Publikováno Listopad 3, 201212 r Prosím info asi před rokem se mi čerpadlo spouštělo a startování bylo na první šup - momentální stav je že se čerpadlo nespouští při otevření dveří ale až po otočení klíčku ale startování je vždy na podruhé . kontrala přes Vag- Com provedena a aktivována funkce EKP 16384 plus další kódy, samozřejmě pojistka číslo 61 v pořádku a po otevření dveří se samočině rozvicuje interiér který je prý udájně předpoklad že má microspínač dveří aktivovat funkci spoučtění benzinového čerpadla u vozu FABIA 1,4 16V rok výroby 2002 !!!
Listopad 4, 201212 r zkusil bych se ve vagu pro jistotu kouknout v jednotce centrálu, zda 100% dá signál u dveří otevřeno/zavřeno.
Listopad 4, 201212 r Autor Dík za info nejsem si jistý zda se mi to podaří najít - zítra se juknu a dám vědět ale i přesto nerozumím proč mám neustále vždy start až napodruhé a to i vpřípadě že načerpám palivo třeba i dvakrát nebo třikrát přes palivové čerpadlo spuštěné klíčkem od zapalování !!! Upraveno Listopad 4, 201212 r od pbalcik
Listopad 6, 201212 r Autor Kontrola Vagem provedena signál otevřeno/zavřeno správná u všech čtyrech dveří - vyměněno čidlo chladicí kapaliny a palivový filtr a svíček porucha stále přetrvává pokaždé druhý start, poprvé točí startér slabý náznak chytnutí motoru asi snad po 5 sekundách sem tam škitnutí abych netrápil baterku ukončím start vždy na druhý pokus jako kdyby uhodil blesk start ihned po otočení bez problémů už jsem bezradný help pomoc - zatím jezdím ale dost mě to trápí a pokládám si otázku PROČ tento stav musí přeci být nějaké řešení !!! Upraveno Listopad 6, 201212 r od pbalcik
Listopad 6, 201212 r Mne takto štartovalo 1,4MPI a po dlhom badani som zistil že mi padal tlak benzinu. Palivovy filter mal iba par km po vymene tak som dal pred mostik spatny ventil a štartovalo na bzink.Ale hodne som sa natrapil kym som zistil zavadu lebo som mal novy pal. filter a na to som sa spoliehal že musi byť dobry.
Listopad 6, 201212 r Autor Pokud dobře rozumím tak jsi vyměnil nový palivový filtr za další nový a bylo vše v pořádku ( nerozumím viz poznámka - tak som dal pred mostik špatný ventil ) prosím podrobnější vysvětlení. Upraveno Listopad 6, 201212 r od pbalcik
Listopad 7, 201212 r Pred mostik injektorov som zapojil spätny ventil. Take ako sa použivali u starych nafťakoch. Už som dalši filter nemenil.
Listopad 7, 201212 r Autor Koupil jsem a namontoval tento tip viz foto příloha: Filtr paliva včetně regulátoru tlaku 3bar pro benzínové motory 1.2HTP a 1.4 16V/55kW+74kW Před tím jsem odčerpal veškerý benzín z nádrže - vyčistil a vysušil nádrž obsah pro jistotu vyměnil těsnění kroužek pod čerpadlem paliva který byl poškozen a zbytky napadané uvnitř nádrže a výsledek NULA závada stále pokračuje pokaždé druhý start (studený) teplý nima probléma tak babo raď !!! Upraveno Listopad 7, 201212 r od pbalcik
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.