VAG BoBo Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) JJ také to všem říkám, že v tom 1.4 44 a 50 kW budou ještě jezdit další generace. A s 1.2 HTP si i další generace budou rvát vlasy, jako ta dnešní. Editováno: 2. leden 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 ......... presne tak ....... je to nesmrtelny motor, jeste poctiva skodovka a kdyz se o nej budes hezky starat, pravidelne ci jeste driv menit olej, svicky a ve 200 tis. km vymenis prevodovy olej + kdyz nepocitam beznou udrzbu, jako tesneni pod hlavou, vodni pumpa a v neposledni rade u hydrostely tak se ti motor bude odvdecovat spolehlivosti jako me Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 A s 1.2 HTP si i další generace budou rvát vlasy, jako ta dnešní. HTP= Hitlerův Tajný Projekt slepa cesta ve vyvoji moderniho motoru :kol-28: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 HTP Hrc, Trc, Prc, Prostě Hromada Technických Problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 nono, jste se nějak rozjeli , nemohu říci ani popel na moji Haťapku, aktuálně 271 930 km a vše origo na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Ahoj lidičky, jak se dívám, hezky se to tady pohnulo k milionu já tu naposledy psal jak jsem měl 206 700km se svou 1,4 MPI 44kw .. dnes už 225 500 chystám se opět a zas měnit olej. Motor taky šlape jako hodinky. Řekl bych, že líp jak ve 180 000. Jediný problém, špinavá nádobka chladící kapaliny ikdyž se nikde nedostává do oleje.. z toho nefunguje hladinové čidlo a píská že nemá kapalinu ikdyž jí má. Nějak jsem to přestal řešit a spokojeně jezdím a v mrazech zaklepou hydroštely při studeném startu.. Taky doufám že i přes tyto dva pro mě menší problémy semnou toto autíčko ještě dlouho zůstane. Kastla je na ty km ve skvělém stavu bez koroze. Taky se o ní starám jak nejlíp umím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck001 Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Jo a 15 minut tomu prvnímu majiteli trvalo než to ztočil z 220 000 tis./km Bohužel musím zklamat... Tchán ty lidi zná, když to kupovali nový. Serviska se dá taky "předělat". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 ... Jediný problém, špinavá nádobka chladící kapaliny ikdyž se nikde nedostává do oleje.. z toho nefunguje hladinové čidlo a píská že nemá kapalinu ikdyž jí má. ... Tu expanzku odmontuj a vymej ji benzínem, buď technickým, nebo i tím z kanystru - nech ji pak pořádně vyschnout a namontuj z5. Odstraníš tak zbytky voleje a budeš moct pozorovat, jestli se objeví nebo neobjeví znovu - pak by to bylo jasný těsnění pod hlavou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Už mám druhou .. jedna čína, vydržela asi 2 týdny, druhá oreginál vydržela asi měsíc.. neřeším. Je to těsnění pod hlavou ale ještě to nechávám. Zatím se to jen nalepilo na strany nádobky jinak nikde nic není vidět. Ani v oleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p.stefl Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Škoda Fabia 1,4MP, 50 kW, třetí majitel, r.v. 2001, parkování venku, denně jezdí, najeto cca 193000, dlouhodobá spotřeba 5,5 l, mění se pouze spotřební materiál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 S tou korekcí paliva se dají dělat v tom palubáku věci co? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolky Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Tak to je paradní spotřeba.Já mám 44kw 2001 výroba najeto 121 000km a dlouhodobá podle palubního PC je 6.2L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 (editace) No chtěl bych vidět litraž a pak bych uvěřil. Zažívám to denně v bazaru stoji OI rotačka 66 kW spotřeba dle palubaku 3.9 L pak kouknu na ujeté km a vyjde mi že to někdo vynuloval, než sjel nejbližší kopec dolu a zkouší to na blbečky, kteří mu to sežerou. Ti znalejší nastaví korekci na 85% a projedou to z lehkou nohou. Editováno: 3. Únor 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnavak Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Škoda Fabia 1,4MP, 50 kW, třetí majitel, r.v. 2001, parkování venku, denně jezdí, najeto cca 193000, dlouhodobá spotřeba 5,5 l, mění se pouze spotřební materiál. na mojej 50kw AQW sa pod 6.5 dostanem len ked idem dole kopcom.. pod 6.5 proste ani nahodou ani keby celu nadrz vyjazdim na okreskach. a to sa fakt ze snazim!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 (editace) Tak ono zalezi fakt aj na trasach ake ten clovek jazdi a akym stylom.... kamrat co ma tiez Fabiu 1,4 mpi 50kw rok 2001 a nabehane 193k km jedna lambda tak spotrebu ma priemernu v rozptyle 5-5,5 litra a macimum na km ma okolo 850km na nadrz... Ale myslim ze by sme sa mali vratit k teme Este dodam jeho trasy su 90% len do roboty co je cca 30km po obchvate kde chodi v casoch bez zapch a prdka si to volnou nohou okolo 80 Editováno: 12. Únor 2014, autor: Ahdul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 na mojej 50kw AQW sa pod 6.5 dostanem len ked idem dole kopcom.. pod 6.5 proste ani nahodou ani keby celu nadrz vyjazdim na okreskach. a to sa fakt ze snazim!!!! Ta spotřeba je naprosto ok. Nějakým pohádkám o 5-5,5l na 100km se jenom usměj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Voice viem ze ti to nemam ako dokazat pokial by si to realne nevidel, ale nemam dovod sem zbytocne pisat hovadiny.... ja mam 44kw rovnaky rocnik tiez jedna lambda a pod 6,2 palubak sa nedostanem co pri palubake je tak 0,5l minimalne hore aspon ked som to ratal na plnu nadrz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Palubak u FI ukazuje každému jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Je to mozne hovoril som z vlastnej skusenosti ale tak ked natankujes plnu a preratas poctom km co si nabehal tak to neukazuje kazdemu inak nie?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolky Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 Kdyz natankuju plnou ujedu na ni 650-680km palubni pocitac me uz dlouho ukazuje 6.2L real je o neco vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 Já když natankuju po hrdlo (Roomster = 55l nádrž), tak mi palubák ukazuje dojezd 810 až 830km podle okamžitý hodnoty průměrný spotřeby (registr 1) - reálnej nájezd je přibližně o 50-60km menší, protože dlouhodobá průměrná spotřeba (registr 2) je vinou častýho courání po městě větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HeFab Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Moja 1.4 MPi 50kW r.v.2001 pri 135 tisic km má emisie: CO volnobeh - povolená hranica 0,5% - skutočnosť 0,017% HC - povolená hranica 100 ppm - skutočnosť 3 ppm CO zvýšené otáčky - nepamätám, no taktiež hlboko pod hornou hranicou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Jednačtyřka "ohava" je při 135tkm tak akorát správně zajetá - a ty povolený hranice jsou dosahovaný motorem s pouhým aktivním řízením bohatosti směsi pomocí lambda-sondy BEZ KATALYZÁTORU - ten právě nakonec požere to, co lambda nestihne "urejdovat"... Kdyby se katalík namontoval na motor bez regulace = bez lambdy, v určitým režimu by se uvnitř probíhajícíma reakcema rozpálil natolik, že by od něj auto chytlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Moja 1.4 MPi 50kW r.v.2001 pri 135 tisic km má emisie: CO volnobeh - povolená hranica 0,5% - skutočnosť 0,017% HC - povolená hranica 100 ppm - skutočnosť 3 ppm CO zvýšené otáčky - nepamätám, no taktiež hlboko pod hornou hranicou. Tak moje 1,4 MPI 44kW@67kW r.v.2001 176 tis km bez katalyzátoru (už se mi tam nevešel) sice neplní emisní limit pro motor s katalyzátorem, ale ne o moc: 0,55% CO 86 ppm HC Myslím, že to spalování probíhá opravdu dost dobře, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaFFco Vloženo 1. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2015 Tak ono zalezi fakt aj na trasach ake ten clovek jazdi a akym stylom.... kamrat co ma tiez Fabiu 1,4 mpi 50kw rok 2001 a nabehane 193k km jedna lambda tak spotrebu ma priemernu v rozptyle 5-5,5 litra a macimum na km ma okolo 850km na nadrz... Ale myslim ze by sme sa mali vratit k teme Este dodam jeho trasy su 90% len do roboty co je cca 30km po obchvate kde chodi v casoch bez zapch a prdka si to volnou nohou okolo 80 Dake je mi to povedome tieto cisla hej daju sa spravit aj taketo pekne cisla moj rekord na plnu nadrz bolo dako 970km +dojazd 20km natankovane az po hrdlo,ale jasne da sa aj 650km zalezi od stylu jazdy teraz je najazdenych 235t km cca a maximalna spokojnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.