Bloodmaster Vloženo 29. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2012 Vyměnil jsem klapku za novou po základním nastavením VAGem jsem normálně nastartoval nechal jsem Feldu "zahřát",pro dosažení teploty(kolem 83st.),připojil na VAG,smazal chyby,dal přizpůsobení a základní nastavení. Na 2min vypl zapalování. Poté jsem chtěl nastartovat ale bohužel, startér točí a nic,prostě nenastartuji???? 'Prosim o radu,co může být špatně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bloodmaster Vloženo 1. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2012 Problém vyřešen vyměněna cívka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2012 tak to bola teda riadna zhoda náhod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy22 Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 (editace) Nevím jestli je to opravdu shoda náhod nebo nějakým špatným postupem, ale mám stejný problém na golfu III 1.6, motor AEE. Vyměnil jsem nefunkční klapku za druhou, smazal chyby, přizpůsobil, dal základní nastavení a klapka si najela min a max polohu. Po vypnutí a vytažení klíčku na 30 sekund krásně nastartoval, nechal jsem to zahřát a když jsem ještě jednou kouknul na chyby, tak tam bylo něco se spínačem volnoběhu, tak jsem to jen vymazal. Pak jsem to chcípnul, že připojím plynový lanko a už to ani neškytlo! Prvně jsem myslel, že se to jen přechlastalo - svíčky byly řádně mokrý, ale po vyzkoušení na jiskru ani ťuk. Vše jsem měřil podle příruček, hodnoty by měly být OK, ale asi to vypadá taky na tu cívku? Ještě jsem ji nekoupil, ale hodlám, tak snad to bude ono... Kde jsem udělal chybu? EDIT: Tak jsem se dnes stavil na vrakáču a za vydřidušských 500 Kč koupil tu zapalovací cívku. Po namontování auto chytlo hned na otočení klíčku, takže je to potvrzeno, že se jedná opravdu o stejnou závadu! Tyhle motory se prostě nepovedly - co už mě to stálo peněz a nervů, abych auto udržel při životě. Škoda, že už je neprodejný, tak to musím ještě pár let vydržet - dojezdit gumy a pak budu muset udělat pá pá... PS: myslíte, že je to opravdu shoda náhod nebo cívka takhle běžně odchází. Napadá mě, že třeba dlouho zaplé zapalování bez nastartování, při výmazu chyb a nastavení, to mohlo způsobit??? Ale že až po úspěšném nastartování a chcípnutí???? Editováno: 27. Únor 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kukiak Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 toto iste sa mi dnes stalo na pole 1.4 44kw.. Je to mozne??? Zohnal som novu klapku, ta ale uz bola zla tiez, nedokazala sa ani nastavit hadzala vzdy error.. nahodim naspat staru a motor len toci a nenastartuje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.