RuleZZzz Vloženo 15. Listopad 2012 Vloženo 15. Listopad 2012 Zdravím páni, mám problém s mojou Octaviou 1,9 TDI AGR 66kW 1999. V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. 2200 ot. to ťahá - neťahá - ťahá - neťahá. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Niekedy sa mi tiež stáva, že motor naštartujem, a chcem sa rozbehnúť a môžem dať kľudne aj plný plyn a motor nedá viac ako 1300 ot. Takto to niekedy robí aj 10 - 20 seknúd a potom zrazu prudko zatiahne (robí to hlavne na jednotke a dvojke - pri štarte a rozbiehaní). Nedávno sme menili rozvody a po výmene začalo blikať žhavenie a vyhadzovať chybu predvstreku. Predvstrek sa nastavil na čerpadle podľa diagnostiky. Auto štartuje pekne, akurát tento kolísavý výkon je naozaj nepríjemný a včera a dnes cítiť tie medzery úplne najviac. Na aute sú nové rozvody, fitlre, podtlakové hadičky. Už mi tam ostáva len váha vzduchu alebo niečo okolo turba, prípadne N75, ale to by diagnostika vyhodila. Ďakujem za každú radu. Citovat
dick Vloženo 15. Listopad 2012 Vloženo 15. Listopad 2012 Asi to bude počátek smrti váhy, často při nástupu své smrti vykazuje tak jak popisuješ výkonové výkyvy, než úplně umře ! Citovat
maci15 Vloženo 16. Listopad 2012 Vloženo 16. Listopad 2012 Zdravim Vás mam problem s Octaviou 1,9tdi 66 kw r.v.1998 ......straca vykon pri cc 110 km a 3000ot/min na aute je vymenene turbo.robilo to aj pred tym a zasa straca vykon..mechanik mi povedal ze treba zvazit vymenu motora......treba motor menit ci je chyba niekde inde??? Citovat
veselyt Vloženo 26. Prosinec 2012 Vloženo 26. Prosinec 2012 Zdravím páni, mám problém s mojou Octaviou 1,9 TDI AGR 66kW 1999. V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. 2200 ot. to ťahá - neťahá - ťahá - neťahá. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Niekedy sa mi tiež stáva, že motor naštartujem, a chcem sa rozbehnúť a môžem dať kľudne aj plný plyn a motor nedá viac ako 1300 ot. Takto to niekedy robí aj 10 - 20 seknúd a potom zrazu prudko zatiahne (robí to hlavne na jednotke a dvojke - pri štarte a rozbiehaní). Nedávno sme menili rozvody a po výmene začalo blikať žhavenie a vyhadzovať chybu predvstreku. Predvstrek sa nastavil na čerpadle podľa diagnostiky. Auto štartuje pekne, akurát tento kolísavý výkon je naozaj nepríjemný a včera a dnes cítiť tie medzery úplne najviac. Na aute sú nové rozvody, fitlre, podtlakové hadičky. Už mi tam ostáva len váha vzduchu alebo niečo okolo turba, prípadne N75, ale to by diagnostika vyhodila. Ďakujem za každú radu. čus, zkoušel jsi se dívat na obtokovou klapku turba? já měl minimálně podobný ne-li stejný jako ty a byla to zamrzávající klapka obtoku turba... Citovat
RuleZZzz Vloženo 1. leden 2013 Autor Vloženo 1. leden 2013 môj problém s kolísvaým výkonom som vyriešil, bola to netesnosť v palivovom systéme okolo palivového fitlra, do motora išlo veľa vzduchu a málo nafty. Pouťahoval som to sťahovačkami a auto ťahá pekne a žhavenie už nebliká. Ale stále si myslím, že to nejde až tak silno, teda že nástup výkonu nie je taký silný ako pri iných 66kW motoroch v ktorých som sa viezol. Tá banka na turbe je pevná, keď je motor vypnutý tak sa nedá s ňou hýbať - môže byť chyba tam? Váha vzduchu je ešte pôvodná, teda vyzerá byť pôvodná, od Bosch. Auto má 198 tis. km. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.