Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

to podložkou nebylo, ale úpravou SW né ?  ale ta s tím myslím byla svázaná...

tak jsem to myslel :) 

ale stejně to byla hovadina.

 

Ten kdo jezdil pomalu, tak bylo jedno jaký SW má.

 

Kdo tomu nakládal, tak horší/novější SW způsobil spíš to, že tomu nakládal ještě víc :)

Když sem jel domů po té aktualizaci softu a podložce.... a začal sem předjíždět kamiony v kopci tak sem byl hodně nemile překvapenej :( nejde o to kdo jezdil jak hovado nebo ne.... byla to změna vlastnosti a docela dost k horším oproti tomu co bylo před tím..... 

Upraveno od unuc

Tam bylo více faktorů- rachotící talířky regulací(viz vlákno drnčící táhlo...), nástup tlaku turba od nízkých otáček- s tím souviselo to že se auta podtáčela a to vyvolávalo vlnu poruch včetně řetězů vibracemi motoru, nízký tlak oleje nedotahoval řádně řetěz, atd atd atd atd...Proto to podvědomé tahání SWčkem potáhli výš a spolu se změnou rozvodů je relativně klid. Ovšem menší foukání turba sice nepřehřívá kat a spotřeba tak nekolísá, ale základ spotřeby "od" se popotáhl výš. :kol-26:  :kol-26: :kol-26:  :kol-26:  :kol-26:  

Upraveno od KubinoPv

Jj...ta změna životnosti motoru hodně pomohla....ale to vrčení nezmizelo pokud vím....stále mi to dělá :D 

Upraveno od unuc

70 co se ozvali a svěřili na fóru z té hromady aut je prdlajs(myšleno samozřejmě s nadsázkou). Ovšem je to drsné v této době.

Jasně, ale už to o něčem svědčí. I vzhledem k tomu, kolik různých motorů tady ve všech možných sekcích je - i z toho se dají odvodit časté problémy konkrétního motoru. A je jedno, který to je. Já jsem jen zvědav, co vydrží ty inovované, resp. ty, co teď dávají při výměně i s kolem na klice. Jestli se tímto problémy jen neodsunují na větší kilometrový proběh.

To unuc- No já tedy "nafasoval" po turbu a druhé sadě rozvodů před třetí výměnou než našli způsob jak nedávat motor celý, právě celou shortku a klep klep zatím jen jednou hrrrrr, ale jinak za cca 26000 km nic. A co je spotřeba oleje taky "cajk".

To Pawouk- jo kdo ví co ty motory budou dělat. Každopádně je ironijí jak se relativně dobrá myšlenka z.urví pár dementníma rádoby ušetřeníma.

Upraveno od KubinoPv

Olej mi taky nežere a turbo v cajku....mám najeto asi 72 000 km ..... jen ty rozvody no.....rachtaj docela často ale myslím si že je to taky tím že se blíží výměna oleje....

To unuc- No já tedy "nafasoval" po turbu a druhé sadě rozvodů před třetí výměnou než našli způsob jak nedávat motor celý, právě celou shortku a klep klep zatím jen jednou hrrrrr, ale jinak za cca 26000 km nic. A co je spotřeba oleje taky "cajk".

To Pawouk- jo kdo ví co ty motory budou dělat. Každopádně je ironijí jak se relativně dobrá myšlenka z.urví pár dementníma rádoby ušetřeníma.

tjn, jinak ten motor uživatelsky by těžko hledal konkurenci... A líbí se mi na něm, že pokud nepočítám pro Ceed, tak mě žádný Ceed jen tak nepředjede :)

Nevím jak je to se specifikacemi, ale zkus, jest-li se vejde, olej s vyšším !vrškem". Např místo 5/30 dej 5/40.

  jj...tak ono to tsi furt jede hezky....nemám problém se potahat i s 1.9 TDI..... i když ve vyšší rychlosti nad 140 má přeci jen tdi už navrch.....

Upraveno od unuc

já jezdím do orig servisu na garančku takže to nechávám na nich abych měl nárok na záruku rozvodů....

jestli jo, tak mě to nechává ledově klidným... Čína dnes dokáže dělat stejně kvalitní, né-li kvalitnější věci než Evropa... je to jenom o přístupu...

tjn, jinak ten motor uživatelsky by těžko hledal konkurenci... A líbí se mi na něm, že pokud nepočítám pro Ceed, tak mě žádný Ceed jen tak nepředjede :)

Jak jsem to psal kostrbatě s tou Octavií. Při OPRAVDU SROVNÁNÍ se cenový argument smazává a Octavia nemá s Rapidem krom vlastních koncernových sourozenců konkurenci. Proto se krapet usmívám nad neustálými řečmi "Hyundai je lacinější". V čem??

Já bych hjondé nechtěl v žádném případě teda-----

Ale víš co je u nás v Čechách lidí co se nechali zlákat a říkají "šak to zas tak špatné není".....Nikdy jsem neslyšel- "to je zátah", "parádní jízdní vlastnosti".

Pak to dovrší někdo takový....Je to sice o Octavii, ale principiálně trapné.

http://www.youtube.com/watch?v=J0OZvyIyJ2w

Jak jsem to psal kostrbatě s tou Octavií. Při OPRAVDU SROVNÁNÍ se cenový argument smazává a Octavia nemá s Rapidem krom vlastních koncernových sourozenců konkurenci. Proto se krapet usmívám nad neustálými řečmi "Hyundai je lacinější". V čem??

některý akční modely vyjdou levněji... ale zase cenu u Škodovky daleko víc ukecáš... Já když si konfiguroval i30, tak podmínka byla topení pod prdel. To bylo asi až v třetím balíčku výbavy za 30tis :) hlavně že ve druhém byl vyhřejvaný volant...

To je vocas jak vychvaluje ten hnojnik :D chtěl bych to auto vidět po 200 000 km :D

Jenže ea111 je principiálně špatný motor... umístění katalyzátoru, rozvody, nechlazená hlava ... prostě motor na hovno :-)

 

 

Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - ...

To myslíš jako vážně, nebo si z lidí děláš kozy? Jak by asi vypadal motor, kterej by neměl chlazenou hlavu - umíš si představit, co plácáš za pitomosti? Dej si mokrej hadr na hlavu, ať ti trochu vychladne - a pak piš... Ano, TSI dostal samostatnou ochlazovanou vejfukovou komoru ve svodový části hlavy až ve 2. generaci, ale ani první turba od jinejch výrobců neměly chlazený svody, například ten tebou vychvalovanej EcoBoost je minimálně třetí generace turb od fordu, takže nejdřív přemejšlej a zjišťuj - a až pak piš, ano?

Píšeš to hezky- jejich akční modely. Ale bez toho by se nikdo na to ani nepodíval. A proč už raději nekupují Opely, Fordy, Fiaty. Tradiční auta z Evropy a zaměstnavatele v Eu a ne přivandrovalce, co se za "našince" vydávají?

Ale víš co je u nás v Čechách lidí co se nechali zlákat a říkají "šak to zas tak špatné není".....Nikdy jsem neslyšel- "to je zátah", "parádní jízdní vlastnosti".

Pak to dovrší někdo takový....Je to sice o Octavii, ale principiálně trapné.

http://www.youtube.com/watch?v=J0OZvyIyJ2w

víš, že jsi mi zkazil zbytek večera ? :) takhle blbý video jsem dlouho neviděl. To, že je zaplacenej je poznat už jenom z toho, jak vyslovuje Hyundai :)

Jj..... mele pěkný blbosti :D bych chtěl vidět co má doma :D 

To je vocas jak vychvaluje ten hnojnik :D chtěl bych to auto vidět po 200 000 km :D

Bavil jsem se, ne žádné plácačky v hospodě o technické po 4. roce od novoty v 60000 km u Hi30. NEPROŠEL na brzdách. Oprava díky nemožnosti druhovýroby a autu v jejich směšné záruce vyšla na 25000 Kč....Na co se sáhlo to upadlo...

víš, že jsi mi zkazil zbytek večera ? :) takhle blbý video jsem dlouho neviděl. To, že je zaplacenej je poznat už jenom z toho, jak vyslovuje Hyundai :)

To jsem fakt nechtěl. Soudný člověk si vybere svoje a zbytek nechá na ostatních :kol-31:  :kol-31: :kol-31:  :kol-31:  :kol-31:  

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.