HONZA83 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Zdravim mám ten samý problém, při jizdě nad 80 km/h se začíná klepat volant a při 120 to klepe s celym autem, a problém je v tom že se to klepe chvíli a pak je zase dobu pokoj tuhle to ustalo po tom když jsem okopal sníh z podběhů, ale deska jsem ho okopal a klepalo to furt tak se uvidí zítra, poškozenej ráfek je blbost to by klepalo furt a né občas, zkroucený kotouče to taky nejsou to by se stupňovalo při brždění a ne při zrychlování, je to fakt záhada a dost nepříjemná. převážit disky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 tak já jsem svoje klepání vyřešil tím že je nad nulou...... takže podle mýho tam byl někde na kole sníh nebo led tudíž bylo nevyvážené dnes jsem jel 170 a volant se ani nehnul dříve mi při 120 málem vymlátil zuby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 já bych začal tím, že bych nechal převážit kola... mě tohle dělalo, když jsem blbnul s autem na loucea pak jsem měl plný disky sněhu a ledu... jak jsem jel nad 50 km/h... tak se to pomalu nedalo udržet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 U mě třes způsobily starý pneu, měl jsem od koupi zimáky na plecháčích, měli sice ještě asi 5 mm ale zdřejmě byli někde moc přibrždění nebo tak něco, blbě sjetý a po obutí nových to zmizelo, pak to taky mohlo být vyvážením pak bych zkusil přehodit zadní kola dopředu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Ahoj, hledal jsem hledal, ale nenašel jsem ideální téma kam začlenit svůj problém. Mám oktavii kombi 2001 TDi PD 4x4 a můj následující problém je tento: Při zrychlování z cca 20ti km/hod do 90ti km/hod nebo i při konstantní rychlosti mi vibruje volant docela dost !!!! jak ale jedu na 100 km/hod a více, vibrace ustávají... jak pak letím po dálnici cca 130 - 140 km/hod, vbrace minimální ( sice jsou, ale opravdu lehce ). Toto vše se mi projevilo až se zátěží ( 4 lidi + nějaký ten ruksak ) !!! Jak jsem jel pak prázdný, tak téměř bez problému ... Na parkovišti jsem zkoušel kineťáky, tzn. plný doprava a pak doleva a bez lupání, rejd se vrací v pohodě. Asi jako první chci zajet do pneu ať vyváží preventivně kola, ale jak pokračovat dále ? Co to můžebýt ? ložiska, tlumiče, čepy, řízení, geometrie, něco konrétního pro 4x4 ??? děkuji moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Ahoj, hledal jsem hledal, ale nenašel jsem ideální téma kam začlenit svůj problém. Mám oktavii kombi 2001 TDi PD 4x4 a můj následující problém je tento: Při zrychlování z cca 20ti km/hod do 90ti km/hod nebo i při konstantní rychlosti mi vibruje volant docela dost !!!! jak ale jedu na 100 km/hod a více, vibrace ustávají... jak pak letím po dálnici cca 130 - 140 km/hod, vbrace minimální ( sice jsou, ale opravdu lehce ). Toto vše se mi projevilo až se zátěží ( 4 lidi + nějaký ten ruksak ) !!! Jak jsem jel pak prázdný, tak téměř bez problému ... Na parkovišti jsem zkoušel kineťáky, tzn. plný doprava a pak doleva a bez lupání, rejd se vrací v pohodě. Asi jako první chci zajet do pneu ať vyváží preventivně kola, ale jak pokračovat dále ? Co to můžebýt ? ložiska, tlumiče, čepy, řízení, geometrie, něco konrétního pro 4x4 ??? děkuji moc... tohle jsem resil taky a kolega taky a jeho kolega taky + dalsi stovky lidi a pomohlo vyvazeni kol mel jsi nove zimni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 (editace) jeste me napadlo, muze se stat, ale to asi jenom zridka, ze mas praslou gumu "zevnitr" ...muze prasknout ta membrana.. udela se ti boule a konec... muzes gumy reklamovat... kdyztak... zastav auto, dej tam neutral... rucni brzdz, postav si to tak, at mas predni kola ve vzduchu a roztoc si kolo ve smeru jizdy.... kdyz bude dojizdet, uvidis, jestli se nahle zastavi, nebo pozvolna... jestli nahle, zkus s tim kolem lehce pohybat, jako kdyby jsi ho chtel sundat z naboje... takhle zjistis, jestli nemas treba spatny loziska. a mozna je spatna poloosa... no nevim Editováno: 13. Březen 2009, autor: nohic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Fire... hele já ti v tomhle asi neporadím, mě z kraje zlobili kotouče (už se ale srovnali) což u tebe nebude... nevím, zkontrolovat geometrii. Fakt se v tomhle nevyznám...taky řeším problém na podvozku Chtělo by to v Brně sehnat někoho jako je Garny v Práglu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FackXxX Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Čauky, snad to jsou jen nevyvážená kola. Uvidíš čepy by jsi asi poznal, nejlepe to poznáš na nějaké horší cestě trochu by to tlouklo. Tobě to ždné rány nedělá ne. Jen to rezonuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Zrovna jsem chtěl založit nový téma, ale budu parazitovat tady. Mám jakože podobný problém, vibrace, jenže ... Vibruje mi volant od cca 120 km/h, dneska jsem to ještě zkoušel abych omezil varianty, a zjištění divný, vibruje jen při záběru (jakože noha na plynu) při zpomalování motorem nebo vyšlápnutá spojka vibrace pryč, takže to asi vyvážením nebude co? Zkusim na převážení předních přestože byly vyváženy cca před týdnem než jsem přezul, pak asi geometrie, ale mám strach z toho, že to dělá při záběru ... nevíte někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Takže je po problému !!! a kde byl problém ? v zimních kolech...mám pneumatiky CONTINENTAL z roku 2003 ( měl jsem je grátis a super vzorek, tak porč je nevzít )... u řidičove pneumatiky praskl "kord" ( nebo jak se tomu nadává ), prostě drátěnej výplet a tak pneumatika bylo chvílemi vyboulená, chvílemi rovná a v tom byl problém.... nejlepší byl borec v servise, tomu děkuji za odhalení problému, ale dále mi doporučil výměny tlumičů, čepů apod... ..takže asi chtěl kšeft... děkuji všem za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Závidim Ti úspěšné odstranění problému , ještě že to byla jen taková "blbost" asi budu muset založit nové téma, aby si tady toho někdo všiml ... začínám mít strach jezdit nad 120 km/h, ten pocit ve volantu je šílenej ... Ještě dodám, že mi při těch ca 120 km/h dělalo i na zimních R15, ale na 130 už nic, teď po nasazení letních R16 je od 120ti hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Závidim Ti úspěšné odstranění problému , ještě že to byla jen taková "blbost" asi budu muset založit nové téma, aby si tady toho někdo všiml ... začínám mít strach jezdit nad 120 km/h, ten pocit ve volantu je šílenej ... Ještě dodám, že mi při těch ca 120 km/h dělalo i na zimních R15, ale na 130 už nic, teď po nasazení letních R16 je od 120ti hotovo ještě vydrž, někdo odpoví určitě.... ale zkus pneuservis, ať zvednou auti, mrknou na geošku apod... nevím no.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Willis Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Když jsem měl minulou Oct 2002 tak mi dost často takhle blbly kotouče, ale to poznáš když přibrzdíš, mně to málem vytrhlo volant z ruky. Jinak bych radil nechat vyvážit kola na autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Dík za podporu, je přeci jenom neděle 21:10, snad zítra někdo napíše, taky se už budu muset jít věnovat ženě ... Kotouče jsou v pořádku, žádný kroucení, brzdění je super, jak říkám, ve 120 při plynu auto táhne a volant se s rostoucí rychlostí rozvibruje, jen pustim plyn nebo jen uberu a vibrace nikde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Tak přesně tohle mě to dělalo myslím předminulý léto,vibrace ve volantu jen při záběru ve vyšší rychlosti a bylo to tím že upadlo na levým předním kole vyvažovací závaží. Po vyvážení kol to bylo OK. Měl bys to taky zkusit,divil sem se že to dělá jen když přidávám plyn ale je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Odpoledne zajedu na vyvážení, tak snad to bude ono ... dám vědět, kéž by to bylo jen to ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Takže je po problému !!! a kde byl problém ? v zimních kolech...mám pneumatiky CONTINENTAL z roku 2003 ( měl jsem je grátis a super vzorek, tak porč je nevzít )... u řidičove pneumatiky praskl "kord" ( nebo jak se tomu nadává ), prostě drátěnej výplet a tak pneumatika bylo chvílemi vyboulená, chvílemi rovná a v tom byl problém.... nejlepší byl borec v servise, tomu děkuji za odhalení problému, ale dále mi doporučil výměny tlumičů, čepů apod... ..takže asi chtěl kšeft... děkuji všem za rady.. no vidis, tak jsem mel pravdu, byla to boule ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Tak jsem včera byl na převážení ve stejném servise a jednak na PP kole 25g, pak na LP 15g a navíc přiběhl se středícím kroužkem, že mu tam zbyl z minula a že nevěděl z jakýho auta je ... jsem myslel, že ho na místě zabiju Pak to nemělo být tak rozhozený ... Bacha na středící kroužky, dělá to fakt neskutečnej bordel ... Jinak nechápu, že po cca týdnu jezdění se rozhodily i zadní kola 15g a 20g, je toto možný? Přece nebudu každých 14 dní jezdit na převážení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Už se tu psalo - pokud kolo vyvážíš, sundáš z vyvažovačky, opět nandáš na vyvažovačku, tak opět vyvážíš a takhle to můžeš řešit kolem dokola... Joooo středící kroužky hlavně že to bylo jen toto a nic horšího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 jj, sami říkali, že do 15g je to v pohodě, ale 20g je fakt moc se mi zdá ... Jinak jsem rád, že to byl jen kroužek, ještě že se přiznali a netvrdili, že tam prostě chybí, když jsem je tam dovezl všechny, ten pocit za volantem byl fakt šílenej, nikomu bych nepřál ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 čau,prosimtě jaký středící kroužky máš na mysli? Dělá mi to něco podobnýho,ale mám podezření spíš na poloosu. Ve vyšších rychlostech (nad 120-130) to vibruje pořád i po vyřazení či sešlápnutí spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Středící kroužek = plastový kroužek v kole z vnitřní strany vyrovnávající svojí tloušťkou rozdíl velikosti středové díry kola a velikost (průměr) náboje, aby bylo kolo vystředěno při nasazení, taková plastová mrcha, snadno se vyndá rukou z kola ... Použití u všech nekoncernových kol ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Taky jsem to přisuzoval poloose, ale spíš ložiskům, byl jsem pěkně vyděšenej z toho ... ještě že jen toto ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 sem si to myslel. Já mám origo alu a dělá to i na origo 2 roky starých plechách. Mám novou jednohmotu,ložiska nový,čepy,silentbloky,stabilizátor(lůžka,tyčky),tlumiče,jejich uložení. Krom poloos a tyček řízení a vlastně i silentbloků motoru všechno. Ale motor výkyv nemá,co jsme tak zkoušeli. Delší poloosa se mi už nějkou dobu nezdá,vůli má malou asi ve všech směrech co se s ní dá hnout,takže asi pomalu začnu shánět buď nějakou zánovní nebo se plácnu a koupim tuhle http://www.cc-autodily.cz/hridel-kloub-pravy-1_1.html a jestli to poloosou nebude tak mě mejkne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.