Přejít na obsah

Vibrace volantu O1


TomasJ

Doporučené příspěvky

Zdravim mám ten samý problém, při jizdě nad 80 km/h se začíná klepat volant a při 120 to klepe s celym autem, a problém je v tom že se to klepe chvíli a pak je zase dobu pokoj tuhle to ustalo po tom když jsem okopal sníh z podběhů, ale deska jsem ho okopal a klepalo to furt tak se uvidí zítra, poškozenej ráfek je blbost to by klepalo furt a né občas, zkroucený kotouče to taky nejsou to by se stupňovalo při brždění a ne při zrychlování, je to fakt záhada a dost nepříjemná.

převážit disky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

U mě třes způsobily starý pneu, měl jsem od koupi zimáky na plecháčích, měli sice ještě asi 5 mm ale zdřejmě byli někde moc přibrždění nebo tak něco, blbě sjetý a po obutí nových to zmizelo, pak to taky mohlo být vyvážením pak bych zkusil přehodit zadní kola dopředu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, hledal jsem hledal, ale nenašel jsem ideální téma kam začlenit svůj problém. Mám oktavii kombi 2001 TDi PD 4x4 a můj následující problém je tento:

Při zrychlování z cca 20ti km/hod do 90ti km/hod nebo i při konstantní rychlosti mi vibruje volant docela dost !!!! jak ale jedu na 100 km/hod a více, vibrace ustávají... jak pak letím po dálnici cca 130 - 140 km/hod, vbrace minimální ( sice jsou, ale opravdu lehce ). Toto vše se mi projevilo až se zátěží ( 4 lidi + nějaký ten ruksak ) !!! Jak jsem jel pak prázdný, tak téměř bez problému ...

Na parkovišti jsem zkoušel kineťáky, tzn. plný doprava a pak doleva a bez lupání, rejd se vrací v pohodě.

Asi jako první chci zajet do pneu ať vyváží preventivně kola, ale jak pokračovat dále ? Co to můžebýt ? ložiska, tlumiče, čepy, řízení, geometrie, něco konrétního pro 4x4 ??? děkuji moc... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hledal jsem hledal, ale nenašel jsem ideální téma kam začlenit svůj problém. Mám oktavii kombi 2001 TDi PD 4x4 a můj následující problém je tento:

Při zrychlování z cca 20ti km/hod do 90ti km/hod nebo i při konstantní rychlosti mi vibruje volant docela dost !!!! jak ale jedu na 100 km/hod a více, vibrace ustávají... jak pak letím po dálnici cca 130 - 140 km/hod, vbrace minimální ( sice jsou, ale opravdu lehce ). Toto vše se mi projevilo až se zátěží ( 4 lidi + nějaký ten ruksak ) !!! Jak jsem jel pak prázdný, tak téměř bez problému ...

Na parkovišti jsem zkoušel kineťáky, tzn. plný doprava a pak doleva a bez lupání, rejd se vrací v pohodě.

Asi jako první chci zajet do pneu ať vyváží preventivně kola, ale jak pokračovat dále ? Co to můžebýt ? ložiska, tlumiče, čepy, řízení, geometrie, něco konrétního pro 4x4 ??? děkuji moc... :palec2:

tohle jsem resil taky a kolega taky a jeho kolega taky + dalsi stovky lidi a pomohlo vyvazeni kol :)

mel jsi nove zimni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste me napadlo, muze se stat, ale to asi jenom zridka, ze mas praslou gumu "zevnitr" ...muze prasknout ta membrana.. udela se ti boule a konec... muzes gumy reklamovat... kdyztak... zastav auto, dej tam neutral... rucni brzdz, postav si to tak, at mas predni kola ve vzduchu a roztoc si kolo ve smeru jizdy.... kdyz bude dojizdet, uvidis, jestli se nahle zastavi, nebo pozvolna... jestli nahle, zkus s tim kolem lehce pohybat, jako kdyby jsi ho chtel sundat z naboje... takhle zjistis, jestli nemas treba spatny loziska.

a mozna je spatna poloosa... no nevim

Editováno: , autor: nohic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna jsem chtěl založit nový téma, ale budu parazitovat tady.

Mám jakože podobný problém, vibrace, jenže ... Vibruje mi volant od cca 120 km/h, dneska jsem to ještě zkoušel abych omezil varianty, a zjištění divný, vibruje jen při záběru (jakože noha na plynu) při zpomalování motorem nebo vyšlápnutá spojka vibrace pryč, takže to asi vyvážením nebude co?

Zkusim na převážení předních přestože byly vyváženy cca před týdnem než jsem přezul, pak asi geometrie, ale mám strach z toho, že to dělá při záběru ... nevíte někdo? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je po problému !!! a kde byl problém ? v zimních kolech...mám pneumatiky CONTINENTAL z roku 2003 ( měl jsem je grátis a super vzorek, tak porč je nevzít )... u řidičove pneumatiky praskl "kord" ( nebo jak se tomu nadává ), prostě drátěnej výplet a tak pneumatika bylo chvílemi vyboulená, chvílemi rovná a v tom byl problém.... nejlepší byl borec v servise, tomu děkuji za odhalení problému, ale dále mi doporučil výměny tlumičů, čepů apod... :smich: ..takže asi chtěl kšeft... děkuji všem za rady.. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závidim Ti úspěšné odstranění problému :palec2: , ještě že to byla jen taková "blbost" :prc:

asi budu muset založit nové téma, aby si tady toho někdo všiml ... začínám mít strach jezdit nad 120 km/h, ten pocit ve volantu je šílenej ...

Ještě dodám, že mi při těch ca 120 km/h dělalo i na zimních R15, ale na 130 už nic, teď po nasazení letních R16 je od 120ti hotovo :feve::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závidim Ti úspěšné odstranění problému :palec2: , ještě že to byla jen taková "blbost" :prc:

asi budu muset založit nové téma, aby si tady toho někdo všiml ... začínám mít strach jezdit nad 120 km/h, ten pocit ve volantu je šílenej ...

Ještě dodám, že mi při těch ca 120 km/h dělalo i na zimních R15, ale na 130 už nic, teď po nasazení letních R16 je od 120ti hotovo :feve::help:

ještě vydrž, někdo odpoví určitě.... ale zkus pneuservis, ať zvednou auti, mrknou na geošku apod... nevím no.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za podporu, je přeci jenom neděle 21:10, snad zítra někdo napíše, taky se už budu muset jít věnovat ženě ... Kotouče jsou v pořádku, žádný kroucení, brzdění je super, jak říkám, ve 120 při plynu auto táhne a volant se s rostoucí rychlostí rozvibruje, jen pustim plyn nebo jen uberu a vibrace nikde ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přesně tohle mě to dělalo myslím předminulý léto,vibrace ve volantu jen při záběru ve vyšší rychlosti a bylo to tím že upadlo na levým předním kole vyvažovací závaží. Po vyvážení kol to bylo OK. Měl bys to taky zkusit,divil sem se že to dělá jen když přidávám plyn ale je to tak. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je po problému !!! a kde byl problém ? v zimních kolech...mám pneumatiky CONTINENTAL z roku 2003 ( měl jsem je grátis a super vzorek, tak porč je nevzít )... u řidičove pneumatiky praskl "kord" ( nebo jak se tomu nadává ), prostě drátěnej výplet a tak pneumatika bylo chvílemi vyboulená, chvílemi rovná a v tom byl problém.... nejlepší byl borec v servise, tomu děkuji za odhalení problému, ale dále mi doporučil výměny tlumičů, čepů apod... :smich: ..takže asi chtěl kšeft... děkuji všem za rady.. :palec2:

no vidis, tak jsem mel pravdu, byla to boule ;))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera byl na převážení ve stejném servise a jednak na PP kole 25g, pak na LP 15g a navíc přiběhl se středícím kroužkem, že mu tam zbyl z minula a že nevěděl z jakýho auta je ... jsem myslel, že ho na místě zabiju :wallbash:kol102 Pak to nemělo být tak rozhozený ... Bacha na středící kroužky, dělá to fakt neskutečnej bordel ...

Jinak nechápu, že po cca týdnu jezdění se rozhodily i zadní kola 15g a 20g, je toto možný? Přece nebudu každých 14 dní jezdit na převážení :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, sami říkali, že do 15g je to v pohodě, ale 20g je fakt moc se mi zdá ...

Jinak jsem rád, že to byl jen kroužek, ještě že se přiznali a netvrdili, že tam prostě chybí, když jsem je tam dovezl všechny, ten pocit za volantem byl fakt šílenej, nikomu bych nepřál ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Středící kroužek = plastový kroužek v kole z vnitřní strany vyrovnávající svojí tloušťkou rozdíl velikosti středové díry kola a velikost (průměr) náboje, aby bylo kolo vystředěno při nasazení, taková plastová mrcha, snadno se vyndá rukou z kola ... Použití u všech nekoncernových kol ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sem si to myslel. Já mám origo alu a dělá to i na origo 2 roky starých plechách. Mám novou jednohmotu,ložiska nový,čepy,silentbloky,stabilizátor(lůžka,tyčky),tlumiče,jejich uložení. Krom poloos a tyček řízení a vlastně i silentbloků motoru všechno. Ale motor výkyv nemá,co jsme tak zkoušeli. Delší poloosa se mi už nějkou dobu nezdá,vůli má malou asi ve všech směrech co se s ní dá hnout,takže asi pomalu začnu shánět buď nějakou zánovní nebo se plácnu a koupim tuhle http://www.cc-autodily.cz/hridel-kloub-pravy-1_1.html :) a jestli to poloosou nebude tak mě mejkne :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...