Petr Vavroch Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Zdravím všechny fabisty :-) potřeboval bych radu, nevíte někdo jak zabránit ztrátě vody z motoru, když je celý motor nově přetěsněn, voda do motoru nejde, kompletní vedení vody je utaženo (spony na hadicích), hadice nejsou nikdy prasklí, nikde neprosakují, nádobky prasklá není. Nevím čím by to mohlo být. Prosím o rady, předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Zkoušel si to tlakovat? Nebo si jen myslíš, že to je těsný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 nikde mi nic nekape, žádný mokýj flek pod autem nemám. měl jmen pod celým předkem plastový lavor a ten byl suchý. a to ikdyž auto stálo a byl studený motor, nebo i když jsem přijel a nechal ho tam stát. nikde nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Luďa měl spíše na mysli zda ti přece jenom nejde voda do motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Myslel sem vzít komprsor, víčko s ventilkem (Někteří servisáci maj samodomo udělátko) a zkusit natlakovat okruh. Jestli pod tlakem neteče. Je otázka kolik vody ti ubejvá. Pokud jen lehce po ohřátí a natlakování, tak to ventilátor vodfoukne a teplej motor "vysuší". A to těsný: jestli nejde voda do motoru. Jestli není křivá - prasklá hlava, nedejbože blok nebo "sklouzlá" vložka válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 A kolik se té vody vlastně ztrácí? Deci denně, týdně atd.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 8. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 hlava je dělána letos v lednu, kompletní těsnění hlavy, byli dělaný i vložky na válcích, to mi šla voda do motoru, to ano. Od ledna, kdy to bylo v servisu to bylo v pořádku a teď zase tohle. nu je to 0,5 litru měsíčně cca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 se vložka klidně mohla znova pohnout. Už sem to viděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 kdyz se mluvi o te ztrate vody,... dneska pri ceste ze skoly z prahy sem stavel na kazdy benzince a dolejval vodu,.... odesla mi pumpa nebo tesneni hodne otravny stavet na kazdy pumpe nikomu rozhodne nedoporucuju zejtra se na to snad vrhnu, vymenim komplet i pumpu,.. nez cekat kdy by se vysrala znova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 9. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Pro lukason: tak to ti nezávidím :-( to bych nechtěl, držím palce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 9. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 (editace) jo to je možný, uvidím, můj mechanik je ted stejně nemocnej, on má na to vybavení, já na sídlišti ne :-( tak se sním pak domluvím aby se na to podíval. Editováno: 9. Listopad 2012, autor: Petr Vavroch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 co radiátor topení? Podivej se na něj, jinak 0,5l je docela dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 12. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 všude je sucho :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 ... voda do motoru nejde, kompletní vedení vody je utaženo (spony na hadicích), hadice nejsou nikdy prasklí, nikde neprosakují, nádobky prasklá není. Jenže zázraky se nedějí. Takže když se voda neztrácí motorem ani v chladícím nebo topném okruhu, tak tam musí být. Anebo něco z toho, co píšeš není pravda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 13. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 myslím že jsem někde viděl tekuté těsnění do chladičů a tak at k to zkusím tam dát a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Tak to bych neělal. Nevím vod kud seš, ale třeba u nás na Vysočině zpravuje maník chladiče a kdybys viděl co za sajrajt to je... Pokud únik nenašels, tak fakt potom jedině natlakovat vokruh kompresorem, jestli se to někde neprojeví. Dáš ruku do vohně za vodní pumpu a těsnění pod hlavou a hlavu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 tak tak hele.... ty sracky tam nelej ja to tam nalil pred rokem a je dost mozny ze sem si od toho udelal pumpu,... tesneni pod hlavou az tak moc ne ale ta pumpa je urcite jasna,... a to sem to tam moc dlouho nemel jenom do vymeny chladice ..... nicmene cca 3 - 4 mesice a silenost,.... fakt to tam nelej,... je to takova kasicka a pumpa to zrejme nezvlada utahnout tak proste povoli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 všude je sucho :-( to nic neznamená, voda může týct až po natlakování systému, to znamená, že je horká a pokud to jen "roní", tak se to okamžitě odpaří. Rovněž na rozpáleném bloku motoru (těsnění pod hlavou, vodní pumpa a pod.) se voda dlouho neudrží. Časem by se v místě úniku měla objevit červená krystalická usazenina. Mě takhle teče ta spodní příruba na chladiči (normálně není vidět, je nad spodním krytem motoru) - všude sucho, ale podle narůstající usazeniny je jasné, že to utíká tam. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 myslím že jsem někde viděl tekuté těsnění do chladičů a tak at k to zkusím tam dát a uvidíme Proč bys to dělal, když neteče? A jestli chladič teče, tak ho vyměň. Stojí rozumné peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 13. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 pro Luďu a Lukasona: dobrá dám na vás, já už jinak opravdu nevím co stím, nezbude mi než teď na zimu dolejvat kapalinu a počkat jestli se to někde neukáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 zima ukaze jak na tom auto celkove je takze uvidis,... v nejlepsim pripade zajdi at ti nekde vyroby nejake vicko nebo co si kam muzes dat hadicku treba z komplresoru a zkus natlakovat soustavu a uvidis jestli se voda bude ztracet,... myslim ze to psal i luda pak uvidis .... kazdopadne je to zazrak asi nebo je taky mozny to ze ti to tece do valcu,... ale nepatrne a tim padem se to staci spalit spolecne se smesi,.. ale na to by urcite reagovala lambda ci podobne,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 13. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Děkuju všem za pomoc :-) jak řekl Lukason zima ukáže. Ještě jednou vše moc děkuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxjack86 Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Zdravím, mám bohužel taktéž problém s úbytkem vody. Bohužel jsem zjistil, že v mém případě jde voda do motoru. Mám emulzi pod víčkem. Úbytek chladící kapaliny je cca 0,5 litru za měsíc. Před 7 měsíci mi měnili těsnění pod hlavou, protože mi tekla voda do motoru. Těsnění bylo prý úplně rozežrané. Hlavu srovnávali a tlakovali a říkala, že je v pořádku, že není prasklá. Bohužel ťeď voda teče opět do motoru a nevím co s tím. Čím by to mohlo být ještě za předpokladu, že by těsnění pod hlavou bylo ok ? Když mi měnili těsnění tak mi zrovna dali nový termostat a nový chladič, jelikož při tlakování systému chlazení chladič praskl. Kudy je možné ještě, že by to do motoru mohlo téci a kolik by tak zhruba stála oprava ? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Tak jim to tam odvez zpátky a reklamuj to. Tedy za předpokladu, že máš doklad o opravě. Ten chladič jsi platil nebo ti ho vyměnili zdarma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 jak pise kolega nademnou,.... vubec bych se stim nesral a dovezl jim to tam teda pokud mas doklad a podobne vubec bych se toho nebal, pokud to je solidni servis a nejsou to nejaky vydriduskove tak by tio meli vyhovet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.