Přejít na obsah

Rozvody 1,9 TDI PD


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

ja som sa dal do výmeny rozvodov vrátane prerábky zo staršieho ATD na novšie rozvody, zohnal som si všetky potrebné diely, vrátane krytov rozvodov, a pri montovani som narazil na problém po namontovaní nového spodného kritu rozvodov som prišiel nato že diera pre vodiacu kladku nemá v bloku dierku so závitom pre primontovanie vodiacej kladky, no a tu som ostal stáť a potrebujem poradiť čo ďalej, pre úplnosť prikladám aj foto prvá foto je z novšieho typu motora ako to má byť a ďalšie z toho môjho ATD kde to chýba, ak môžte poradiť tak šup sem stým, post-9411-0-91878000-1369509509_thumb.jppost-9411-0-62535800-1369509535_thumb.jppost-9411-0-59433900-1369509572_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni nic jednoduššího než na ATD neměnit ten tlumič vibrací. Neni nutný ho dávat vždy novej. A co se týče intervalů 90 vs 120 tkm, nedělal bych si s tim velkou hlavu. Před deseti lety nebyly ještě tak kvalitní materiály, hlavně řemeny jsou o kus dál. Některý auta maji interval přes 200tkm. Pokud máte kvalitní řemen, vůbec bych se nebál najet 120 na těch devadesátkových rozvodech. Já na nich mám 106 tkm a řemen jak novej. A v kladkách rozdíl neni. Výrobce udává zbytečně malý intervaly mimo jiné i proto, aby vydělal na dílech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bych neresil vubec jestli 90 nebo 120.  ten tlumic to nevim to nemam zkusenosti. jo kdyz jsme u toho ted sem resil,ze rozvody u PD se steluji pres VAG a tma je  tolerance plus minus 3 stupne. me to skace 1,1 az 1,4 nekdo rika,ze vpohode neresit jiny,ze to uz je dost. ja myslim,ze to takto  bude nastaveny v 90% servisu nevim jestli pomoci pripravku to taky naladi na 0 stupnu. Jestli ma cneu se s nekym domlouvat  at mi to vyladi naprosto presne. se spotrebou to tezko hne mozna o pul deci a chod motoru, asi ne.ale nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čo sa týka kvality materialov, v dnešnej dobe by som nebol taký optimista že sú kvalitnejšie, práve naopak kvalitá klesá nadol, nakoľko sa dnes všade šetrý vrátane výroby, :( moja fabka ma práve druhú výmenu rozvodov prvá bola robená v DE a neviem či menili ten tlmič alebo nie nakoľko rozvody stým tlmičom je už slušná pálka, aj keď je pravda že nikde nie je zaručený fakt že budem robiť aj ďalšiu výmenu, už ma napadlo navrtať tam dieru a narezať závit

Editováno: , autor: smreko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano je pravda že časovanie motora u PD sa robý cez VAG, odchýlka ktorú uvádzaš 1,1 - 1,4 stupňa nie je tak strašná vydel som aj väčšie a jazdili v pohode, akorád im to viac žerie aspon keď je odchýlka v pluse ak je v mínuse troška menej auto žerie ale zase výkon je úplne mimo, čo sa týka nastavenia časovania nie je to tak strašná a zdlhavá práca, a 90-95% garažových majstrov sú presvedčený že sa to vôbec nenastavuje lebo tam nie je vstrekovacie čerpadlo a teda nie je to ako naštelovať, že sa to robý iba na kolíky, no žiaľ nie je to tak. Ak maš VAG tak si to spravíš aj sám na nete je mnoho videa ako sa to robý vrátane návodov k tomu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dulezite je,ze jsme  se kolegou pochopili. ja vim jak se to dela,ale radej na to sahat nechci. je to hodinarska prace bez pripravku tukas sem a tam a vzdy se to pohne o stupen:D jinak spotrebu mam dobrou. na volnobeh bere zastudena 0,8 podle teploty samozrejme kdyz je -10 bude to brat vic a zatepla podle spotrebicu 0,5-0,6 pod 0,5 sem nikdy nemel,ale jde to tak prej nastavit,ze to bere aj 0,4 . a spotreba celkova ted mi vzrostla jezdil sem jen mesto,takze dlouhodobou ma 4,9

ciste ve meste mam vypozorovano,ze to bere 4,8-6,2 podle krizovatek coz je v naproste norme TP udava 6,4. a kdyz jezdim na spotrebu tak mam kolem 4,2-4,7. plus PP nadmeruje pri minulem nakovani mi vysla odchylka 0,3 l.

jinak kvalita dilu jde do haje a to brutalnim zpusobem. protoze sem s dilama kseftoval proslo mi dost dilu znackovych i polskych a cinskych rukama a proste nejvic vydrzi to co je montovano ve fabrice. prvovyrobni nahrada uz je vetsinou nejak  ojebana a druhovyroba  to uz jde mimo. kdyz treba vemu,ze ramena ,ktere maji zvotnost 100-150 tis jak cep tak silentbloky ted mluvim o fiatu mi vydrzely 17 tis a silentbloky sem ted utrhl rukou tak vazne nevim co si myslet.

cepy rizeni manzety praskly za 14 dni! to byl sice starline,ale ty ramena byly nemecko.brzdove kotouce se vlni a pali  atd atd.

u tech rozvodu vetsina znacek jsou kvalitni vyrobci,ale vodoci kladky treba zacal delat MAXGEAR coz jsou polsko-cisnke smejdy. zazil sme dodavatele co mi dodal napinacku RUVILLE,ale vodici kladku prave tuhle a tam bych uz se obaval,ze se lozisko treba zadre driv a dojde k pretrzeni remene. jinak remeny s tema sem se nesetkal,ze by byl nejaky shit vzdy tam byl znackovy,ale je mozny,ze aj to se dela nekde v cine a pak se falsuje cely baleni s logem VW jako u desticek urcite jste videli video.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som sa dal do výmeny rozvodov vrátane prerábky zo staršieho ATD na novšie rozvody, zohnal som si všetky potrebné diely, vrátane krytov rozvodov, a pri montovani som narazil na problém po namontovaní nového spodného kritu rozvodov som prišiel nato že diera pre vodiacu kladku nemá v bloku dierku so závitom pre primontovanie vodiacej kladky, no a tu som ostal stáť a potrebujem poradiť čo ďalej, pre úplnosť prikladám aj foto prvá foto je z novšieho typu motora ako to má byť a ďalšie z toho môjho ATD kde to chýba, ak môžte poradiť tak šup sem stým, attachicon.gifnovsi typ.jpgattachicon.gifstarsi typ.jpgattachicon.gifstarsi typ s deklem bez diry.jpg

Zdar... hej na dieselpower se to tam řeší, někde to tam najdeš, matně si vzpomínám že ty díry v tom novém krytu nesedí ale musíš do toho plastu navrtat díru...pohledej to , maji to tam i nafocene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni nic jednoduššího než na ATD neměnit ten tlumič vibrací. Neni nutný ho dávat vždy novej. A co se týče intervalů 90 vs 120 tkm, nedělal bych si s tim velkou hlavu. Před deseti lety nebyly ještě tak kvalitní materiály, hlavně řemeny jsou o kus dál. Některý auta maji interval přes 200tkm. Pokud máte kvalitní řemen, vůbec bych se nebál najet 120 na těch devadesátkových rozvodech. Já na nich mám 106 tkm a řemen jak novej. A v kladkách rozdíl neni. Výrobce udává zbytečně malý intervaly mimo jiné i proto, aby vydělal na dílech.

jenže podle mě jde o ten system napinani... ten tlumič je spíš dopínak, když se ten řemen pořad dopína a povoluje tak asi to je pro něj horší než když je konstantně napnutý..  jinak jo.. pSačko má 240 nebo kolik, ale já bych to teda neriskoval... vím že na koncernu to někdo zkoušel a při 180 už to praská.. a co vodní pumpa? napínací kladky taky nevim nevim.. já bych nad 150 nešel už kvůli pudu sebezáchovy.. koncern dává dřívější intervaly aby si nahrabali na dílek a PSA asi aby měnili rovnou cele motory :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dulezite je,ze jsme  se kolegou pochopili. ja vim jak se to dela,ale radej na to sahat nechci. je to hodinarska prace bez pripravku tukas sem a tam a vzdy se to pohne o stupen:D jinak spotrebu mam dobrou. na volnobeh bere zastudena 0,8 podle teploty samozrejme kdyz je -10 bude to brat vic a zatepla podle spotrebicu 0,5-0,6 pod 0,5 sem nikdy nemel,ale jde to tak prej nastavit,ze to bere aj 0,4 . a spotreba celkova ted mi vzrostla jezdil sem jen mesto,takze dlouhodobou ma 4,9

ciste ve meste mam vypozorovano,ze to bere 4,8-6,2 podle krizovatek coz je v naproste norme TP udava 6,4. a kdyz jezdim na spotrebu tak mam kolem 4,2-4,7. plus PP nadmeruje pri minulem nakovani mi vysla odchylka 0,3 l.

jinak kvalita dilu jde do haje a to brutalnim zpusobem. protoze sem s dilama kseftoval proslo mi dost dilu znackovych i polskych a cinskych rukama a proste nejvic vydrzi to co je montovano ve fabrice. prvovyrobni nahrada uz je vetsinou nejak  ojebana a druhovyroba  to uz jde mimo. kdyz treba vemu,ze ramena ,ktere maji zvotnost 100-150 tis jak cep tak silentbloky ted mluvim o fiatu mi vydrzely 17 tis a silentbloky sem ted utrhl rukou tak vazne nevim co si myslet.

cepy rizeni manzety praskly za 14 dni! to byl sice starline,ale ty ramena byly nemecko.brzdove kotouce se vlni a pali  atd atd.

u tech rozvodu vetsina znacek jsou kvalitni vyrobci,ale vodoci kladky treba zacal delat MAXGEAR coz jsou polsko-cisnke smejdy. zazil sme dodavatele co mi dodal napinacku RUVILLE,ale vodici kladku prave tuhle a tam bych uz se obaval,ze se lozisko treba zadre driv a dojde k pretrzeni remene. jinak remeny s tema sem se nesetkal,ze by byl nejaky shit vzdy tam byl znackovy,ale je mozny,ze aj to se dela nekde v cine a pak se falsuje cely baleni s logem VW jako u desticek urcite jste videli video.

taky jsm esi myslel že to bude citlive.. ale u mě to tak nebylo.. poprve jsem do toho tukal jemně klíčem, nic, podruhe trochu vic, potřetí ještě víc :D ale trefil jsem se asi 4 pokus na nulu,,, na ty přípravky to neni zase tak divoke.. kontroloval jsem to svoje přes vag a bylo tam 1.5...takže nevim nevim jestli na připravky to vždycky sedne přesně na 0.. jinak MaxGear mám zadní naboj kola a zatím drží :D už tak 10tis bude mít 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě vás trošku opravim s tou spotřebou v závislosti na nastavení synchronizace kliky s vačkou. Ta spotřeba se tim vůbec nemění. Jen pak nepřesně ukazuje palubní PC, protože při výpočtu spotřeby používá polohu kliky a vačky. Pokud to neni v nule, spočítá to špatně. Míň nebo víc. Nevim teď na kterou stranu je co. Takže se tim vůbec nevzrušujte. Na přípravky by to mělo bejt přesně na nulu, většina mechošů to ani vagem nekontroluje. Co se týče kvality dílů, tak myslíme každej trošku něco jinýho. Je mi jasný, že poláci mlátěj díly jak Baťa cvičky, ale myslel jsem to tak, že materiály a výrobní technologie jdou kupředu (to co používaj automobilky samozřejmě) a proto si můžou dovolit říct, že rozvody vydržej čtvrt milionu. Samozřejmě ti neuznaj záruku, pokud tam dáš polskej řemen, to je jasný. Nad 150 bych taky nešel, ale pokud vim, že jsou tam fabrický rozvody, tak se nebojim natáhnout ty devadesátkový rozvody do stodvaceti. Mě furt každej říká, že má řetěz a jak je to super a přitom to padá víc jak řemeny. 1,2TSI, to je dobrej špás :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo je to tak.. ale ty kvality díly jsou posledni dobou uplně na hovno.. jsem řešil velké dilema jake tlumiče a čepy... člověk projde plno for  a názoru na netu a dozví se že to co bylo dobre už je na hovno, ale zase nejsem na tom tak finančně dobře abych mohl brát ty nejlepší značky... nakonec jsem vzal tlumiče bilstein a čepy dam trw.. idealně by asi bylo sasch a lemforder ale to už je cenově jinde.. tak snad nezklamou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak podle tankovani mi palubak kupodivu spotrebu pridava a nejak tomu nemuzu uverit. dneska sem jel za 4,7 l  coz znamena,ze mi spotreba po chipu vzrostla ,ale pokud je pravda,ze to nadmeruje 0,3 podle poslednich tankovani,tak to neni spatny ze?  akorat sem vyhodil prachy do luftu za zbytecne maly vykon kvuli spotrebe a skuek utek no co uz.

o tech dilech je tady nejaka solo diskuze? docela rad bych se rozepdal o konkeretnich dilech,zkusenostech co sem zazil na ruznych autech, ceny, marze, polska a cinska napodobenina treba by vas to zajimalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli jsi teď na 90kW, tak to už by si o moc vejš čipem nešel. Do 100kW asi. Neřešil bych to. A ta spotřeba je prostě daná stylem jízdy víc než čimkoliv jiným. A jestli ti proměřuje palubák spotřebu, tak se to dá přizpůsobit vagem. Trošku to stáhneš, pak budeš jezdit a zapisovat tankování a uvidíš. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

muze to byt i 80 kw ja to chtel proste lehounce aby to vubec nesnizilo zivotnost spojky, chtel sem at to  taha vic ve spodnich otackach,ale charakteristiku toho motoru nelze zmenit. proste se to musi tocit okolo tech 1800 otacek.

jinak prumer do prace mam 4,5 litru  kdyby to bylo po rovince sem nekde jinde,ale jsou tam hrozne kopce.A jinak jeste k tomu chipu kdybych za to dal treba 5-6 tis,tak jsem nasrany. Nesplnilo to me ocekavani jako u JTD. jede to perfektne,ale musi se tomu proste slapnout coz sem nechtel chtel sem zvysit citlivost reakce na klepnuti po plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele já když to měl nový, tak jsem byl furt přilepenej na palubáku a tlačil jsem ty čísla dolu. Už jsem to někde psal, dokážu jet domu z chalupy asi za 3,3 litru (je to celkově klesání). Ale po třech letech to člověk už neřeší a jezdí jak mu padne noha :) Takže dlouhodobá průměrka je někde mezi 5,5 - 5,8 s tim, že jezdim denně do práce 5km tam a 5km zpět + víkendy občas delší trasy. Je to z 90% o stylu jízdy. Teď si užívám novou váhu vzduchu, takže trošku víc no :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...