Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, dlouho jsem tady nebyl, ale teď mám na Octavii přidřený motore 1,6 74kw, typ AEH. A otázka je, zda by pasovalo bez problému všechno když bych sehnal motor 1,6 74kw, typ AKL bo o jednom vím za slušné peníze. Jde mi právě o to, že lépe se shání ten typ AKL, a tak když bych ho jen chtěl přehodit na místo AEH, zda nebudu mít problém např, spojka,přiruba,eletrika, jiné závity nebo co já vím co všechno ?

Díky za odpovědi

Motor jako takový by měl být úplně stejný, rozdíl mezi AEH a AKL by měl být asi jen v řídící jednotce ;) , ale radši si ještě počkej jestli ti tu napíše někdo jiný a potvrdí ti to ;)

PS: teď mě napadlo, člen stihačka měl AEH a měl po čipu nějaký problémy, tak si sehnal ŘJ z AKL a z AEH se stal AKL :)

No kdyby nechal přebouchat kód motoru, tak by mělo být vše v cajku ne? Až tak se v tom nevyznám, ale přece nemůže být tak těžký místo AKL nechat naklepat AEH? Vzhled motoru by měl být úplně stejný....

AEH nemela promennou delku sani, kdyz tak me opravte, nesplnovala plneni emisni normy ECE

to Octavka:

Technická data motoru 1.6 74Kw

Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97)

Zdvihový objem: 1595ccm

Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL)

Vrtání/zdvih: 81/77,4mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min.

Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1

Zapalování a vstřikování: SIMOS 2

jedna lambdasonda, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(lanko), proměnná délka sání, trimetalický katalizátor

Čili se tyto motory lišily jen v emisních limitech, AEH - EURO2, AKL - EURO 3, ale ve výsledku je to stejně jedno, protože do roku 2000 se uznává jen EURO 2 a je jedno, že AKL má EURO 3, ekologickou daň musí zaplatit jako by motor splňval EURO 2 :(

  • Autor

Takže když to shrnu, tak ten motor by teda nemělo být problém zaměnit za ten pokažený AEH.

Podle mě by to problém neměl být, akorád nechat přerazit typ motoru, potom nechat zapsat výměnu motoru do TP a máš vystaráno, aspoň podle mě, ale jak to přesně chodí nevím....

Podle mě je dnes už motor veden jako náhradní díl tak by typ ani nevadil. Důležité je aby měl stejný obsah a výkon.

  • Autor

Tak predbezne mam domluveny stejny typ motoru, jen bude k mani priblizne za 14dni. Takze budu muset teda chvilku pockat, ale alespon to bude pak papirove ok. Jinak ve velkem TP, se uz neudava vyrobni cislo motoru, ale opravdu jen typ motoru, jelikos uridnikum doslo ze je to spotrebni kus.

Jinak diky vsem co mi napsali :kol-28:

Já měnil BFQ za BFQ co se týče papírů a nějakýho přepisování, neřešil jsem nic.

však ani nikto nepísal,že to treba riešiť papierovo ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.