Přejít na obsah

Životnost motoru


crouch14

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám dotaz, mám možnost koupit Š. Fabie r,v. 2002 najeto 211 000 km, auto měl můj známý automechanik a udělal na ntom nové rozvody - řetěz, brzdy, výfuk, překroužkování motoru atd.. celkvoě vozidlo je super stav, akorát mě děsí ty km. Zajímá mě kolik ten motor vydrží při dobrém zacházení. Děkuji za odpověď.

Ještě doplním motor 1.4 mpi 50 kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží jaký trasy budeš jezdit a jak se budeš starat.

Mám 1.4MPi 44 KW a už má taky 210 000 a v pohodě. Firemní maj jestě víc nalítáno a to před nama dostávali kouř vod policajtů. Jen ne polský díli a nekvalitního mechoše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje má 305 000, jednou těsnění pod hlavou, spojka, táhlo k převodovce, alternátor, chladič, expanzka, rozvody poprvé ve 260 000, vyměnil jsem preventivně i vodní pumpu, ale staré nic nebylo. Nikdy mě nenechala nikde stát...

Jede naprosto perfektně, spotřeba 8.1l (polovinu nájezdu má po Praze) dlouhodobě měřeno tankováním. Kdo si ji projede, nechápe, jaktože jede tak dobře. Je to AQW, 50KW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela divné že rozvody tak pozdě a jen jednou těsnění pod hlavou? Já dnes dal 200 200 km. Motor bez problému. Kolem čidel trochu prosakuje olej ale neřeším. Rozvody jsem dělal ve 140 000km +- téměř hned po koupi. Zatím pohoda. Nevytáčím ji denně jen občas tak uvidíme jak dostala zabrat z minulosti :) Držím pěsti a ještě mnoho šťasných km. Já bych rád najezdil 600 000. Pak si troufnu říct že je zralejší na lehkou GO..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

,,jak dostala zabrat z minulosti.. ked tam bolo stale dosť oleja a vody tak to sa da nahaňať kolko chceš ten motor vydrži všetko. Mali odomňa fabie v pivovare dealery vek 20-25r. tak si dokažeš predstaviť čo za nakladačku dostali auta.Masačny najazdy boli 5-7tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesmrtelny motor,... pokud delas urdzbu ze lejes benzin, menis v cas olej , filtry obcas ji umejes :D

tak s prehledem musi dat minimalne 500 000 km

je to jeste

ceskej dobrej podstivej motor ze skodovek akorad jiny vrtani, strikaska apod. nicmene nesmrtelny ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to vím, ale vysvětluj to jinejm :D Já doufám že těch 500 000 dám s přehledem. Trápí mě jen netěsný výfuk a ty zkurvené (omlouvám se ale je to tak) české silnice + ti neschopní pitomci co je neumí opravit. DNes jsem málem ztratil disk na kole po slalomu mezi dírami. z 10ti jsem spadl do 1 a rána šílená pak na dalším místě ještě jedna. Uvažuju že opět pošlu dopis na správu těch obcí, kde se mám obrátit se škodou z jejich tankodromu.

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem tupec .. :wallbash: myslel jsem si že tohle vlákno má začátek někde v roce 2010 ..

Samozřejmě tu fabku ber. Má sice dost nalítáno ale motor pokud se staral má velký potenciál vydržet nemožné na benzíny. Spíš bych si začal lepit na auto HTP. Protože zloději půjdou brzy i po MPI .. je jich čím dál míň a mají velkou výdrž. To lidi chcou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar,

  • 1,4 MPI, 50kw, AQW
  • r.v. 2001 mod. 2002
  • kupena v ackach r. 2005 s 57 000 km, s namontovanym Lovato LPG systemom po 1. maj.
  • dnes 331 000 km, stale u mna

 

  • 2 x rozvody (poznas podla zvuku)
  • od 60 000 km plna syntetika 5W-40, kazdych 10-15 tis. km
  • 1 x preklenovanie kabla v zvazku kablov
  • 1 x remen alternatora
  • 1 x predne loziska, kotuce
  • 1 x zadne bubny, oblozenie
  • 1 x lanovody rucky
  • 1 x komplet tlmice, dorazy
  • 1 x vonkajsie homokineticke klby
  • 1 x vodne hadice - suvis s prevadzkou na LPG
  • 1 x tesnenie pod vieckom ventilov
  • 1 x predne svetlomety

Co v sucasnosti riesim

  • bude nova LPG nadrz (mozno cely system)
  • klepot ventilov - studeny start (zvazujem prejst na hustejsi olej) tak isto pozor na nekvalitne olejove filtre, mam na mysli - integr. spätnu klapku, pretl. ventil)
  • silentbloky uchytenia prevodovky (otrasy pri nezahriatom vozidle)

 

Zaver...myslim, ze motor sa ma nezbavi, pokial sa ho nezbavim ja. No ako tak vidim v praci u kolegu Fab 1,2 TSI Scout priemerka cez 7 litrov ani nemam velky dovod...podotykam - po motorickej stranke  :kol-27: , tak znela i Tvoja otazka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hej, od 60 tis. ho krmim syntetikou. Netusim co tam lial prvy majitel, ja fabku priviezol z Acok.

Ano prvy, prechodny cyklus bol polosyntetikou a potom full, tak je to presne. Co sa tyka rozvodovej sady, skusenost mam taku, ze prva vymena stala za nic az po druhej je to o.k. , no vtedy uz sme riesili zaroven i zakladne nastavenie ventilov. Co sa tyka hlucnosti, ano motor je starej konstrukcie a ma narok byt hlucnejsi.

Editováno: , autor: Malta
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Rád bych si takový článek přečetl .. jenže ještě pár takových článku a začnou je krást :( Já mám momentálně 205 000 km a zatím jen při nastartování něco zaklepe, občas to klepe pár desítek metrů a jinak jede .. maximálka 180 tacho a pohoda .. když jsem jel neustále 140-160 do brna a zpět + jízdy po brně .. za celý den 480km a spotřeba 7,8L ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...