Přejít na obsah

Odpojovač ABS na Fabii RS


Pigeon

Doporučené příspěvky

Zas tak moc bych se nesmal... Ja ho v audi 90 mel a nebyl vubec problem jej vypnout behem jizdy (zobrazila se kontrolka) a dalsim stiskem si ABS opet zprovoznil... Sice nevim k cemu to bylo - tedy krome to, ze jsem si vyzkousel jak auto brzdi bez a s ABS ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za první normální reakci. Kdo si vyzkoušel zabrzdit s ABS na nerovném povrchu (např. vytlučený asfalt) z vyšší rychlosti tak ví jak nebezpečné umí ABS být. Totéž platí kdykoliv, kdy nemáte pod všemi koly shodný povrch (adhezi). Je třeba rozlišit mezi ABS a elektronickými brzdovými systémy, které se starají o každé kolo zvlášť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za první normální reakci. Kdo si vyzkoušel zabrzdit s ABS na nerovném povrchu (např. vytlučený asfalt) z vyšší rychlosti tak ví jak nebezpečné umí ABS být.

jj, kolega má dům na kopci a vede k němu taková dost drncavá kotkovaná cesta, když po ní sjíždím, jedu bez rychlosti dost pomalu a neustále přibržďuju. Několikrát se mi stalo, že seplo ABS právě při těchto nerovnostech a auto nebrzdilo skoro vůbec, dost mě to překvapilo.

Kamarádova Fábka to dělá stejným způsobem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proveditelné to určitě bude. V loňském roce na podzim jsem se zúčastnil školy smyků, probíhalo to myslím pod hlavičkou Besipu, už přesně nevím a školitelé měli krátkou TDi Fabii s vypínatelným ABS, aby mohli na kluzké folii přesně demonstrovat účinek ABS při panickém brždění apod. Vypínatelné to měli i přímo za jízdy, bez restartu motoru. Ale úpravu myslím měli přímo ze škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proveditelné to určitě bude. V loňském roce na podzim jsem se zúčastnil školy smyků, probíhalo to myslím pod hlavičkou Besipu, už přesně nevím a školitelé měli krátkou TDi Fabii s vypínatelným ABS, aby mohli na kluzké folii přesně demonstrovat účinek ABS při panickém brždění apod. Vypínatelné to měli i přímo za jízdy, bez restartu motoru. Ale úpravu myslím měli přímo ze škodovky.

a když vytrhneš pojistku? Takhle sem to viděl na dvou jízdách školy smyku - jednoduché a 100% učinné :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proveditelné to určitě bude. V loňském roce na podzim jsem se zúčastnil školy smyků, probíhalo to myslím pod hlavičkou Besipu, už přesně nevím a školitelé měli krátkou TDi Fabii s vypínatelným ABS, aby mohli na kluzké folii přesně demonstrovat účinek ABS při panickém brždění apod. Vypínatelné to měli i přímo za jízdy, bez restartu motoru. Ale úpravu myslím měli přímo ze škodovky.

a když vytrhneš pojistku? Takhle sem to viděl na dvou jízdách školy smyku - jednoduché a 100% učinné :t

Nevím, jak to měli řešené, ale pojistku nevytrhávali. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavo, pokud by jsi našel nějaký kontakt na tu školu smyků, tak by tudy možná cesta vedla. Pojistkou to určitě nejde, alespoň ne na Fabce RS, kde pak píská varování a svítí půl palubky. Je třeba podotknout, že odpojovat ABS a neinstalovat ruční regulátor tlaku zadní nápravy je hodně drahý špás (zadní gumy jen hoří). Když jsem si hrál s pojistkou, tak jsem zrušil (ploška) jednu novou Michelinu jako nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavo, pokud by jsi našel nějaký kontakt na tu školu smyků, tak by tudy možná cesta vedla. Pojistkou to určitě nejde, alespoň ne na Fabce RS, kde pak píská varování a svítí půl palubky. Je třeba podotknout, že odpojovat ABS a neinstalovat ruční regulátor tlaku zadní nápravy je hodně drahý špás (zadní gumy jen hoří). Když jsem si hrál s pojistkou, tak jsem zrušil (ploška) jednu novou Michelinu jako nic.

Máš SZ -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za první normální reakci. Kdo si vyzkoušel zabrzdit s ABS na nerovném povrchu (např. vytlučený asfalt) z vyšší rychlosti tak ví jak nebezpečné umí ABS být. Totéž platí kdykoliv, kdy nemáte pod všemi koly shodný povrch (adhezi). Je třeba rozlišit mezi ABS a elektronickými brzdovými systémy, které se starají o každé kolo zvlášť.

To jsi naprosto mimo. Pokud mas pod kazdym kolem jiny povrch tak je prave nebezpecne ABS nemit. Opravdu nevim jak bys nohou brzdil kazdym kolem jinak. ABS s tim nema zadny problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvazoval sem o necem podobnem...jenze kdyz ten moment prijde tak pak tezko ve zlomku vteriny vypnu ABS a jeste zabrzdim...To debilni RS nebo spis jeho ABS ma to ze kdyz jedete rychle prez nerovnosti tak normalne slapneta na brzdu ono vas to nakope a prestane to absolutne brzdit...musite znova slapnout na pedal a znova brzdit a je klidne mozny ze to udela znova...nejde o to ze to kope ale o to ze to uplne prestane brzdit...uz sem si s tim nekolikrat malem rozbil hubu nez sem prisel na to co to je a hlavne ceho se vyvarovat...to znamena ze kdyz budete sjizdet treba nejakej kopec kde jsou vlny od kamionu a pojedete tam dost rychle a pak budete chtit rychle zabrzdit tak skoncite tak akorat nekde v prdeli pokud se leknete a nebo nebude dostatek casu a mista na to znova slapnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...