Přejít na obsah

Motorový olej z internetu


JirkaBrno

Doporučené příspěvky

e1. - jak je vidět, někdo to prostě nechce pochopit a bude tady psát o slovíčkaření, o specifikacích které škodovka NIKDE nedoporučuje a hlavně nechápou, že nikomu NENUTÍŠ, aby ho používal (0W...), jen vysvětluješ, proč ho používáš ty a proč je podle tvého názoru za tebou uvedených podmínek provozování konkrétního typu motoru výhodnější.  :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezis, ano, uz jsem z toho tady zblblej.. jakmile pojedu do servisu poptam se jich proc davaj 5w30 nebo 5w40 a proc ne 0w30 nebo 0w40, jakej na to maj nazor jo... ze jsou blbci, protoze jeden clovek na foru se divi tomu, proc do vsech motoru nedavaj rovnou 0w, protoze to je podle nej nejlepsi co muzou udelat.. s vysledky vas seznamim..pak by ale mohli rovnou prestat delat oleje 5w, protoze prece staci lit 0w a je vystarano.. to je logicky ne..naco mit dalsi radu oleju, kdyz to hrave 0w strci do kapsy.. cena je stejne plus minus stejna, tak jakypak crcani s tim..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, blbci to jsou, mě tam pokaždé dali něco jiného 5W-30, 10W-40, 5W-40 a všechny jsou v normě pro můj motor. Jenže já to neřeším, jen vy nechcete pochopit jednoho, co se o to zajímá do detailu. Lejou tam prostě to, co je pro ně nejvýhodnější a splňuje příslušnou VW normu. Tečka. Zbytek je demagogie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaBrnoprotoze prece staci lit 0w a je vystarano

Vystaráno určitě není.

Olej 0W/40 není ve všem lepší, než 5W/40.

0W má v sobě více modifikátorů viskozity a musí být proto výrobně dražší, než 5W.

0W má vyšší viskózní index a je tedy střihově méně stabilní - její viskozita se s časem více mění. Měla by se proto měnit častěji.

Nemá již také rezervu pro pokles viskozity např. při průniku paliva do motorového oleje.

S 0W může také motor vykazovat vyšší spotřebu oleje, než s 5W.

S 0W může být motor do zahřátí hlučnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No. Skvělý. Teď budu za trubku při každým kupování oleje. Si to budu porovnávat s obrázkama v mobilu a než to všechno porovnám, tak pokud mě dřív nevyhodí z krámu, tak budou mít zavíračku.

Akorát si mi nasadil brouka do hlavy.

 

Tim neříkám, že to nemyslíš zle, ale opravdu hloubavým perfekcionistickým jedincům si docela ztížil život.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motosman: Díky na odkaz na PDF, velice zajímavé :kol-47: 

 

Mr.Pavka: Také teď vybírám, no hned jsem vlítl do skříně, vytáhl 5l kanystr Castrolu EDGE, co zbyl z výměny ze servisu druhého auta a všechny ty znaky jsou na první oko viditelné, takže ten castrol ti zabere tak 1 minutu, než ho obhlídneš  :kol-28:

Editováno: , autor: Galvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaroslavZ: Poznáš to blbě. Nicméně každý výrobce má na stránkách vzory balení a porovnání s kopií. Konkrétně vím o Castrolu. Třeba tady:

http://www.autohanak.cz/pdf/padelany_castrol_v_Evrope.pdf

Proto jsem ten příspěvek také psal, člověk to absolutně nepozná, když koupí v obchodu balení oleje, takže bych z toho pak takovou "vraždu" jak píše dick nedělal :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...