Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Škoda, že se autor článku trochu více nerozepsal :kol-32: , docela by mě zajímala technická stránka provozu na LPG, jak je to se spotřebou BA během provozu na LPG. Cena je docela zajímavá ... když si vzpomenu, že tohle jsem dával před skoro 8 lety za sekvenc Tartarini, tak mi to přijde jako docela zajímavá cena :kol-47: . Zajímala by mě také cena vstřikovačů, při životnosti 80t km. :kol-32:

post-3505-0-23506700-1360856141_thumb.jp

A co malý text "s uplatněním záruky na přestavěný motor ale může vzniknout problém"??

Vstřikovače jsou prej rozdělávatelné. Asi patent valteku, nebo velká obdoba.

Byl u nás chlap, co chce seřídit auto, má tam právě tyto vstřiky a opravoval si je "sám"?? cca po 20tis KM. Prej se přicpali.

  • Autor

tak ten problém bych měl i v mém případě na Fábuli, kde jsem dával plyn po 2 měsících, 5t km provozu od novoty, takže tu větu jaksi neberu v potaz

www.auto.cz/videomagazin-ford-fiesta-ecoboost-ojeta-honda-cr-v-skoda-rapid-lpg-72636

  • Autor

no a zase nic moc nevím ... ikdyž byl jsem překvapen, nepřijde mi to jako vstřikování kapalné fáze ... já myslel že se u TSI, FSI musí využívat BA vstřikovače, ale tohle mělo své plynové, tak že by nějaké pseudořešení? Karle, Paule, můžete do toho vnést trochu světla. jestli je moje chápání tohoto konkrténího systému správné? Popř. Karle řekni jak je to řešené u BRC?

Já myslel,ze cena za přestavbu Tsi je vyšší.

spíš by mě zajímalo zda tu někdo z plynařů už Tsi předělával a jaké s tím jsou vreálu zkušenosti.. protože jelikož další auto bude asu už jen Tsi a jezdit za polovic se mi víc než líbí, tak by mě to dost zajímalo, zda už někdo tsi předělával.. a ta cena?? taky se mi to nak nezda.. kdese jsem četl že Tsi se běžně přestavuje kolem 40t korun.. nevim, třeba ž je jiná doba.. at promluví odborníci howg..

Upraveno od JirkaBrno

  • Autor

no právě, proto mi to přijde jako nějaké pseudořešení, páč Karel někde psal že sada od BRC je za 40

Malta: vstřikování pro TSI je prakticky identické jako klasické sekvenční, svoje vstřikovače, ale je tam dle kod motoru přesně udělaný soft do kterého nemůžeme zasáhnout do nastavování poměru vstřiku plynu+benzínu kvůli ochlazování benzínových vstřiků, jen do obecných věcí....start teplého motoru přímo na plyn není žádná novinka, my už ho můžeme používat víc jak 3 roky, polský Elpigaz rád uvádí normální věci jako novinky, co je to vše platné, když to zase "umře" na zadřené vstřiky,jak píše Paul, někdy už po 20ti tisících...z mé dlouhodobé praxe pouze vstřiky od BRC(MY09), PRINS(Keiheny) a Landi Renzo Omegas patří mezi ty, co nebudou mít problém, samozřejmě při dodržování předepsaných servisních úkonů....

  • Autor

aha, dík za objasnění ... možná bych mezi ty neproblémové zařadil i Tartarini EVO08, vím že mých 35t km na ně ještě není bůhví co, ale Valteky se mi kdysi podařilo "zalepit" už po 20t km kdy jsem nabral opakovaně nějaký šurvajz.

A myslíš že i ten Elpigaz má ten přívstřik benzínu? Páč ani v článku ani ve videu nic o tomto nebylo

Karle už jsi předělával nějakou Škodu s motorem Tsi?Má to ještě mouchy?Před zhruba rokem,možná i víc jsi psal že do tsi se zatím moc neženeš,z toho jsem usuzoval,že to ještě není stoprocentní.Jak to je dnes?Já jsem Škodovkář,takže další auto bude bud tsi,s lpg,nebo nafta.Jiná možnost výběru motoru není,pokud člověk nechce htp

jojo...ani na videu,a ani v článku dodaném Martinem toho vážně moc neřeknou..jako kdyby nesměli......

jj plynar co mi montoval LPG mi jasne rikal, ze Tsi nedela.. jak je to ted nevim.. jinak-slavim 10 000km na LPG,montaz rijen 2012, vse OK.

Upraveno od JirkaBrno

  • Autor

no právě, to mě docela štve, že Tartarini dalo ruce pryč od TSI ...jen tak přemýšlím, jestli nebudou muset své stanovisko přehodnotit, páč těch předělatelných motorů bude míň a míň na klasiku sekvenc a co pak budou dělat, zavřou krám????

nevim, ale stale je dost motoru, ktere nemaj preplnovani, viz hyundee, Kia a jim podobni.. to ze to skodovka nedela je skoda, ale takovy je zivot.. takze pokud budu za par let kupovat jine auto a skodovka nebude splnovat moje motorove predstavy, holt budu muset zmenit znacku..

  • Autor

a to mě jako patriota právě štve :kol-26: ... jít ke konkurenci

jj tak ja jsem taky s moji fabkou spokojen... jede to jak z praku, lakal jsem kamose taky do Boskovic, ale sel k Cadkovi, ma Lovato za 24000, ale uz tam byl na serizeni hned druhej den, po 150km engine check a navic mu porad sviti cervena ledka na ukazateli... no usetril, tak uvidime, jak bude spokojenej..

Co se tyka Tsi, nevim, tyto motory nejsou na LPG zatim nijak provereny, takze cert vi, co to s nima udela... takze co nam Malto jineho zbude, nez jit jinam :kol-32:

tak htp a tsi je celkem rozdil.. ja bych si za danych vlastnosti motoru Tsi plyn do tohoto motoru nedal.... ale pokud to nekdo ma, nebo to nekdo delal, rad si poctu o zkusenostech

pokud je to přímo na kod motoru tak to funguje, TSI jo, FSI je horší, taky záleží na tom, kolik má motor najetý...samozřejmě když je to v novém motoru je to lepší, stárne to jak se říká spolu(adaptace apod.) pokud začnou jezdit na přestavbiu auta až po záruce,tak do auta pocca 100-150 tisíc už to může být problém....co mám z neoficiálních zdrojů, chce škodovka dělat nebo upravovat novou motorárnu a věnovat se intenzivně motorům MPI...

Super, dekujeme Karlovi za objasneni.. ted to chce jen nekoho, kdo si Tsi predela a pak nam bude sdelovat svoje prubezne poznatky... Karle ty jsi uz nejaky motor predelaval???

  • Autor

CNG je v tuto chvíli o ničem, malý dojezd a o mizerné síti čerpacích stanic ani nemluvě, to by bylo na ježdění doslova okolo komína

to je pravda, navíc jestli to bude tak jak telefonát, kdy mi volal pán, že si si u autorizovaného servisu koupil originál VW myslím dokonce tu 1.4 na zemní plyn...po 2 letech jel do servisu, že mu auto nepřepíná na plyn, tam mu bylo řečeno, že se musí celý systém vyměnit,ať si nachystá 80 tisíc...on byl v šoku, tak mi volal, já jsem taky nechápal...po diskusi jsme se shodli, že by to mohlo dělat nějaké čidlo nebo ventil co neotevírá....takže tak nějak pro představu fungují servisy a bohatými zkušenostmi....jak může něco vědět mechanik,technik, vedoucí servisu o plynu, když jezdí do práce s TDI..

jj cng je zatím mrtvé nebo pro fajnšmekry.. navíc, v Brně opět, značně drahé co se paliva týká..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.