Publikováno Únor 20, 201312 r Zdravím, hledal jsem všude na internetu i tady na škoda foru ale nenašel. Cca před týdnem jsme koupili Superba 1.9Tdi 96KW, typ motoru AWX model 2003 a při dnešním kochání se na motor jsem zjistil že tento díl chybí (viz přiložený obrázek) místo něj je záslepka. Auto jede normálně:nekouří, nevynecháva, nekucká. A ještě když už tu píší tak mám na vás ještě jednu otazečku. Po najeti cca 1000km v rozmezí 1300-1500ot. se ozvývá z motoru takové malinkaté houkání (při kupni prohlidce ani do cca 1000km ujetí to nedělalo)- skoro to nejde slyšet, ale když jsem to zjistil tak už to slyším pořád. Co jsem na internetu zjitil tak někdo tvrdí že je to normální a někdo zas že odchází turbo a nebo je netěsnost ve výfukovém svodu. Co myslíte? Dik za odpovědi Upraveno Únor 20, 201312 r od mirda1234
Únor 20, 201312 r Máš zaslepenej EGR ventil. Někdo tam dal tedy zálepku a tu trubku už tam nedal. Nechápu sice proč ale nebudu soudit.
Únor 20, 201312 r Jo ta tam taky chybí. Chtělo by to fotku z větší vzdálenosti. Udělej si o víkendu výlet do Humpolce a můžeme se na to podívat. Mám stejný motor v pašíkovi.
Únor 20, 201312 r Teď jsem si to přečetl pořádně a jestli se nepletu (i to se může stát) tak ta fotka není z jeho auta, protože on tam nemá tu trubku ale jen záslepku.
Únor 20, 201312 r Autor V pondělí jde SuperB na výměnu rozvodu do servisu, tak se jich na to zeptám. Ale co jsem zjistil tak prý při vymontováni EGR ventilu se motoru prospěje a také jde údajně víc slyšet turbo i v rozmezí 1300-1500 ot. Takže ty moje "prekérní" situace spolu asi souvisí.
Únor 20, 201312 r Autor Ano, ano, zapomněl jsem dopsat že fotku, kterou jsem vložil k mému příspěvku není z mého auto, ale strýček google našel.
Únor 20, 201312 r Tady máš fotky jak jsem zaslepoval já. http://forum.skodahome.cz/topic/114183-vw-passat-b5/page-5
Únor 20, 201312 r Autor Já si myslím že to prasácky nevypadá a to jsem detailista Zítra dodám fotku. Ještě by to chtělo kdyby mě náká dobrá duše potvrdila co jsem zjistil na internetu, že po odpojeni EGR ventilu se pak ozývá i víc turbo v rozmezí 1300-1500ot. A když už je tu na foru plno ochotných lidí tak bych se ještě zeptal. Při kontrole vzduchového filtru jsem zjistil že místo orig. filtru (červenožlutého) je modrý filtr - značku filtru jsem nezjištoval.
Únor 20, 201312 r Nemůžu posoudit jak to vypadá na tvém autě. Já bych tam tu trubku nechal a jen to zaslepil. Takhle musíš mít záslepku i na EGR na spodní straně. Každý není zastáncem zaslepení a při prodeji auta tím pádem vznikne majiteli problém se sháněním chybějící části. 100 lidí, 100 názorů. Modrý filtr může být sportovní. Záleží jak vypadá a z jakého je materiálu.
Únor 21, 201312 r Žraloku jako moderátor fóra bys měl vědět, že příspěvky se editují a ne že budeš vkládat své příspěvky co dvě minuty za sebou, jako nějaký nováček!!! Kde jsme to dopracovali s takovými lidmi ve správě, jinde mažeš na co přijdeš i témata, které tady nejsou a sám se chováš jako učeň!!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.