mike_k Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 Lucason: S 1.4TSI se na 6l dostanes tak leda na okrskach pri klidne jizde. Pri normalni jizde na dalnici/mesto atd. bude normalnich tech 8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 mike_k potvrzuji tebou udávané spotřeby u staré 1.4 tsi / u mě najeto cca 110tkm/, a pro info porovnání s naftou na stejných trasách: u 1.6 tdi cca menší spotřeba o 1,4 - 1,7 l/100km a u 1,9 a 2,0 tdi cca menší spotřeba o 1,0 - 1,2 l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 (editace) Dneska jsem si byl zase sjet. Motor krasne tahne. Jede to lepe nez 1.6Tdi. Stale vice uvazuji ze bych si ho dal do firemniho vozu.Zbyla by pak kopa penez na vybavu. Myslite ze ten motor vydrzi najez 150tis za 4 roky ???Jinak 5 je skoro zbytecny stupen Uplna pohoda davat ze 4 rovnou na 6. Editováno: 29. Duben 2013, autor: Pawouk Na žádost bicisty odstraněn jeho předešlý nezeditovatelný příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 (editace) bicista 1.4 tsi máme několik ve firmě a u jedné vyměněn cca v 85tkm na záruku motor. Najedeme podobné km jako ty - cca 40tkm/rok. Jestli vydrží nová 1.4tsi nájezd 150tkm/4 roky?? Snad ano, ale určitě /u firemních vozů s velkým nájezdem/ připlatit za prodlouženou záruku!! Jinak stará a tím spíš nová 1.4tsi jede podstatně lépe než 1.6tdi, tato nafta se spíš porovnává s 1,2 tsi. Editováno: 4. Březen 2013, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Mike: ............ no s tou 8mi litrovou spotrebou urcite ne hele..... videl bych to max do 7,5 pokud clovek neni kreten a trochu u rizeni premejsly, ekologicky a ekonomicky jde jezdit bicista: ............. podle meho nazoru nemuzes porovnavat 1.6 TDI ( 77 kw ) s 1.4 TSI ( 103 kw ) ........ benzin je benzin nafta je nafta, ikdyz je to turbo benzin,... turbo benzin ti tahne v rozmezi 1300 - cca 4000 ot/ min. ....... kdezto u nafty ses skoro o polovinu dole ... nehlede na to ze benzin s turbem je ohodne zivejsi nez kde jaka nafta ..... tu 1.4 TSI sem defakto vubec nesetril a oproti 2.0 TDI s kterou jsem taky jezdil mi to prislo takovy suchy ten turbo benzin s OIII pekne cvicil a jak rikam, tento motor me hodne MILE prekvapil urcite za mne bych ho do auta volil. Spolecne s prodlouzenou zarukou ( kdyby nahodou ) tento motor urcite vydrzi i 200 000 km ...... neco se tam urcite za chybu najde ale ne nic fatalniho podle mne nu uvidime casem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 7. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2013 Sice jina auta ale z koncernu, jde o motory ze ? akcelerace Golf 1.4TSI/103Kw VS Audi A3 2.0TDI/110Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Nevite v kolika km se u tohoto motoru meni rozvody, kdyz treba napr. 1.6TDI to ma az po 200tis ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 u tohoto motora predpísaná výmena rozvodov nie je...prvá kontrola po 240tkm,potom každých 30tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Z FB mi skoda odpovedela toto :Pohon vačkových hřídelí je v agregátech řady EA211 řešen pomocí ozubeného řemene. Díky použití nových technologií, jako je např. vyztužení pomocí skleněných vláken, je jeho životnost shodná s plánovanou životností vozu. Technologie těchto ozubených řemenů byla původně vyvinuta pro vysoce namáhané řemeny pohonu rozvodů vznětových motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 veď som ti to písal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Jojo, ja to jen doplnil uricitou oficialitou. Otazka ted spis je, jaka je vlastne zivotnost vozidla. Nevim zda bych tam tedy nechal puvodni rozvody dele nez 200 tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 to už záleží na každom majiteľovi auta,ako sa k tomu postaví,alebo ako si to zariadi každí servis..čiže,ako si postupne "naučí" zákazníkov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro_sk Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 Ahojte, prosim aka je spotreba oleja tohoto motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 A proč se nezaptáš v již založeném vlákně Spotřeba oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Podle vseho verze ACT v Ibize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Jdu kolem, tak se zeptám. Chlastá vám to chladící kapalinu? Mám něco přes 3000 km a už jsem dvakrát doléval z minima na maximum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kows Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Mi ne, stale stejne jako pri koupi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Mam dotaz je mozne aby verze 1.4 s DSG mela jinak nastaveny omezovac nez bez DSG ? me auto bez dsg jede 230km/h a kamosovi s dsg se to zastavi na 210km/h a ani o pid dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Podle katalogu mají obě varianty stejnou maximálku = 215 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Nebude to spis jinym zprevodovanim? (Navic treba jinak zajety motor.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 2. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2014 Jen pro zajimavost, nevite kolik muze stat vymena motoru vcetne prace ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2014 Připravuješ se? Nuže, tak tady jsou ceny shortmotoru (nový a "repas"): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 2. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2014 Ale tak napadlo mne az to mi to auto firma nabidne rekneme za 130 tis po 4 letech s najetymi 160 tis km. Zda by se tomu vyplatilo vymenit motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikyspf Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Mám možná trochu stupidní dotaz, ale lze pohledem pod kapotu od sebe nějak rozeznat 1.2 TSI od 1.4 TSI? Ty motory vypadají na první pohled úplně stejně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Zajímavé, najdi rozdíl: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.