Vratas Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Není tu žádné téma, tak jsem se rozhodl tu aspoň jedno založit a rovnou se čiště dotázat nebo spíš spekulovat, co vedlo Škodu (VW) k tomu, že je tento motor a vlastně i vozidlo "diskriminováno" použitím pouze DSG převodovky a absence manuálu. Pochopím DSG jako jedinnou možnost u motorů 3.6 a víc, kde je automat vhodnější kvůli "šetření" motoru a blbuvzornosti některých řidičů, co neumějí řadit, natož jezdit. Když se podívám na Passat nebo Passat CC a srovnám to se Supem, tak u 2.0 TSI je možnost manuálu samozřejmosti. Chápu, že Škoda je v pořadí výhod, kombinaci a schválení novinek ve VW Group až jako poslední a nikdy nemůže být Škoda něčím víc než VW, ale až takhle?? Ví někdo, proč tomu tak je nebo má někdo spekulace, zda se objeví v nástupci dvojkového Supa jiné motorizace s výběrem obou typů převodovek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 počkej na facelift, mělo by to přinýst pár konstrukčních "novinek" - potvrzený je SII 4x4 125kW DSG - spekuluje se o o adapt. tempomatu a lane asistentu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 sice to taky nevím, ale v čem spatřuješ tu diskriminaci ? Vývoj jde dopředu a manuální převodovky jsou prostě v útlumu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 No ono to je spis veci marketingu. V minuly generaci mel sup 2.8 podobnej vykon i kroutici moment jako tohle tsicko a taky to s manualem slo. Nebyl by problem ani pro 3.6.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 Podle mě DSG je převodofka která funguje je dobrá a obvzláště u motorů které mají přeplňování je DSG plusem a to že je škodovka až na posledním místě to je bohužel pravda. Kazimir80: Ani nevíš jak mě štve že do faceliftu by měla jít dát kombinace 125kW 4x4 DSG musím říct že to je jedíná věc co mě na mém supII mrzi těch 23kw mě schází :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 ....njn, tak já třeba DSG nechtěl, takže mi to nevadí, ale je fakt, že tech 170k/350Nm je znát, ten můj i naloženej má prostě sílu.... Neztrácí dech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 Pani nechapem,perco tu obhajujete DSG. Ano ak chcem komfortne radenie ANO.Ale vyssia spotreba,a nechal som sa pocut,ze zivotnost tejto prevodovky nie je nekonecna.Oprava DSG a jej cena sa rovna sialenstvu.Uvazujem o kupe Superba,ale DSG radsej nie.Neni nad 6 kvalt manual pani! Zaujimali by ma vase nazory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 manuály už dávno tiež nie sú večné , DSG sa dá zohnať aj v rozumných peniazoch opraviť , to mohol byť problém len pri jej prvom použití ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 (editace) andy220: No zjevne toho o DSG moc nevis. DSG neni klasicky automat, kde by platilo, ze ma velkou spotrebu a drahe opravy. Tedy opravy jsou samozrejme drahe ale v podstate srovnatelne s manualem, protoze DSG neni nic jineho nez robotizovany manual. S klasickym automatem s menicem to nema zhola nic spolecneho. A spotrebu ma DSG zpravidla nizsi nez manual. Doba jde proste dopredu a pomalu i v Evrope se zacinaji automaty vice rozmahat. Chvala bohu za to, az to bude v kazdem aute jako v US, tak pujde jejich cena dolu a neni proste zadny duvod v aute kvedlat pakou. Editováno: 6. Červenec 2013, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 ....asi věc zvyku, máme ve firmě 2 DSG auta, 1.8TSI a 2.0TDI. U obou to řadí nějak "divně", možná je to tak dobře a je to můj dojem, ale prostě to ten motor tejrá u obou v nižších otáčkách, z toho ten diesel teda trpí o dost víc. Rozhodně to řadí jakkoliv, než bych řadil sám a nepředpovídá to moc situaci - když chci zrychlit ve městě, nebo při nějaké hrozící kolizi, tak ta vteřina-dvě je někdy jako věčnost, to s manuálem už si chystám předem co budu potřebovat + spojka, zatimco DSG předpovídá buď že budu zrychlovat, nebo zpomalovat, rozhodně ne oboje. Prostě za sebe, si rád řadim sám, nesere mně to, i se vyblbnu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 áno DSG nevie situáciu na ceste ale stále je múdrejšie dovolím si tvrdiť ako 80% vodičov čo poznám a čo tu jazdia .... chodil som na tom dosť a pripraviť si kvalt sa dá pádlami na volante alebo ručne šaltpakov , potom nie je veľmi o čom špekulovať posudzovať DSG po jednej jazde sa nedá , treba ho naučiť jazdný štýl a potom je to fajn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 (editace) Kazimir: Nizke (rozumne) otacky dnes nevadi zadnemu motoru. Automat tam cpe v podstate to, co ti u manualu radi maxidot. Editováno: 6. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 Zrovna ty otáčky podle rádce maxidotu mně teda nepřijdou moc rozumně nízké... Už jen zvukový projev motoru je při tom dost nepříjemný. A o různých tvrzeních výrobců, co údajně snesou jejich moderní motory, mám pochybnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 akože je pravda to dsg to drží nízko , alhambru kludne aj na 1100 otáčok kde je to blbosť a škodí to všetkému naokolo , ale dá sa to naučiť na rozumnejšie radenie a otáčky pri rýchlostiach , alebo potom ručne hodiť nižší kvalt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 (editace) Me to pri klidne jizde drzi cca. 1500 ot/min (pri zcela klidne jizde tak 1400), coz jsou otacky pri kterych uz ma motor v podstate maximalni kroutak. Editováno: 6. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 ....otázka je kde, já mam služebáky k mání převážně po městě a nezvyk jsem si na to teda ani za rok...... Pádla v tom nejsou a hrabat se v tom na ruční režim, tam mě zase sere, že máš + a -. U manuálu můžeš rovnou řadit třeba ze 4 na 2 nebo opačně, kdy ten motor už táhne, když fakt vystřelíš. Nebavim se o autoškole , ale o tom, že to město je prostě složitej terén na programování automatu. PS: viz zprávy okta na střeše na magistrále v Praze, když potkáš debila, nepomůže ti nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 Už jsem to tady psal, ale automat respektive, DSG bych bral jen s 1.8 TSI či víceválcovým dieselem (jenž u SII bohužel absentuje), protože v 2.0 TDI CR to bude za trest. Vycházím z premisy, že to řadí stejně jako rádce řazení. Potěš koště, když mi rádce radí v 50 km/h řadit 4. RS, což znamená otáčky kolem 1300 a neskutečné dunění i při nízké zátěži. CR dvoulitry mají min. otáčky 1500, pod jen pro hluchého. A ještě doplním, že nejvíce to dunění obtěžuje na zadních sedadlech, což se nějak rozchází s tím, že by to měla být limuzína. Krouťák v tomto nehraje roli, jde o projev motoru, kdy prostě v nízkých otáčkách to neskutečně duní, jestli ale někdo jezdí celý život v TDI, tak mu to ani nepřijde. Já přešel z benzínu a je to skutečně děs, a to, že se u dieselu nemusí řadit je kec non plus ultra protože z otáček pod 1700 se to sbírá věčnost navíc s neskutečným projevem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 (editace) Za sebe muzu rict (mam jiz treti auto s DSG), ze ja uz bych nic jineho nechtel. Pro me je to idealni prevodovka, jsem na ni zvykly, podle me si lze na ni rychle zvyknout. Ohledne otacek a zvuku motoru, tak ja podobne zvukove projevy nemam a nebo mi to uz prijde normalni. Je velky rozdil mezi DSG pro benzinove (7st, "sucha", napln cca 1,5l oleje, trochu jinak zprevodovane) a dieselove motory (6st, "mokra", napln cca 6l oleje, existuje i verze se 7st). Editováno: 6. Červenec 2013, autor: skodaforum20 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 Co máš za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 asi sú nafty kde sa nemusí radiť ale je ich málo , narozdiel od toho nafty terajšie , 1,2 63kw tsi a iné autá sú na radenia ako stvorené na služobáku si dám trojku a behám po celom meste na rapide zabudnem do kruháča v 40 dať dvojku a zakucká sa to ako trabant v kopci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 (editace) Lancelot: Aktualne 2.0 TDI CR 103kW. U vsech aut s DSG jsem mel vzdy 2.0 TDI 103kW. Editováno: 8. Červenec 2013, autor: skodaforum20 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.