Přejít na obsah

1.4 TSI EA 211


Pawouk

Doporučené příspěvky

Dneska jsem si byl zase sjet. Motor krasne tahne. Jede to lepe nez 1.6Tdi. Stale vice uvazuji ze bych si ho dal do firemniho vozu.
Zbyla by pak kopa penez na vybavu.  Myslite ze ten motor vydrzi najez 150tis za 4 roky ???
Jinak 5 je skoro zbytecny stupen :)  Uplna pohoda davat ze 4 rovnou na 6.
 



 

Editováno: , autor: Pawouk
Na žádost bicisty odstraněn jeho předešlý nezeditovatelný příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bicista

1.4 tsi máme několik ve firmě a u jedné vyměněn cca v 85tkm na záruku motor. Najedeme podobné km jako ty -  cca 40tkm/rok.

Jestli vydrží nová 1.4tsi nájezd 150tkm/4 roky??

Snad ano, ale určitě  /u firemních vozů s velkým nájezdem/ připlatit za prodlouženou záruku!!

Jinak stará a tím spíš nová 1.4tsi jede podstatně lépe než 1.6tdi, tato nafta se spíš porovnává s 1,2 tsi.

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mike: ............ no s tou 8mi litrovou spotrebou urcite ne hele..... videl bych to max do 7,5 pokud clovek neni kreten a trochu u rizeni premejsly, ekologicky a ekonomicky jde jezdit ;)

 

 

 

bicista: ............. podle meho nazoru nemuzes porovnavat 1.6 TDI ( 77 kw ) s 1.4 TSI ( 103 kw ) ;) ........ benzin je benzin nafta je nafta, ikdyz je to turbo benzin,...

turbo benzin ti tahne v rozmezi 1300 - cca 4000 ot/ min. ....... kdezto u nafty ses skoro o polovinu dole ;) ... nehlede na to ze benzin s turbem je ohodne zivejsi nez kde jaka nafta ;) ..... tu 1.4 TSI sem defakto vubec nesetril a oproti 2.0 TDI s kterou jsem taky jezdil mi to prislo takovy suchy ;)

  ten turbo benzin s OIII pekne cvicil ;)

a jak rikam, tento motor me hodne MILE prekvapil

urcite za mne bych ho do auta volil.

 

         Spolecne s prodlouzenou zarukou ( kdyby nahodou ) tento motor urcite vydrzi i 200 000 km ...... neco se tam urcite za chybu najde ale ne nic fatalniho podle mne ;)

 

 

         nu uvidime casem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Z FB mi skoda odpovedela toto :

Pohon vačkových hřídelí je v agregátech řady EA211 řešen pomocí ozubeného řemene. Díky použití nových technologií, jako je např. vyztužení pomocí skleněných vláken, je jeho životnost shodná s plánovanou životností vozu. Technologie těchto ozubených řemenů byla původně vyvinuta pro vysoce namáhané řemeny pohonu rozvodů vznětových motorů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...