Přejít na obsah

neohřátý motor 1,9tdi 81kw


milan1971

Doporučené příspěvky

Zdarec,mám dotaz:teď jak bylo -15 a více mi při neohřátém motoru nešlo turbo(sednu a jedu,nenechal jsem chvíli klapat),po chvilce jak se motor trochu ohřál tak začalo jít.Když jsem nechal chvíli klapat na místě (jedno cígo)tak to bylo vpohodě.Otázka zní jestli nízká teplota má vliv třeba na ohřátí bimetalu ve váze vzduchu,nebo je závada někde jinde.Teď,když je kolem 0 tak to nedělá.VAG nemám. :kol-33:

Nebo je lepší nechat chvíli klapat,ale lonskou zimu to nedělalo ani při -20.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

re: milan1971. cca před rokem jsem dával na repasi turbo. byl napečený karbon na hřídelce a bylo to přidřené. po ohřátí turba se udělala provozní vůle a "nějak to chodilo". klučina auto dost honil a pak zastavil.... nenechal chvilku klapat na volnoběh (a turbo ochladit) a tím pravděpodobně ten napečený karbon. navíc mu auto bralo turbem olej, tak to řešil 15w40 - nastala poprava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo nechavám chladit.olej to nebere dělá to jen při-10 a níž,když nastartuji ajedu hned.Stačí po nastartování nechat 2min. klapat a taky o.k.Jednou týdně protahuji nad 4000otáček,aby se klapky nepřidřely.

Nemohla by to dělat váha vzduchu?,třeba začíná jít do kytek.

Editováno: , autor: milan1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...