Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 to podložkou nebylo, ale úpravou SW né ? ale ta s tím myslím byla svázaná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 tak jsem to myslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 ale stejně to byla hovadina. Ten kdo jezdil pomalu, tak bylo jedno jaký SW má. Kdo tomu nakládal, tak horší/novější SW způsobil spíš to, že tomu nakládal ještě víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 (editace) Když sem jel domů po té aktualizaci softu a podložce.... a začal sem předjíždět kamiony v kopci tak sem byl hodně nemile překvapenej nejde o to kdo jezdil jak hovado nebo ne.... byla to změna vlastnosti a docela dost k horším oproti tomu co bylo před tím..... Editováno: 24. Srpen 2014, autor: unuc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 (editace) Tam bylo více faktorů- rachotící talířky regulací(viz vlákno drnčící táhlo...), nástup tlaku turba od nízkých otáček- s tím souviselo to že se auta podtáčela a to vyvolávalo vlnu poruch včetně řetězů vibracemi motoru, nízký tlak oleje nedotahoval řádně řetěz, atd atd atd atd...Proto to podvědomé tahání SWčkem potáhli výš a spolu se změnou rozvodů je relativně klid. Ovšem menší foukání turba sice nepřehřívá kat a spotřeba tak nekolísá, ale základ spotřeby "od" se popotáhl výš. :kol-26: Editováno: 24. Srpen 2014, autor: KubinoPv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 (editace) Jj...ta změna životnosti motoru hodně pomohla....ale to vrčení nezmizelo pokud vím....stále mi to dělá Editováno: 24. Srpen 2014, autor: unuc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 70 co se ozvali a svěřili na fóru z té hromady aut je prdlajs(myšleno samozřejmě s nadsázkou). Ovšem je to drsné v této době. Jasně, ale už to o něčem svědčí. I vzhledem k tomu, kolik různých motorů tady ve všech možných sekcích je - i z toho se dají odvodit časté problémy konkrétního motoru. A je jedno, který to je. Já jsem jen zvědav, co vydrží ty inovované, resp. ty, co teď dávají při výměně i s kolem na klice. Jestli se tímto problémy jen neodsunují na větší kilometrový proběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 (editace) To unuc- No já tedy "nafasoval" po turbu a druhé sadě rozvodů před třetí výměnou než našli způsob jak nedávat motor celý, právě celou shortku a klep klep zatím jen jednou hrrrrr, ale jinak za cca 26000 km nic. A co je spotřeba oleje taky "cajk". To Pawouk- jo kdo ví co ty motory budou dělat. Každopádně je ironijí jak se relativně dobrá myšlenka z.urví pár dementníma rádoby ušetřeníma. Editováno: 24. Srpen 2014, autor: KubinoPv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Olej mi taky nežere a turbo v cajku....mám najeto asi 72 000 km ..... jen ty rozvody no.....rachtaj docela často ale myslím si že je to taky tím že se blíží výměna oleje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 To unuc- No já tedy "nafasoval" po turbu a druhé sadě rozvodů před třetí výměnou než našli způsob jak nedávat motor celý, právě celou shortku a klep klep zatím jen jednou hrrrrr, ale jinak za cca 26000 km nic. A co je spotřeba oleje taky "cajk". To Pawouk- jo kdo ví co ty motory budou dělat. Každopádně je ironijí jak se relativně dobrá myšlenka z.urví pár dementníma rádoby ušetřeníma. tjn, jinak ten motor uživatelsky by těžko hledal konkurenci... A líbí se mi na něm, že pokud nepočítám pro Ceed, tak mě žádný Ceed jen tak nepředjede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Nevím jak je to se specifikacemi, ale zkus, jest-li se vejde, olej s vyšším !vrškem". Např místo 5/30 dej 5/40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 (editace) jj...tak ono to tsi furt jede hezky....nemám problém se potahat i s 1.9 TDI..... i když ve vyšší rychlosti nad 140 má přeci jen tdi už navrch..... Editováno: 24. Srpen 2014, autor: unuc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 já jezdím do orig servisu na garančku takže to nechávám na nich abych měl nárok na záruku rozvodů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 jestli jo, tak mě to nechává ledově klidným... Čína dnes dokáže dělat stejně kvalitní, né-li kvalitnější věci než Evropa... je to jenom o přístupu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 tjn, jinak ten motor uživatelsky by těžko hledal konkurenci... A líbí se mi na něm, že pokud nepočítám pro Ceed, tak mě žádný Ceed jen tak nepředjede Jak jsem to psal kostrbatě s tou Octavií. Při OPRAVDU SROVNÁNÍ se cenový argument smazává a Octavia nemá s Rapidem krom vlastních koncernových sourozenců konkurenci. Proto se krapet usmívám nad neustálými řečmi "Hyundai je lacinější". V čem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Já bych hjondé nechtěl v žádném případě teda----- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Ale víš co je u nás v Čechách lidí co se nechali zlákat a říkají "šak to zas tak špatné není".....Nikdy jsem neslyšel- "to je zátah", "parádní jízdní vlastnosti". Pak to dovrší někdo takový....Je to sice o Octavii, ale principiálně trapné. http://www.youtube.com/watch?v=J0OZvyIyJ2w Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Jak jsem to psal kostrbatě s tou Octavií. Při OPRAVDU SROVNÁNÍ se cenový argument smazává a Octavia nemá s Rapidem krom vlastních koncernových sourozenců konkurenci. Proto se krapet usmívám nad neustálými řečmi "Hyundai je lacinější". V čem?? některý akční modely vyjdou levněji... ale zase cenu u Škodovky daleko víc ukecáš... Já když si konfiguroval i30, tak podmínka byla topení pod prdel. To bylo asi až v třetím balíčku výbavy za 30tis hlavně že ve druhém byl vyhřejvaný volant... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 To je vocas jak vychvaluje ten hnojnik chtěl bych to auto vidět po 200 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Jenže ea111 je principiálně špatný motor... umístění katalyzátoru, rozvody, nechlazená hlava ... prostě motor na hovno :-) Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - ... To myslíš jako vážně, nebo si z lidí děláš kozy? Jak by asi vypadal motor, kterej by neměl chlazenou hlavu - umíš si představit, co plácáš za pitomosti? Dej si mokrej hadr na hlavu, ať ti trochu vychladne - a pak piš... Ano, TSI dostal samostatnou ochlazovanou vejfukovou komoru ve svodový části hlavy až ve 2. generaci, ale ani první turba od jinejch výrobců neměly chlazený svody, například ten tebou vychvalovanej EcoBoost je minimálně třetí generace turb od fordu, takže nejdřív přemejšlej a zjišťuj - a až pak piš, ano? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Píšeš to hezky- jejich akční modely. Ale bez toho by se nikdo na to ani nepodíval. A proč už raději nekupují Opely, Fordy, Fiaty. Tradiční auta z Evropy a zaměstnavatele v Eu a ne přivandrovalce, co se za "našince" vydávají? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Ale víš co je u nás v Čechách lidí co se nechali zlákat a říkají "šak to zas tak špatné není".....Nikdy jsem neslyšel- "to je zátah", "parádní jízdní vlastnosti". Pak to dovrší někdo takový....Je to sice o Octavii, ale principiálně trapné. http://www.youtube.com/watch?v=J0OZvyIyJ2w víš, že jsi mi zkazil zbytek večera ? takhle blbý video jsem dlouho neviděl. To, že je zaplacenej je poznat už jenom z toho, jak vyslovuje Hyundai Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Jj..... mele pěkný blbosti bych chtěl vidět co má doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 To je vocas jak vychvaluje ten hnojnik chtěl bych to auto vidět po 200 000 km Bavil jsem se, ne žádné plácačky v hospodě o technické po 4. roce od novoty v 60000 km u Hi30. NEPROŠEL na brzdách. Oprava díky nemožnosti druhovýroby a autu v jejich směšné záruce vyšla na 25000 Kč....Na co se sáhlo to upadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 víš, že jsi mi zkazil zbytek večera ? takhle blbý video jsem dlouho neviděl. To, že je zaplacenej je poznat už jenom z toho, jak vyslovuje Hyundai To jsem fakt nechtěl. Soudný člověk si vybere svoje a zbytek nechá na ostatních :kol-31: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.