Publikováno Listopad 15, 201212 r Zdravím páni, mám problém s mojou Octaviou 1,9 TDI AGR 66kW 1999. V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. 2200 ot. to ťahá - neťahá - ťahá - neťahá. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Niekedy sa mi tiež stáva, že motor naštartujem, a chcem sa rozbehnúť a môžem dať kľudne aj plný plyn a motor nedá viac ako 1300 ot. Takto to niekedy robí aj 10 - 20 seknúd a potom zrazu prudko zatiahne (robí to hlavne na jednotke a dvojke - pri štarte a rozbiehaní). Nedávno sme menili rozvody a po výmene začalo blikať žhavenie a vyhadzovať chybu predvstreku. Predvstrek sa nastavil na čerpadle podľa diagnostiky. Auto štartuje pekne, akurát tento kolísavý výkon je naozaj nepríjemný a včera a dnes cítiť tie medzery úplne najviac. Na aute sú nové rozvody, fitlre, podtlakové hadičky. Už mi tam ostáva len váha vzduchu alebo niečo okolo turba, prípadne N75, ale to by diagnostika vyhodila. Ďakujem za každú radu.
Listopad 15, 201212 r Asi to bude počátek smrti váhy, často při nástupu své smrti vykazuje tak jak popisuješ výkonové výkyvy, než úplně umře !
Listopad 16, 201212 r Zdravim Vás mam problem s Octaviou 1,9tdi 66 kw r.v.1998 ......straca vykon pri cc 110 km a 3000ot/min na aute je vymenene turbo.robilo to aj pred tym a zasa straca vykon..mechanik mi povedal ze treba zvazit vymenu motora......treba motor menit ci je chyba niekde inde???
Prosinec 26, 201212 r Zdravím páni, mám problém s mojou Octaviou 1,9 TDI AGR 66kW 1999. V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. 2200 ot. to ťahá - neťahá - ťahá - neťahá. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Niekedy sa mi tiež stáva, že motor naštartujem, a chcem sa rozbehnúť a môžem dať kľudne aj plný plyn a motor nedá viac ako 1300 ot. Takto to niekedy robí aj 10 - 20 seknúd a potom zrazu prudko zatiahne (robí to hlavne na jednotke a dvojke - pri štarte a rozbiehaní). Nedávno sme menili rozvody a po výmene začalo blikať žhavenie a vyhadzovať chybu predvstreku. Predvstrek sa nastavil na čerpadle podľa diagnostiky. Auto štartuje pekne, akurát tento kolísavý výkon je naozaj nepríjemný a včera a dnes cítiť tie medzery úplne najviac. Na aute sú nové rozvody, fitlre, podtlakové hadičky. Už mi tam ostáva len váha vzduchu alebo niečo okolo turba, prípadne N75, ale to by diagnostika vyhodila. Ďakujem za každú radu. čus, zkoušel jsi se dívat na obtokovou klapku turba? já měl minimálně podobný ne-li stejný jako ty a byla to zamrzávající klapka obtoku turba...
Leden 1, 201312 r Autor môj problém s kolísvaým výkonom som vyriešil, bola to netesnosť v palivovom systéme okolo palivového fitlra, do motora išlo veľa vzduchu a málo nafty. Pouťahoval som to sťahovačkami a auto ťahá pekne a žhavenie už nebliká. Ale stále si myslím, že to nejde až tak silno, teda že nástup výkonu nie je taký silný ako pri iných 66kW motoroch v ktorých som sa viezol. Tá banka na turbe je pevná, keď je motor vypnutý tak sa nedá s ňou hýbať - môže byť chyba tam? Váha vzduchu je ešte pôvodná, teda vyzerá byť pôvodná, od Bosch. Auto má 198 tis. km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.