riki1 Vloženo 13. Březen 2013 Vloženo 13. Březen 2013 Ahoj. Bol som na STK a EK. Na emisnej kontrole snima stend otacky motora pripojenim kontaktov na poly baterie. Meria to asi otacky alternatora. Pristroj ukazoval kolisajuce otacky od 1000 do 2000. Nedalo sa teda urobit meranie, technik mi povedal, ze asi mam niekde skrat v elektrike a urobil meranie na inom stende, kde sa otacky snimaju zvukovou sondou. Jedna sa o Fabiu Combi I , 1.9 TDI PD 74 kw, rocnik 2004. V aute vsetko funguje bez problemov, bateria sa nevybija, vsetky el zariadenia funguju bez problemov. Zmeral som kolko prudu ide z baterie ked je vsetko vypnute, je to 15 mA (povolene je 25) takze je to v poriadku a pri odstavenom aute nie je nikde skrat. Pred dvomi rokmi bol tiez problem na tom istom stende na EK, ale vtedy technik nic nepovedal len dal auto na iny a tam urobil meranie, takze som tomu nevenoval pozornost. Ma niekto podobne skusenosti na emisnej kontrole ? Citovat
misumi Vloženo 13. Březen 2013 Vloženo 13. Březen 2013 vysvětlovat princip měření otáček na baterce nebudu,ale věř,že to funguje.Mají-li na stk tento přístroj méně citlivý,tak se doporučuje zvýšit odběr proudu-třeba rozsvítit,nebo vyhřívat,nebo obojí. Citovat
riki1 Vloženo 13. Březen 2013 Autor Vloženo 13. Březen 2013 Princip bude asi ten, ze alternator vyraba pulzy, ktore su sice usmerne diodami ale stale su tam a ten pristroj z tych pulzov odvodi otacky alternatora, cize motora, takze ja tomu verim, ze to funguje. Technik aj rozsvietil svetla, ale nepomohlo to. Mne ide hlavne o to, ci nemaju taketo skusenosti aj mnohi ini, pripadne mozno uz niekto prisiel na to, co to pri tomto type auta zvykne robit. Citovat
misumi Vloženo 13. Březen 2013 Vloženo 13. Březen 2013 Čím je kvalitnější baterie=vnitřní odpor menší,tím je tam toho bordelu samozřejmě méně.Čím větší nabíjecí proud,tím zase více.Já mám to samé co ty-F1RS po elektr.stránce stejné a na EK to taky zlobí.Nicméně to stejně napíšou OK. Citovat
riki1 Vloženo 14. Březen 2013 Autor Vloženo 14. Březen 2013 http://forum.autobazar.eu/meranie-otacok-motora-na-emisnej-kontrole-t51900.html Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.