Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Když sem jel domů po té aktualizaci softu a podložce.... a začal sem předjíždět kamiony v kopci tak sem byl hodně nemile překvapenej :( nejde o to kdo jezdil jak hovado nebo ne.... byla to změna vlastnosti a docela dost k horším oproti tomu co bylo před tím..... 

Editováno: , autor: unuc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam bylo více faktorů- rachotící talířky regulací(viz vlákno drnčící táhlo...), nástup tlaku turba od nízkých otáček- s tím souviselo to že se auta podtáčela a to vyvolávalo vlnu poruch včetně řetězů vibracemi motoru, nízký tlak oleje nedotahoval řádně řetěz, atd atd atd atd...Proto to podvědomé tahání SWčkem potáhli výš a spolu se změnou rozvodů je relativně klid. Ovšem menší foukání turba sice nepřehřívá kat a spotřeba tak nekolísá, ale základ spotřeby "od" se popotáhl výš. :kol-26:  :kol-26: :kol-26:  :kol-26:  :kol-26:  

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

70 co se ozvali a svěřili na fóru z té hromady aut je prdlajs(myšleno samozřejmě s nadsázkou). Ovšem je to drsné v této době.

Jasně, ale už to o něčem svědčí. I vzhledem k tomu, kolik různých motorů tady ve všech možných sekcích je - i z toho se dají odvodit časté problémy konkrétního motoru. A je jedno, který to je. Já jsem jen zvědav, co vydrží ty inovované, resp. ty, co teď dávají při výměně i s kolem na klice. Jestli se tímto problémy jen neodsunují na větší kilometrový proběh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To unuc- No já tedy "nafasoval" po turbu a druhé sadě rozvodů před třetí výměnou než našli způsob jak nedávat motor celý, právě celou shortku a klep klep zatím jen jednou hrrrrr, ale jinak za cca 26000 km nic. A co je spotřeba oleje taky "cajk".

To Pawouk- jo kdo ví co ty motory budou dělat. Každopádně je ironijí jak se relativně dobrá myšlenka z.urví pár dementníma rádoby ušetřeníma.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To unuc- No já tedy "nafasoval" po turbu a druhé sadě rozvodů před třetí výměnou než našli způsob jak nedávat motor celý, právě celou shortku a klep klep zatím jen jednou hrrrrr, ale jinak za cca 26000 km nic. A co je spotřeba oleje taky "cajk".

To Pawouk- jo kdo ví co ty motory budou dělat. Každopádně je ironijí jak se relativně dobrá myšlenka z.urví pár dementníma rádoby ušetřeníma.

tjn, jinak ten motor uživatelsky by těžko hledal konkurenci... A líbí se mi na něm, že pokud nepočítám pro Ceed, tak mě žádný Ceed jen tak nepředjede :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tjn, jinak ten motor uživatelsky by těžko hledal konkurenci... A líbí se mi na něm, že pokud nepočítám pro Ceed, tak mě žádný Ceed jen tak nepředjede :)

Jak jsem to psal kostrbatě s tou Octavií. Při OPRAVDU SROVNÁNÍ se cenový argument smazává a Octavia nemá s Rapidem krom vlastních koncernových sourozenců konkurenci. Proto se krapet usmívám nad neustálými řečmi "Hyundai je lacinější". V čem??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem to psal kostrbatě s tou Octavií. Při OPRAVDU SROVNÁNÍ se cenový argument smazává a Octavia nemá s Rapidem krom vlastních koncernových sourozenců konkurenci. Proto se krapet usmívám nad neustálými řečmi "Hyundai je lacinější". V čem??

některý akční modely vyjdou levněji... ale zase cenu u Škodovky daleko víc ukecáš... Já když si konfiguroval i30, tak podmínka byla topení pod prdel. To bylo asi až v třetím balíčku výbavy za 30tis :) hlavně že ve druhém byl vyhřejvaný volant...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže ea111 je principiálně špatný motor... umístění katalyzátoru, rozvody, nechlazená hlava ... prostě motor na hovno :-)

 

 

Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - ...

To myslíš jako vážně, nebo si z lidí děláš kozy? Jak by asi vypadal motor, kterej by neměl chlazenou hlavu - umíš si představit, co plácáš za pitomosti? Dej si mokrej hadr na hlavu, ať ti trochu vychladne - a pak piš... Ano, TSI dostal samostatnou ochlazovanou vejfukovou komoru ve svodový části hlavy až ve 2. generaci, ale ani první turba od jinejch výrobců neměly chlazený svody, například ten tebou vychvalovanej EcoBoost je minimálně třetí generace turb od fordu, takže nejdřív přemejšlej a zjišťuj - a až pak piš, ano?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale víš co je u nás v Čechách lidí co se nechali zlákat a říkají "šak to zas tak špatné není".....Nikdy jsem neslyšel- "to je zátah", "parádní jízdní vlastnosti".

Pak to dovrší někdo takový....Je to sice o Octavii, ale principiálně trapné.

http://www.youtube.com/watch?v=J0OZvyIyJ2w

víš, že jsi mi zkazil zbytek večera ? :) takhle blbý video jsem dlouho neviděl. To, že je zaplacenej je poznat už jenom z toho, jak vyslovuje Hyundai :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je vocas jak vychvaluje ten hnojnik :D chtěl bych to auto vidět po 200 000 km :D

Bavil jsem se, ne žádné plácačky v hospodě o technické po 4. roce od novoty v 60000 km u Hi30. NEPROŠEL na brzdách. Oprava díky nemožnosti druhovýroby a autu v jejich směšné záruce vyšla na 25000 Kč....Na co se sáhlo to upadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...