Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím info asi před rokem se mi čerpadlo spouštělo a startování bylo na první šup - momentální stav je že se čerpadlo nespouští při otevření dveří ale až po otočení klíčku ale startování je vždy na podruhé . kontrala přes Vag- Com provedena a aktivována funkce EKP 16384 plus další kódy, samozřejmě pojistka číslo 61 v pořádku a po otevření dveří se samočině rozvicuje interiér který je prý udájně předpoklad že má microspínač dveří aktivovat funkci spoučtění benzinového čerpadla u vozu FABIA 1,4 16V rok výroby 2002 !!!

zkusil bych se ve vagu pro jistotu kouknout v jednotce centrálu, zda 100% dá signál u dveří otevřeno/zavřeno.

  • Autor

Dík za info nejsem si jistý zda se mi to podaří najít - zítra se juknu a dám vědět ale i přesto nerozumím proč mám neustále vždy start až napodruhé a to i vpřípadě že načerpám palivo třeba i dvakrát nebo třikrát přes palivové čerpadlo spuštěné klíčkem od zapalování !!!

Upraveno od pbalcik

tak potom musíš důvod špatného startu hledat někde jinde

  • Autor

Kontrola Vagem provedena signál otevřeno/zavřeno správná u všech čtyrech dveří - vyměněno čidlo chladicí kapaliny a palivový filtr a svíček porucha stále přetrvává pokaždé druhý start, poprvé točí startér slabý náznak chytnutí motoru asi snad po 5 sekundách sem tam škitnutí abych netrápil baterku ukončím start vždy na druhý pokus jako kdyby uhodil blesk start ihned po otočení bez problémů už jsem bezradný help pomoc - zatím jezdím ale dost mě to trápí a pokládám si otázku PROČ tento stav musí přeci být nějaké řešení !!!

Upraveno od pbalcik

Mne takto štartovalo 1,4MPI a po dlhom badani som zistil že mi padal tlak benzinu. Palivovy filter mal iba par km po vymene tak som dal pred mostik spatny ventil a štartovalo na bzink.Ale hodne som sa natrapil kym som zistil zavadu lebo som mal novy pal. filter a na to som sa spoliehal že musi byť dobry.

  • Autor

Pokud dobře rozumím tak jsi vyměnil nový palivový filtr za další nový a bylo vše v pořádku ( nerozumím viz poznámka - tak som dal pred mostik špatný ventil ) prosím podrobnější vysvětlení.

Upraveno od pbalcik

Pred mostik injektorov som zapojil spätny ventil. Take ako sa použivali u starych nafťakoch. Už som dalši filter nemenil.

pro česky mluvící "zpětný ventil"

no ano.

  • Autor

Koupil jsem a namontoval tento tip viz foto příloha:

Filtr paliva včetně regulátoru tlaku 3bar pro benzínové motory 1.2HTP a 1.4 16V/55kW+74kW

Před tím jsem odčerpal veškerý benzín z nádrže - vyčistil a vysušil nádrž obsah pro jistotu vyměnil těsnění kroužek pod čerpadlem paliva který byl poškozen a zbytky napadané uvnitř nádrže a výsledek NULA závada stále pokračuje pokaždé druhý start (studený) teplý nima probléma tak babo raď !!!

post-56959-0-21138700-1352320773_thumb.j

Upraveno od pbalcik

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.