Přejít na obsah

Klasický tempomat


Honza9007

Doporučené příspěvky

Nová generace tempomatu, která udržuje rychlost i během řazení. Staré verze se vypnuly po vyšlápnutí spojky, pří. po doteku pedálu brzdy. Nová generace umožňuje i se zapnutým tempomatem řadit a vypíná se buď při zásahu systému ESP či při brždění. Vždy má řidič možnost systém vypnout i pomocí páčky - buď jej krátkodobě vyřadit z činnosti, či jej vypnout úplně (OFF).

Ke spuštění slouží klasicky páčka blinkrů, kdy se tempomat zapíná horním tlačítkem -A- (z pozice OFF do pozice ON) a nastavováním z boku - tlačítko B- se zvyšuje/snižuje rychlost. Ovládání je tak identické jako např. v případě Fabií či Octavií II.

Tempomat_OIII-packa.jpg

POZOR!!!! Neplést tento tempomat s adaptivním tempomatem ACA (Adaptive Cruise Assistant). U vozů Volkswagen je systém adaptivního tempomatu znám pod pojmem ACC - Adaptive Cruise Control.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavý řešení, já to zatím nepotřeboval v takové konfiguraci a to díky silným a pružným motorům které vše zvládly i na maximální stupeň. Teda mimo krpálů a s vlekem ale tam to stejně na tempomat nepoužívám. Bude to asi aktuální pro nynější maloobsahový motory které jsou v nynější nabídce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Trošku mi trvalo si nato zvyknout. Audi to tak mělo už u starší verze A3 a takové to, že si jen podřadíš když jedeš z dálnice a tempomat ti vypadne tak tady ne ono to začne přidávat ;) ... ale jde opravdu jen o zvyk.

 

Jo a dodatečná montáž nebude možná. Tedy mimo origo servis samo.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je vše jen otázka potřeb a času - jakmile se auta s těmito novými "neprolomitelnými" bariérami rozšíří, navýší se poptávka a jednou to někdo prolomí, toho bych se nebál. Protože pokud to umí servisy, tak to technicky lze a ten správný tool někdo vymyslí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co konkrétně je propojeno online ? Jakože auto se při zapnutí rádia někde online zeptá, jestli se může zapnout ? To asi ne ... možná někdy v budoucnu, ale teď ne. A proto je to otázka HW, toolu a případně prolomení nějaké ochrany nebo algoritmu, podle kterého se páruje výbava k VIN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Presne tak, muzete si ulehcit praci tim, ze si to doma zapojite, ale na zprovozneni je potreba zajet do Skoda servisu, bez toho to nebude fungovat.

 

Placate tady nesmysly...strucne a jasne, zapomente na nejake samo domo dodelavani vybavy.Bud si takto auto nakonfiguruji, nebo mi to udelaji ve Skoda servisu. 

Pouze samotna aktivace se provadi online, zadne online overeni radia pri zapnuti!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Kecy ... je to jen otázka času, to je stejné jako s neprolomitelnými šiframi nebo zabezpečením co já vím herních konzolí apod. Jednou na to někdo přijde, je to jen otázka času a potřeb. Celé to bude na nějakém principu výpočtu kódu podle VIN nebo podobně a ten algoritmus někdo odhalí, nebo unikne... fakt bych se nebál. Rozhodně bych al enetvrdil, že pouze v autorizáku na věčné časy a nikdy jinak :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Host PetrHravec

potvrdím, vše je online, po připojení auta k Vasilovi se Vasil napojuje do fabriky, stál jsem u toho když mi po namontování tažného zařízení na O III s přípravou museli upgradovat 4 řídící jednotky, toto trvalo, než se to stáhlo (přes systém z MB)... na všechno jsou žádosti přes certifikáty, ano i blbé klíčky nebo výměna rádia....

nicméně mělo ba to mít i jiné výhody, např upgrade chytrých pomocníků, když má O III kameru na skle a jen front line asistent, měl by časem za peníze jít dohrát sw pro čtení značek a pod....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host PetrHravec

potvrzuji ze rozdil mezi rempomatem O II i O II FC a OIII je - asi oslo k nepochopeni, jak se ten rozdil projevuje...

Mam jeste jeden postreh, auto po znovuzapnuti tempomatu nejde tak ostre za plynem jako u OII, tedy na plny plyn zrychleni, coz povazuji za pozitivni a je to asi i dan ekologii...

Editováno: , autor: PetrHravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...