Přejít na obsah

Ztráta vody


Petr Vavroch

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny fabisty :-)

potřeboval bych radu, nevíte někdo jak zabránit ztrátě vody z motoru, když je celý motor nově přetěsněn, voda do motoru nejde, kompletní vedení vody je utaženo (spony na hadicích), hadice nejsou nikdy prasklí, nikde neprosakují, nádobky prasklá není. Nevím čím by to mohlo být. Prosím o rady, předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel sem vzít komprsor, víčko s ventilkem (Někteří servisáci maj samodomo udělátko) a zkusit natlakovat okruh. Jestli pod tlakem neteče. Je otázka kolik vody ti ubejvá. Pokud jen lehce po ohřátí a natlakování, tak to ventilátor vodfoukne a teplej motor "vysuší".

A to těsný: jestli nejde voda do motoru. Jestli není křivá - prasklá hlava, nedejbože blok nebo "sklouzlá" vložka válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz se mluvi o te ztrate vody,... dneska pri ceste ze skoly z prahy sem stavel na kazdy benzince a dolejval vodu,.... odesla mi pumpa nebo tesneni :( hodne otravny stavet na kazdy pumpe ;)

nikomu rozhodne nedoporucuju

zejtra se na to snad vrhnu, vymenim komplet i pumpu,.. nez cekat kdy by se vysrala znova

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... voda do motoru nejde, kompletní vedení vody je utaženo (spony na hadicích), hadice nejsou nikdy prasklí, nikde neprosakují, nádobky prasklá není.

Jenže zázraky se nedějí.

Takže když se voda neztrácí motorem ani v chladícím nebo topném okruhu, tak tam musí být.

Anebo něco z toho, co píšeš není pravda....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bych neělal. Nevím vod kud seš, ale třeba u nás na Vysočině zpravuje maník chladiče a kdybys viděl co za sajrajt to je...

Pokud únik nenašels, tak fakt potom jedině natlakovat vokruh kompresorem, jestli se to někde neprojeví.

Dáš ruku do vohně za vodní pumpu a těsnění pod hlavou a hlavu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak hele.... ty sracky tam nelej ;) ja to tam nalil pred rokem a je dost mozny ze sem si od toho udelal pumpu,... ;) tesneni pod hlavou az tak moc ne ale ta pumpa je urcite jasna,... a to sem to tam moc dlouho nemel ;) jenom do vymeny chladice ..... nicmene cca 3 - 4 mesice a silenost,....

fakt to tam nelej,... je to takova kasicka a pumpa to zrejme nezvlada utahnout tak proste povoli ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všude je sucho :-(

to nic neznamená, voda může týct až po natlakování systému, to znamená, že je horká a pokud to jen "roní", tak se to okamžitě odpaří. Rovněž na rozpáleném bloku motoru (těsnění pod hlavou, vodní pumpa a pod.) se voda dlouho neudrží. Časem by se v místě úniku měla objevit červená krystalická usazenina. Mě takhle teče ta spodní příruba na chladiči (normálně není vidět, je nad spodním krytem motoru) - všude sucho, ale podle narůstající usazeniny je jasné, že to utíká tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zima ukaze jak na tom auto celkove je ;) takze uvidis,... v nejlepsim pripade zajdi at ti nekde vyroby nejake vicko nebo co si kam muzes dat hadicku treba z komplresoru a zkus natlakovat soustavu ;) a uvidis jestli se voda bude ztracet,... myslim ze to psal i luda ;)

pak uvidis .... kazdopadne je to zazrak asi :D nebo je taky mozny to ze ti to tece do valcu,... ale nepatrne a tim padem se to staci spalit spolecne se smesi,.. ale na to by urcite reagovala lambda ci podobne,... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

mám bohužel taktéž problém s úbytkem vody. Bohužel jsem zjistil, že v mém případě jde voda do motoru. Mám emulzi pod víčkem. Úbytek chladící kapaliny je cca 0,5 litru za měsíc. Před 7 měsíci mi měnili těsnění pod hlavou, protože mi tekla voda do motoru. Těsnění bylo prý úplně rozežrané. Hlavu srovnávali a tlakovali a říkala, že je v pořádku, že není prasklá. Bohužel ťeď voda teče opět do motoru a nevím co s tím. Čím by to mohlo být ještě za předpokladu, že by těsnění pod hlavou bylo ok ? Když mi měnili těsnění tak mi zrovna dali nový termostat a nový chladič, jelikož při tlakování systému chlazení chladič praskl. Kudy je možné ještě, že by to do motoru mohlo téci a kolik by tak zhruba stála oprava ? Děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...