Humanic Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 Zdravím všechny, zajímalo by mě v kolika otáčkách řadíte u Tdi.....dk ak idem economicky tak 1500 az 2000 potom spotreba vyjde aj na 3,6,ako dnes pri ceste do vzdialenejsieho mesta a spat,spolu 120 km Myslim že kdyby turbo mohlo fackovat tak tě doma nepoznaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibo.k Vloženo 29. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2007 Nazdar ,mám octávii combi 1,9 Tdi (66kw),když jedu v klídku tak řadím 1700-2000,tak průměrná spotřeba je super,do 5 L. Jak jsou nižší otáčky tak se to autu moc nelíbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dostál Vloženo 4. Září 2007 Sdílet Vloženo 4. Září 2007 Já mám spotřebu tak 4,8-5 litrů (81 kW), pod 2000 ot. moc nejdu, když tam je turbo, mělo by se používat. Co se mi ale líbí nejvíc je spotřeba s 1200 kg karavanem 7,5-7,9 l, to jedu na dálnici 95-100 (nejlépe dojet kamion a jet v jeho pytli, i v Rakousku tak jezdí), mimo dálnici jedu co se dá, ale po Čechách to moc nejde, souprava se hrozně houpe a trpí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 4. Září 2007 Sdílet Vloženo 4. Září 2007 Zdravím všechny, zajímalo by mě v kolika otáčkách řadíte u Tdi.....dk ak idem economicky tak 1500 az 2000 potom spotreba vyjde aj na 3,6,ako dnes pri ceste do vzdialenejsieho mesta a spat,spolu 120 km Myslim že kdyby turbo mohlo fackovat tak tě doma nepoznaj. Jo to jak jsem utrhnul kardan od převodovky a museli mě táhnout, tak jsem měl spotřebu 1.8l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 4. Září 2007 Sdílet Vloženo 4. Září 2007 řekl bych dost vysoká spotřeba u taženýho auta, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Visse Vloženo 6. Září 2007 Sdílet Vloženo 6. Září 2007 Zdarec všem, 1,9 81kw - 12/98 - model 99 - ja mám spotřebu průměr 5L, je to paráda, prostě není co řešit, pokud člověk jede 100-120 a plné auto, tak ta spotřeba 5L/100 je reál, dokážu jezdit i za 4-4,5/100 to ale člověk jede těch 100km/h +-, pokud člověk nespěchá a nemá dlouhou trať před sebou je to v poho. Tedkom jsem jel na slovensko do nitry (300km tam a 300 zpět) - celkem dobrá dálnice směr na bratislavu od žiliny - a tam člověk na to šlápné a prostě jede, nedívá se na spotřebu - průměr jsem měl 7,1/100 jenže jsem to valil 180-190 furt, vím že pro diesla je to hnus, tak vysoké otáčky, tak by mě zajímalo jestli jste někdo neuvažovali o tom si domontovat 6st. , existuje firma , která to dělá ve vsetíně tuším - stojí to +- 34 tis kč s dph i prací, převodovka se zvětší jen o 5cm, a práce je to na 2-3hodky - montuje se to na autě, vím že se dá koupit novější octu, ale pěkně draho - 2003 96kw 6st a cená někde 280 a nahoru, a to mám auto zhruba za 150 000, takže koupit auto za takové prachy si myslím, že není to pravé ořechové, spíš bych to viděl na investici do převodovky a časem čip, pak člověk fičí 150km/h a motor si brumlá 2600 ot, takže při 170 točí cca 3000, a v seriovce při 170 +- 3800 - což je dost velkej rozdíl a těmto motorům by to jen prospělo mít 6st., Zase záleží na tom jestli se to vyplatí, jak dlouho člověk plánuje mít tohle auto a apod. čekám na vaše názory -díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterge Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 (editace) Ahojte. Takže mám OI 1.9TDI 81kW r.v.99 kód motora AHF chip v Bosch-e SK (firma Vektor, ale to je asi nepodstatné) na 104.3kW odmerané na brzde (papiere mám), filter King Dragon, výfuk Laityng , kolesá vpredu 205/55/R16 a vzadu (asi dosť extrémnych pretože prečnievajú cez karosériu cca 4+4cm) 245/45R16 obutých na Continental-och - nových a najazdené 255.000km poctivých, olej Shell Helix diesel Ultra 5W30. No a podstatné: spotreba bola pred chipom cca 6,2l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 4,5l pri extrémnom šetrení aj 3,9l PRIEMERNÁ DLHODOBÁ bola 6,2 pri najazdených 12000km. No a potom prišlo chipovanie a spotreba je vyššia a to znateľne cca 7,5l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 5,5l. IBAŽE PROBLÉM JE V TOM, ŽE TOTO UKAZUJE Pal.PC ale v skutočnosti som vyskúšal naliať naftu až po veko (po odsatí vzuchu malým ventilom v hrdle nádrže) a po prejdení 100 km (cca 30km štýl podlaha a zvyšok normál mesto) som zmeral spotrebu tým istým spôsobom a zistil som SPOTREBU 8,8l/100km !!! PRIEMERNÁ DLHODOBÁ JE 7,0 pri najazdených 2300km. (nulujem počítadlo po výmene oleja). A teraz poradte spotreba sa tak zvýšila vplyvom chipovania a pal PC ukazuje bludy a ak áno tak to naCHIPovaly zle? Mimochodom auto dosť dymí nie čierno , ale tak hnedo (nie bielo!!!), ale to robilo aj pred tým ibaže čierno a ešte v servise, kde to CHIPovali vraveli, že vraj jeden vstrek už nie je celkom v poriadku. Kto sa tomu rozumie prosím dajte vedieť svoj názor. Vďaka Editováno: 13. Září 2007, autor: peterge Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 Ahojte. Takže mám OI 1.9TDI 81kW r.v.99 kód motora AHF chip v Bosch-e SK (firma Vektor, ale to je asi nepodstatné) na 104.3kW odmerané na brzde (papiere mám), filter King Dragon, výfuk Laityng , kolesá vpredu 205/55/R16 a vzadu (asi dosť extrémnych pretože prečnievajú cez karosériu cca 4+4cm) 245/45R16 obutých na Continental-och - nových a najazdené 255.000km poctivých, olej Shell Helix diesel Ultra 5W30. No a podstatné: spotreba bola pred chipom cca 6,2l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 4,5l pri extrémnom šetrení aj 3,9l PRIEMERNÁ DLHODOBÁ bola 6,2 pri najazdených 12000km. No a potom prišlo chipovanie a spotreba je vyššia a to znateľne cca 7,5l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 5,5l. IBAŽE PROBLÉM JE V TOM, ŽE TOTO UKAZUJE Pal.PC ale v skutočnosti som vyskúšal naliať naftu až po veko (po odsatí vzuchu malým ventilom v hrdle nádrže) a po prejdení 100 km (cca 30km štýl podlaha a zvyšok normál mesto) som zmeral spotrebu tým istým spôsobom a zistil som SPOTREBU 8,8l/100km !!! PRIEMERNÁ DLHODOBÁ JE 7,0 pri najazdených 2300km. (nulujem počítadlo po výmene oleja). A teraz poradte spotreba sa tak zvýšila vplyvom chipovania a pal PC ukazuje bludy a ak áno tak to naCHIPovaly zle? Mimochodom auto dosť dymí nie čierno , ale tak hnedo (nie bielo!!!), ale to robilo aj pred tým ibaže čierno a ešte v servise, kde to CHIPovali vraveli, že vraj jeden vstrek už nie je celkom v poriadku. Kto sa tomu rozumie prosím dajte vedieť svoj názor. Vďaka RE: Muze tam jit moc nafty, to se da upravit ....ze Pal PC keca po uprave je celkem normalni me taky ukazuje 5,5L a jedu za 7L kdyz to nesetrim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladi Vloženo 14. Září 2007 Sdílet Vloženo 14. Září 2007 Ahojte. Takže mám OI 1.9TDI 81kW r.v.99 kód motora AHF chip v Bosch-e SK (firma Vektor, ale to je asi nepodstatné) na 104.3kW odmerané na brzde (papiere mám), filter King Dragon, výfuk Laityng , kolesá vpredu 205/55/R16 a vzadu (asi dosť extrémnych pretože prečnievajú cez karosériu cca 4+4cm) 245/45R16 obutých na Continental-och - nových a najazdené 255.000km poctivých, olej Shell Helix diesel Ultra 5W30. No a podstatné: spotreba bola pred chipom cca 6,2l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 4,5l pri extrémnom šetrení aj 3,9l PRIEMERNÁ DLHODOBÁ bola 6,2 pri najazdených 12000km. No a potom prišlo chipovanie a spotreba je vyššia a to znateľne cca 7,5l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 5,5l. IBAŽE PROBLÉM JE V TOM, ŽE TOTO UKAZUJE Pal.PC ale v skutočnosti som vyskúšal naliať naftu až po veko (po odsatí vzuchu malým ventilom v hrdle nádrže) a po prejdení 100 km (cca 30km štýl podlaha a zvyšok normál mesto) som zmeral spotrebu tým istým spôsobom a zistil som SPOTREBU 8,8l/100km !!! PRIEMERNÁ DLHODOBÁ JE 7,0 pri najazdených 2300km. (nulujem počítadlo po výmene oleja). A teraz poradte spotreba sa tak zvýšila vplyvom chipovania a pal PC ukazuje bludy a ak áno tak to naCHIPovaly zle? Mimochodom auto dosť dymí nie čierno , ale tak hnedo (nie bielo!!!), ale to robilo aj pred tým ibaže čierno a ešte v servise, kde to CHIPovali vraveli, že vraj jeden vstrek už nie je celkom v poriadku. Kto sa tomu rozumie prosím dajte vedieť svoj názor. Vďaka RE: Muze tam jit moc nafty, to se da upravit ....ze Pal PC keca po uprave je celkem normalni me taky ukazuje 5,5L a jedu za 7L kdyz to nesetrim.. Mám TDI r.v.00,66kW,AGR Průměrnou spotřebu mám dle tankování 5,8l/100km,ale palubní počítač mi říká,že jedu dlouhodobě za 4,4l/100km.Prosím o radu,jak to upravit a zda to u mého auta jde.Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajos Vloženo 17. Září 2007 Sdílet Vloženo 17. Září 2007 (editace) Tak ja si spotrebu systematicky meriam asi 2 roky, realnu, co nacerpam a prejdem a dlhodoby priemer za tie posledne 2 roky mam 4,8l (1,9TDI 81kW) a pod 1700 otacok moc nejdem, okolo tych 2500 uz radim vyssie, ale raz za cas po dialnici turbo "prefuknem" inak maxik ukazuje presne na desatinu. Je zasa pravda, ze chodim na 80% dlhe trasy. Editováno: 17. Září 2007, autor: Lajos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Zdarec všem, 1,9 81kw - 12/98 - model 99 - ja mám spotřebu průměr 5L, je to paráda, prostě není co řešit, pokud člověk jede 100-120 a plné auto, tak ta spotřeba 5L/100 je reál, dokážu jezdit i za 4-4,5/100 to ale člověk jede těch 100km/h +-, pokud člověk nespěchá a nemá dlouhou trať před sebou je to v poho. Tedkom jsem jel na slovensko do nitry (300km tam a 300 zpět) - celkem dobrá dálnice směr na bratislavu od žiliny - a tam člověk na to šlápné a prostě jede, nedívá se na spotřebu - průměr jsem měl 7,1/100 jenže jsem to valil 180-190 furt, vím že pro diesla je to hnus, tak vysoké otáčky, tak by mě zajímalo jestli jste někdo neuvažovali o tom si domontovat 6st. , existuje firma , která to dělá ve vsetíně tuším - stojí to +- 34 tis kč s dph i prací, převodovka se zvětší jen o 5cm, a práce je to na 2-3hodky - montuje se to na autě, vím že se dá koupit novější octu, ale pěkně draho - 2003 96kw 6st a cená někde 280 a nahoru, a to mám auto zhruba za 150 000, takže koupit auto za takové prachy si myslím, že není to pravé ořechové, spíš bych to viděl na investici do převodovky a časem čip, pak člověk fičí 150km/h a motor si brumlá 2600 ot, takže při 170 točí cca 3000, a v seriovce při 170 +- 3800 - což je dost velkej rozdíl a těmto motorům by to jen prospělo mít 6st.,Zase záleží na tom jestli se to vyplatí, jak dlouho člověk plánuje mít tohle auto a apod. čekám na vaše názory -díky Ahoj, řemeslně - dle fotek -vypadá převodovka velice dobře.Jen si nejsem jist zda-li ti předělají převodovku na motoruTDI, upravují ji pro 1.8 benzín (omlouvám se nevím zda-li 1.8 a1.9 nemají stejnou převodovku). Já jsem se u nich informoval zda-li by upravili převodovku na OII 1.9 TDI či 1.6 MPI-vyžádali si podklady o převodovkách ale pak už se mi neozvali, tak nevím.Cena za úpravy na převodovce se mi zdá být adekvátní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lisky Vloženo 21. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2007 (editace) Nu kucí já mám TDi 66kw rok 97 auto má nejto 235 000km, myslím že jezdim celkem svižně a jezdim za 5,6l/100km... Jinak je fakt rozdío kde se jede.... z Č. Krumlova do Č. Budějoic to mám relativně asi více zkopce páš do ČB dovedu jet za 3,8 ale zpět jedu za 6,7... Nemyslím si ale že má Okynka je žrout... Jóóó a letní ALU 9J 16 ET15 - pneu Dunlop Sport SP 2000E 205/55/16 Editováno: 21. Říjen 2007, autor: lisky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 no teda nevim jak Vy, ale Octavia 2002, najeto 157tis, 1.9 TDI 66kw, a jezdim za 5.1l, trasa Decin - Ceska Kamenice (obcas i do lipy, splavu, nejakej ten vylet vlete apod) nahoru to mam asi za 6l a dolu asi za 4l. Vozim s sebou povinnouvybavu, + kompresor na gumy, ted na zimu malou lopaticku plastovou, pravdepodobne do 14dnu pribdou retezy (pac serpentyny z markvartic jsou trosku zahul i pro zimni gumy, sam jsem se o tom minulej rok presvedcil, kdy nahoru to neslo a pak dolu to jelo i samo) no a jinak skrabky na okna apod, pak uz nic extra teda chci teda taky spotrebu 4 litry, i v 3 valcovy Fabii jsem mel s klimoskou prumernou spotrebu 4.5l, proto sla pryc jo a jezdim s rozvahou, obcas to ted aroztahnu, pokud predemnou nekdo jede 30, ale jinak dodrzuju silnicni predpisy, tj 60 ve meste a 100 mimo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bartoš Vloženo 26. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2007 Asi mě tady ukamenujete ale já se pod 6 nedostanu ani náhodou.Mám 1.9 TDI PD 96 kw.Možná kdybych jezdil nornálně tak jo, ale to u této motorizace snad nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zahrada Vloženo 29. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2007 Octavia Kombi 81kw, r.v. 2001, obutí 205/55/16. Žena s ní jezdí v průměru za 3,8l, když jí chytají záchvaty spořivosti tak jsem u ní viděl i průměr 3,5. Nicméně už se mi zdá že to odnáší turbo, které se začíná kousat. Pořád jí říkám že se ten motor musí trochu točit, asi ten palubní počítač odstřihnu... ale ale hoši už to moc nepřehánějte stou spotřebou,,3,5l to už je trochu moc na octavku 81kw,všeho moc škodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 29. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2007 (editace) Asi mě tady ukamenujete ale já se pod 6 nedostanu ani náhodou.Mám 1.9 TDI PD 96 kw.Možná kdybych jezdil nornálně tak jo, ale to u této motorizace snad nejde. Buď rád, že vidíš na začátku 6... já obvykle vídím jen 7... ale vím to, je to ve mě jezdím sportovně a nemám rád když někdo jezdí 80 Editováno: 29. Říjen 2007, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 (editace) Octavia Kombi 81kw, r.v. 2001, obutí 205/55/16. Žena s ní jezdí v průměru za 3,8l, když jí chytají záchvaty spořivosti tak jsem u ní viděl i průměr 3,5. Nicméně už se mi zdá že to odnáší turbo, které se začíná kousat. Pořád jí říkám že se ten motor musí trochu točit, asi ten palubní počítač odstřihnu... ale ale hoši už to moc nepřehánějte stou spotřebou,,3,5l to už je trochu moc na octavku 81kw,všeho moc škodí Editováno: 19. Listopad 2007, autor: milix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 1.9 TDI - 1998 - a jezdím tak za 5.5 litrů - hlavně krátké vzdálenosti, poměrně kopcovitý terén, nijak nešetřím. Navíc se mi zdá, že po zavedení řepkové nafty mám spotřebu vyšší, ale ještě jsem to nepočítal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 1.9 TDI - 1998 - a jezdím tak za 5.5 litrů - hlavně krátké vzdálenosti, poměrně kopcovitý terén, nijak nešetřím. Navíc se mi zdá, že po zavedení řepkové nafty mám spotřebu vyšší, ale ještě jsem to nepočítal. Ty víš že já mám taky takový pocit. Spotřeba šla nějak nahoru myslel jsem že je to podhuštěnými koly ale možná máš pravdu. Zaznamenal jstě někdo nárůst taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Ty víš že já mám taky takový pocit. Spotřeba šla nějak nahoru myslel jsem že je to podhuštěnými koly ale možná máš pravdu. Zaznamenal jstě někdo nárůst taky? Já to zatím vidím na tom, kolik ujedu na nádrž. Ale spočítám to co nejdříve (od roku 2003 si zapisuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drummer Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 1.9 TDI - 1998 - a jezdím tak za 5.5 litrů - hlavně krátké vzdálenosti, poměrně kopcovitý terén, nijak nešetřím. Navíc se mi zdá, že po zavedení řepkové nafty mám spotřebu vyšší, ale ještě jsem to nepočítal. Ty víš že já mám taky takový pocit. Spotřeba šla nějak nahoru myslel jsem že je to podhuštěnými koly ale možná máš pravdu. Zaznamenal jstě někdo nárůst taky? Taky mě šla spotřeba nahoru cca průměrně o 0,7l , ale přisuzuji to zimním gumám . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Já přezouval teprve minulý týden, takže budu mít i pár tankování na letních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lisky Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 (editace) 1.9 TDI - 1998 - a jezdím tak za 5.5 litrů - hlavně krátké vzdálenosti, poměrně kopcovitý terén, nijak nešetřím. Navíc se mi zdá, že po zavedení řepkové nafty mám spotřebu vyšší, ale ještě jsem to nepočítal. Ty víš že já mám taky takový pocit. Spotřeba šla nějak nahoru myslel jsem že je to podhuštěnými koly ale možná máš pravdu. Zaznamenal jstě někdo nárůst taky? No tyjo já měl dlouhodobě 5.6 a od září do listopadu mi to padlo na 5.4, myslím že těch 5% řepky v naftě znát není... jako že to znát není vůbec... Jinak na UAMK dělali test, dvě stejné Okty II základ 77kw TDi, stejná motorizace, a jednu překopali na čistou řepku... Jako že nádrž, tlusté hadice, předehřev paliva... prostě komplet na řepku... No a testoval to ten jak jezdí rallye, tad mi vypadlo jméno a říkál že řepka táhne více, dali to na brzdu a měla fakt větší krouťák. Noooo a tak jsme to s tou řepkou také zkoušel a teda jako sorry klucí, ale na tom autě to znát nybylo, ani na spotřebě, ani na výkonu... Na penežence to znát bylo dooost :-D Editováno: 2. Prosinec 2007, autor: lisky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Já vzal 5 tankování před a 5 po a rozdíl je 0.25 litru na 100km. Může to být i počasím, nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 S 1.9 jezdim za 6, s 2,0 jezdim za 10L/10km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.