Clint Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 Já čekám, kdy se tu objeví někdo, kdo testoval novou 1,8 TSI ve trojkové oktávce a může porovnat s dvojkovou, o kolik to pocitově bude lepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigbopp Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 Dneska jsem absolvoval testovací jízdu O3 1.8 tsi DSG a bylo to moc dobré svezení. DSG řadí absolutně plynule. Pokud není potřeba, drží motor ve velmi nízkých otáčkách. Pádla pod volantem jsou perfektní. Stačí zmáčknout, auto podřadí a vystřelí bez jakéhokoliv škubnutí jako střela. S OII 1.8tsi mám nedávnou zkušenost z testovací jízdy a chování motoru bylo podobné, samozřejmě rozdíl ve váze auta a výkonu je znát, ale není to pocitově obrovský rozdíl. Co se týká podvozku, tuhá zadní náprava není poznat (ani ve výmolech), Rány od předku jsou úplně stejné jako od zadku (zkoušeno na O3C, 17 palcová kola 2.0 TDI). Z pohledu komfortu nebyl ani velký rozdíl mezi 17p a18p kol. Nic, co by se nedalo čekat od takto velkých kol. TDI je příkladně odhlučněno o benzínu ani nemluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 jel jsem s oběma, Clinte, problém je, že obě byly DSG a je tři roky rozdíl. S DSG asi neumím jezdit. Přišlo mi to tak nějak stejné. Ale já už si skoro nic nepamatuju :-) já bych si DSG (či jiný automat) nikdy nekoupil-důvod nemám žádný konkrétní. Protože chci koupit čtyřkolku tak se asi budeme muset rozloučit (nebude-li nový Scout s manuálem). Už jsem to tu kdesi psal, před koupí eresy mi bylo nabídnuto svezení s 1,8 TSI s DSG. Já ani pořádně nevěděl co je kickdown, ale když jsem to teda prošlápl až k podlaze, tak auto akurát zařvalo a nic moc se nedělo. Teď už jsem to udělal cíleně a bylo to stejné(na pádla jsem ani nešáhl). Tři roky rozdílu nebylo znát. Ale jak říkám, houno si pamatuju a taky je pravda, že s automatem neumím a možná neumím vůbec. Podle mne je ten motor velice dobrý, ale jen s manuálem. Je to ovšem jen můj názor a upálit se rozhodně nenechám. Hana stejně automat nechce, tak vlastně nevím, co mám koupit.Bůhví jak to dopadne, protože fakt Scout je poslední naděje a jestli i ten bude jen s automatem, tak budu nucen změnit lokál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 A nebo tomu dej jeste sanci a poradne to vyzkousej. Prece jen prace s plynem chce u robotizovaneho automatu pro rychle predjizdeni a rychle rozjizdeni trosku cviku. Kdyz se to naucis, tak pak uz ma automat pouze same vyhody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 jel jsem s oběma, Taky mě chování DSG štve, ale před časem jsem si ji koupil, protože na ní byla skoro samá chvála... Ale zvyknul jsem si, mimo město jezdím na "manuál", řadím pádly (to je fantazie) a hlavně se snažím vyhýbat kick downu. Časová prodleva tam je skutečně nepříjemná a u tohoto motoru s perfektním průběhem motoru vysoké otáčky moc nepřinesou. Měřil jsem si výkon motoru (jen pomocí VAG a K-Power) a plný výkon má již před měkkým dorazem plynového pedálu, takže je zbytečné prošlapávat pedál až do oblasti kick downu. Ale fakt je, že bych udělal líp, kdybych koupil 4x4 než DSG. Pokud to dnes jinak nepůjde, tak by mi to už nevadilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 zkusím si to na týden domluvit....ale mám docela strach, že názor nezměním (na to DSG , motor je moc fajn) a navíc se někomu nabourám buďto do stodoly nebo do kufru......já s automatem jezdím v USA a nejdýl to bylo 6 neděl, jenže to jsem "furt ve střehu" a žádný požitek :-) vlastně jeden významný jo-rozjezd do kopce bez ruční brzdy (normálně to furt používám, jak mě to před 32 lety v autoškole naučili :-))) no, je to k smíchu, ale mně to tak nejvíc vyhovuje i na erese, která má sice "asistent udržení vrcholu" ale mně to nějak připadne nějaké divné :-) ale motor jo, ten je asi fakt dobrej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Ehm, DSG a jiné automaty prosím drbat někde jinde. Zde jen motor 1.8 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 tak jo, Pawouku. Já jsem si to myslel, že nás (mě) sepsuješ :-) , proto taky ta poslední věta v mém předchozím příspěvku :-) motor je skoro stejně dobrej jako 1,4 TSI bez "vygajdaného řeťazu" .....ne vážně, je dobrej, ale prej jen trochu inovovaný (na rozdíl od všech ostatních v OIII). Hezký den musím na procházku i když chčije a chčije. Děti mne šikanují...skoro jako Pawouk.... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Díky za postřehy. Já s DSG jel jen ve dvoulitru 125KW, ale bylo to takové ani ryba ani rak. Pokud člověk něco od auta chtěl, musel jet stále ve sportovním režimu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 (editace) Změřeno na brzdě, originální řídící jednotka s nastavením od škody.(1.8 TSI 132kw) Editováno: 20. Listopad 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Jestli to dobře chápu tak to má naměřeno o 12 KW více? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Ano, 12 Kw a 30Nm více. U motorů TSI, TDI je běžných 10% navíc přímo z fabriky, tak bych tomu i věřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 U koncernových motorů běžné. Narozdíl od konkurence, tam bych se nedivil, kdyby naopak nějaké koně chyběly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) průběh je pěknej, na to že je to default konfigurace. pro clinta není problém využít max vykon při 190km/h však to máš garantovaný výkon a hlavně každá brzda je jiná. Další věc co tam k brzdě nasáváš, jestli přímo vzduch z venku kde je hodně kyslíku, nebo přímo z garáže kde je brzda a tam už moc kyslíku za chvíli nezbyde. apod. Editováno: 21. Listopad 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Tak tam jde spíš o to jak dobrý je ten ventilátor před autem. Chce to něco většího co ufouká těch 190km/h. Jinak že je tam víc to tak prostě je. Bejvá to tak do 4-5% zbytek bych přičetl nepřesnosti měření Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 taky je něco jinýho měření na válcový brzdě a měření přímo na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 všechny křivky co jsou od vyrobcu jsou z motorove brzdy = bez převodovky bez všeho se silným chladícím okruhem ... udává se výkon motoru ne vozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2013 čo som sledoval výkony na brzde tak koncern VW či je to diesel alebo benzín vždy bol výkon buď taký ako udáva výrobca alebo väčší a to už či motor 1,2ka HTP alebo 3,6 v superbe, ale o iných značkach ako napr BMW motor v M550d výrobcom udávaný výkon 380koni bol v skútočnosti iba 340k a to je celkom rozdiel. Inak čo testoval autoforum.cz octaviu RS benzín tak to na tých 220koní ozaj ide slušne a taktiež aj 1,8ička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 (editace) Dnes začala firma MTM (myslím že spolupracuje přímo s VW) nabízet úpravu tohoto motoru (chip) . A vypadá to na hodně slušný hodnoty 330 Nm 170 kW . Bratru za 40 000 ,- neberte to Editováno: 3. Březen 2014, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 170Kw bez jakýchkoliv záruk.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 myslite, ze je dobry napad obcas (nebo porad) takovat vice oktanovej benzin, nebo jen 95? treba u nafty, u Benziny natankuju obcas Vervu s aditivama, aby se to "proplachlo", na mem druhem aute. myslite, ze u benzinu to ma cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 (editace) Clint > Je to sice lákavý ,ale taky bych do toho hned tak nešel. Možná za pár let až spadne cena auta tak na třetinu. Je to ovšem celkem lákadlo mít tam výkon jako RS . A myslím že jsem někde viděl že 1.8 TSi má u audi 320nm . Takže motor na to určitě fyzicky má. Třeba se časem někdo najde kdo to prubne. Editováno: 4. Březen 2014, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Proč úpravu od mtm, když můžeš mit úpravu např od mototpowera, mvolesko za 1/4 cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 (editace) kokta7 > Protože nikdo kromě ABT a MTM na 1.8 TSi EA 888 chiptuning oficiálně zatím nenabízí. Myslím že ostatní nemají prolomenou antituningovou ochranu. Tyto dvě firmy spolupracují obě s VW tak nejspíš proto to již nabízí. Nejsem žádnej odborník ,ale podle článků na netu jsem pochopil že motory v OII a OIII jsou řešený trochu jinak a to i pokud jde o přístup a úpravu map. Editováno: 4. Březen 2014, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Je to mozny , ale 40 tisíc za chip me přijde hodně. V ty ceně uz můžeš prikoupit lepší sání,vyfuk. A třeba cooler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.