Březen 3, 201312 r Lucason: S 1.4TSI se na 6l dostanes tak leda na okrskach pri klidne jizde. Pri normalni jizde na dalnici/mesto atd. bude normalnich tech 8.
Březen 4, 201312 r mike_k potvrzuji tebou udávané spotřeby u staré 1.4 tsi / u mě najeto cca 110tkm/, a pro info porovnání s naftou na stejných trasách: u 1.6 tdi cca menší spotřeba o 1,4 - 1,7 l/100km a u 1,9 a 2,0 tdi cca menší spotřeba o 1,0 - 1,2 l/100km.
Březen 4, 201312 r Dneska jsem si byl zase sjet. Motor krasne tahne. Jede to lepe nez 1.6Tdi. Stale vice uvazuji ze bych si ho dal do firemniho vozu.Zbyla by pak kopa penez na vybavu. Myslite ze ten motor vydrzi najez 150tis za 4 roky ???Jinak 5 je skoro zbytecny stupen Uplna pohoda davat ze 4 rovnou na 6. Upraveno Duben 29, 201312 r od Pawouk Na žádost bicisty odstraněn jeho předešlý nezeditovatelný příspěvek
Březen 4, 201312 r bicista 1.4 tsi máme několik ve firmě a u jedné vyměněn cca v 85tkm na záruku motor. Najedeme podobné km jako ty - cca 40tkm/rok. Jestli vydrží nová 1.4tsi nájezd 150tkm/4 roky?? Snad ano, ale určitě /u firemních vozů s velkým nájezdem/ připlatit za prodlouženou záruku!! Jinak stará a tím spíš nová 1.4tsi jede podstatně lépe než 1.6tdi, tato nafta se spíš porovnává s 1,2 tsi. Upraveno Březen 4, 201312 r od Racek08
Březen 4, 201312 r Mike: ............ no s tou 8mi litrovou spotrebou urcite ne hele..... videl bych to max do 7,5 pokud clovek neni kreten a trochu u rizeni premejsly, ekologicky a ekonomicky jde jezdit bicista: ............. podle meho nazoru nemuzes porovnavat 1.6 TDI ( 77 kw ) s 1.4 TSI ( 103 kw ) ........ benzin je benzin nafta je nafta, ikdyz je to turbo benzin,... turbo benzin ti tahne v rozmezi 1300 - cca 4000 ot/ min. ....... kdezto u nafty ses skoro o polovinu dole ... nehlede na to ze benzin s turbem je ohodne zivejsi nez kde jaka nafta ..... tu 1.4 TSI sem defakto vubec nesetril a oproti 2.0 TDI s kterou jsem taky jezdil mi to prislo takovy suchy ten turbo benzin s OIII pekne cvicil a jak rikam, tento motor me hodne MILE prekvapil urcite za mne bych ho do auta volil. Spolecne s prodlouzenou zarukou ( kdyby nahodou ) tento motor urcite vydrzi i 200 000 km ...... neco se tam urcite za chybu najde ale ne nic fatalniho podle mne nu uvidime casem
Srpen 7, 201312 r Sice jina auta ale z koncernu, jde o motory ze ? akcelerace Golf 1.4TSI/103Kw VS Audi A3 2.0TDI/110Kw
Srpen 9, 201312 r Nevite v kolika km se u tohoto motoru meni rozvody, kdyz treba napr. 1.6TDI to ma az po 200tis ???
Srpen 10, 201312 r u tohoto motora predpísaná výmena rozvodov nie je...prvá kontrola po 240tkm,potom každých 30tkm
Srpen 28, 201312 r Z FB mi skoda odpovedela toto :Pohon vačkových hřídelí je v agregátech řady EA211 řešen pomocí ozubeného řemene. Díky použití nových technologií, jako je např. vyztužení pomocí skleněných vláken, je jeho životnost shodná s plánovanou životností vozu. Technologie těchto ozubených řemenů byla původně vyvinuta pro vysoce namáhané řemeny pohonu rozvodů vznětových motorů.
Srpen 28, 201312 r Jojo, ja to jen doplnil uricitou oficialitou. Otazka ted spis je, jaka je vlastne zivotnost vozidla. Nevim zda bych tam tedy nechal puvodni rozvody dele nez 200 tis.km.
Srpen 28, 201312 r to už záleží na každom majiteľovi auta,ako sa k tomu postaví,alebo ako si to zariadi každí servis..čiže,ako si postupne "naučí" zákazníkov
Květen 6, 201411 r Jdu kolem, tak se zeptám. Chlastá vám to chladící kapalinu? Mám něco přes 3000 km a už jsem dvakrát doléval z minima na maximum
Červen 24, 201411 r Mam dotaz je mozne aby verze 1.4 s DSG mela jinak nastaveny omezovac nez bez DSG ? me auto bez dsg jede 230km/h a kamosovi s dsg se to zastavi na 210km/h a ani o pid dal.
Srpen 2, 201411 r Ale tak napadlo mne az to mi to auto firma nabidne rekneme za 130 tis po 4 letech s najetymi 160 tis km. Zda by se tomu vyplatilo vymenit motor.
Leden 13, 201510 r Mám možná trochu stupidní dotaz, ale lze pohledem pod kapotu od sebe nějak rozeznat 1.2 TSI od 1.4 TSI? Ty motory vypadají na první pohled úplně stejně...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.