bojler Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Jo, tak to by sedělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajovod Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Chlapci, uz mi je zle z toho ak stale niekto hovori o tvrdych plastoch, Rapid je super auto, a ti co stale riesia plasty tak nech vymyslia nieco lepsie, abo nech si kupia Porsche za 100000000 kurun a hotovo, .... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajovod Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Ten kto stale hovori o lacnych plastoch vazne nech si kupi Jaguara, Porsche, Bentley, Ferrari za 10000000000000 korun, rapid stoji 300000 kurun, ak bude stat 1000000000000000 korun potom budu plasty ok ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 (editace) kajovod: Rapid stoji klidne i pul mega, a napr. Toyota Auris za pul mega ma palubku potazenou kuzi. Takze tvuj argument uplne nesedi. Editováno: 4. Květen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Když si v konfigurátoru nacvakáš úplně všechno tak max cena Rapid Fresh Elegance Fresh 1.6 TDI je 470900. Palubka v kůži tam dát nejde. Pokud by šla, tak by se do půl mega vešla:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 A co kdyz chci 1.4 TSi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 (editace) 1.4 TSi není ve Fresh edici a opravdu už se dostane nad 500. Nezkoušel jsem to ale je to cca 530. Tož tak. Editováno: 5. Květen 2013, autor: Diver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 (editace) Jinak ten Auris s kozenou palubkou zacina na 429. Neni to sice srovnatelne auto pac nema kufr a ty jejich atmosfericke motory jsou fakt divne (97kw a pritom to jede opravdu hur nez o 20kw horsi VW motor), ale zase ma normalni moderni vybavu umernou roku 2013 a nelacinny interier. Neni ale mym zamerem je nejak rovnavat, proste jen reaguju na prispevek, ze normalni nelacinne auto bez viditelnych uspornych reseni musi stat nutne 100000000000000. Nemusi. Editováno: 5. Květen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 no právě, zas jsou tam nějaké kompromisy v podobě motoru a kufru třeba jak píšeš, sice to žádné viditelné úspory navenek třeba nemá, ale kdoví jakké úspory jsou potom uvnitř a o tom to je, každý si vybere podle svých preferencí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Z mnoha fotek jsem si všiml, že nášlap vedle spojky je potažen klasickým kobercem, co je na podlaze v kabině. U Fábie je tam třeba taková gumová plocha, která se poměrně snadno čistí, stejně tak pod pedály (tam ale zasahuje klasický vkládaný kobereček z gumy). Neřešili jste už nějaký "nášlap", aby se od bot nešpinil ten interiérový koberec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Máš pravdu, také mě to překvapilo, že tam nic není, ale zase nějak se nic nešpiní i když tam tu nohu odkládám, prostě se to lehce vysaje vysavačem. Co mi vadí možná o něco více, tak ty koberce (ať už gumové nebo textilní) nezasahují jakoby více pod pedály jak tomu bylo u O1 a veškerý bordel z bot jak se odírají o pedály padá před koberec a ne na něj. Podobné u spolujezdce, pokud si spolujezdec natáhne nohy a dá si je na tu přední šikminu, už má boty mimo koberec, prostě ty koberce jsou krátké. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ssebo Vloženo 8. Květen 2013 Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 Je pravda, jak jsem se dočetl v některých recenzích, že má Rapid vyosené pedály? Tedy údajně více směrem doprava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 je to pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 Nevím, zda je to pravda, ale při jízdě s Rapidem jsem si toho nevšiml a nijak mi to nevadilo přišlo mi to normální a nevšiml jsem si toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 jj, pravda to je, stačí se mrknout když sedíš, ale během jízdy to vůbec nepoznáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 To jsou věci, nečíst to tady, tak bych si toho nikdy nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 no přesně tak, já jsem to slyšel v recenzi na netu před koupí auta, pak jsem s autem normálně jezdil a teď jsem se na ty pedály podíval a fakt jsou nezvykle vpravo, ale na funkci ani komfort obsluhy to nemá vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 hosi to jsou detaily jak prase,.... ted to tady zaznelo a budou se tady zase resit vyosene pedaly jezdil sem z rapidem a ze bych si toho vsimnul ze mam nohy sikmo to fakt ne nereste a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ssebo Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 (editace) Díky za odpovědi.. Jen mě zajímalo, jestli to není nějak moc z osy... :-) takže pokud mi to při jízdě nebude vadit, tak to opravdu nemá cenu řešit Editováno: 9. Květen 2013, autor: Ssebo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter roapid Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Mam rapida mesiac, 900 km prejdenych, zatial absolutna spokojnost. Jedine, co ma trapi je divny zvuk, ktory pocujem, ked stlacim pedal spojky, je to nieco ako kliknitie vypinaca. Servisak mi povedal, ze to musi sadnut (pruzina), ale mne sa to nezda.. cim to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Bude asi podobny problem, jako ma O3, koukni do sekce, je tam na to tema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Teď jsem koukal do konfigurátoru 3D, kde jsem si složil Rapida. Hned druhý krok, výběr motoru, mě zarazil. Netušil jsem, že se dá do Rapida objednat 1.4TSI 90kW. To bylo možné od prvopočátku, nebo jen je nějaká chyba v konfigurátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 od prvopocatku skoda ze jenom s DSG kdyby byl manual spousta lidi by si, odvazim rici, volila prave tuto motorizaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 bohuzel neni ve verzi Fresh a DSG by mi ale vubec nevadilo....ale proste je to drahy uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motaaa Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 Nevím jestli to může být tady pokuď ne prosím přesunout docela zajimavý testovaní. http://www.autoforum.cz/testy-aut/dlouhodoby-test-skoda-rapid-1-2-tsi-zaciname-na-brzde/ http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-rapid-1-2-tsi-na-nordschleife-prince-od-the-ring/ 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.