Přejít na obsah

1,9 TDI 66kW AGR kolísajúci výkon, neťahá


RuleZZzz

Doporučené příspěvky

Zdravím páni, mám problém s mojou Octaviou 1,9 TDI AGR 66kW 1999. V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. 2200 ot. to ťahá - neťahá - ťahá - neťahá. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Niekedy sa mi tiež stáva, že motor naštartujem, a chcem sa rozbehnúť a môžem dať kľudne aj plný plyn a motor nedá viac ako 1300 ot. Takto to niekedy robí aj 10 - 20 seknúd a potom zrazu prudko zatiahne (robí to hlavne na jednotke a dvojke - pri štarte a rozbiehaní). Nedávno sme menili rozvody a po výmene začalo blikať žhavenie a vyhadzovať chybu predvstreku. Predvstrek sa nastavil na čerpadle podľa diagnostiky. Auto štartuje pekne, akurát tento kolísavý výkon je naozaj nepríjemný a včera a dnes cítiť tie medzery úplne najviac. Na aute sú nové rozvody, fitlre, podtlakové hadičky. Už mi tam ostáva len váha vzduchu alebo niečo okolo turba, prípadne N75, ale to by diagnostika vyhodila.

Ďakujem za každú radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím páni, mám problém s mojou Octaviou 1,9 TDI AGR 66kW 1999. V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. 2200 ot. to ťahá - neťahá - ťahá - neťahá. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Niekedy sa mi tiež stáva, že motor naštartujem, a chcem sa rozbehnúť a môžem dať kľudne aj plný plyn a motor nedá viac ako 1300 ot. Takto to niekedy robí aj 10 - 20 seknúd a potom zrazu prudko zatiahne (robí to hlavne na jednotke a dvojke - pri štarte a rozbiehaní). Nedávno sme menili rozvody a po výmene začalo blikať žhavenie a vyhadzovať chybu predvstreku. Predvstrek sa nastavil na čerpadle podľa diagnostiky. Auto štartuje pekne, akurát tento kolísavý výkon je naozaj nepríjemný a včera a dnes cítiť tie medzery úplne najviac. Na aute sú nové rozvody, fitlre, podtlakové hadičky. Už mi tam ostáva len váha vzduchu alebo niečo okolo turba, prípadne N75, ale to by diagnostika vyhodila.

Ďakujem za každú radu.

čus, zkoušel jsi se dívat na obtokovou klapku turba? já měl minimálně podobný ne-li stejný jako ty a byla to zamrzávající klapka obtoku turba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

môj problém s kolísvaým výkonom som vyriešil, bola to netesnosť v palivovom systéme okolo palivového fitlra, do motora išlo veľa vzduchu a málo nafty. Pouťahoval som to sťahovačkami a auto ťahá pekne a žhavenie už nebliká. Ale stále si myslím, že to nejde až tak silno, teda že nástup výkonu nie je taký silný ako pri iných 66kW motoroch v ktorých som sa viezol. Tá banka na turbe je pevná, keď je motor vypnutý tak sa nedá s ňou hýbať - môže byť chyba tam?

Váha vzduchu je ešte pôvodná, teda vyzerá byť pôvodná, od Bosch. Auto má 198 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...