201411 r nějak nechápu, proč ti to mělo připomenout Favorita, ten žádný ochranný nástřik neměl pokud se nepletu, to měla až Felicia. Asi se pleteš. Ale u obou nebyl pozink plech tak jako na Fabia a novějsí Upraveno Květen 4, 201411 r od MBDusan
Červen 9, 201411 r přečti si historii vlákna, mluvil o speciálním nástřiku, který je speciálně jenom na prahy, ten gumoasfalt nebo co to je za kejdu... Upraveno Červen 11, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.