Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím pánové,

mám na vás další dotaz. Superb 2,5 TDI, 120 kW, 2004. Jedu například po dálnici a ve chvíli kdy překročím 150 km/h a chci jet ještě víc, tak mi začne hrozně lítat ručička od tachometru. Najednou lítá jak ,,splašená´´ v rozmezí od 150 km/h až do 190 km/h. Čím vím jedete, tím víc se to rozmezí samozřejmě zvyšuje. Vím, že je v celé ČR povoleno 130 km/h, takže by mně to nemělo až tak trápit, ale co vám budu povídat. :-)

Předem díky za vaše rady a názory. 

 

Petr

Upraveno od Superbo

skus vypojit budiky ... a nechat ich ˇˇ vychladnutˇˇ ale vyzera to na nejaky studeny spoj ... 

Napíchnout na VAG, dát test budíků. A zkalibrovat...

  • 3 měsíce později...

Mám stejný problém, jenom to začne při 120km/h a začnou se dít věci. Při zapnutém tempomatu se sám vypne, muzika začne při zvyšování rychlosti zeslabovat místo zesilovat. Servismen s Vagem na sedačce spolujezdce mi hlásí, že řídicí jednotka nevidí ABS, proto padá ručička tacháku až na nulu ale nebyla možnost se slušně rozjet a udržovat 120 a více. Např. při nastaveném tempomatu na sto km stačila nerovnost terénu, prohoupnutí auta a tempomat se vypnul. Koukali na to dost překvapeně, a když dali hlavy dohromady, tak závady načetli Vasilem a zaslali do automobilky. Ti odpověděli stejně. Jelikož údajně nemám snímač rychlosti na převodovce TDI V6 120Kw/ 2006 je to zralé na výměnu budíků a je hotovo. Ale tomu moc nevěřím, budík jen ukáže to, co mu pošlou jiní - snímače, čidla atd. Nevím si s tím rady. 

podle mě to bude taky studeňákem, jak píše lukas1450 , a celkem to potvrzuje to, že chtěj měnit budíky a docela by to pasovalo i k těm nerovnostem, měl jsem podobnej problém u octavky, kde to byla celkem typická nemoc, měli tu základní desku palubovky z nějakýho materialu co se teplem hodně roztahoval a obráceně, při čemž dojde k mikro přerušení těch letovaných spojů na desce, a při nerovnosti nebo změnách teplot se to začíná projevovat, takže než kupovat celou základní desku s budíkama, tak buď nějakej elektrikář, kterej vyndá desku, celou ji přeletuje a vše zas bude šlapat, mě to cca 2 roky zpět dělal na oktě frajer z kladna, hodina práce i s vyndáním a zandáním za litr, ale nevim jak je to složitý u supa a taky nevim jak je to když je maxík, ale asi to bude podobný, ale jestli si můžeš sehnat desku s buďíkama za nějakou hezkou cenu, tak to nech vyměnit

Jooo, toho kluka z Kladna znám, dělá i maxidoty, jestli je to on. Fakt šikovnej a levnej.

  • 1 rok později...

máte někdo kontakt na toho člověka z Kladna? už jsem se s tím jevem taky pár krát setkal, takže by to stálo za vyřešení opravou

605040040

  • 11 měsíců později...

Tak chlapy dneska po cestě na Slovensko, zaclo to hned po nastartování v Praze, lítá ručička tachometru jak blázen, je jedno na jaký kvalt a jak rychle jedu, dělá to pořád, stalo se to jednou po myčce asi před měsícem , ale za 20 min v pohodě. Teď to za 500 km neprestalo a k tomu mi nenabihaji km, všim jsem si díky tomu, že jsem měl po cestě překročit 200K,tak jsem to hlídal a tím že se nenacitaj km, mi to psalo spotřebu jak náklaďák, při tom ubylo z nádrže standardní množství, takže to jen totálně kecá, když byla nádrž ve 1/4,tak mi začala pipat rezerva, jelikož 1/4 nádrže by nestačilo na 100 km, dle počítače. A k tomu se jednou rozsvitila kontrolka ESP, po restartu už nesvitila, no blázinec. Pak se zase rozsvitila kontrolka motoru, no práva strana pristrojovky si dělá co chce. Na diag se snad dostanu v pondělí, musím tady na Slovensku někoho splasit,ale třeba někoho napadne, např. nějaký čidlo co snima rychlost a měří ujeté km nebo tak, jsem z toho blázen.

Upraveno od Doktorone

stepo, tohle se i stalo , stalo jako mladochovi na octavii, a to se mnou jel zrovna otec, všechno lhalo, ubyl benzín, teplota na max, lital tachometr. Po 5minutách s vrátilo vše do normálu. Ale ten otcův pohled se slovy co jsi s tím sakra dělal nezapomenu:-D. 

 

Na superbu jsem měl jednou blackout, kdy celý budiky zhasly a pak se rozsvítili zase všechny vč. všech kontrolek

Upraveno od KubinoS

Ale mě právě otáčky ukazuje normálně, palivomer taky a teplota vody taky v pohodě, jen práva strana je jak na kolotoči.

Tak to hází chybu snímač pro pomoc při otáčení G202 a pak senzor měření rychlosti, chyba asi bude jen v jednom,ale v jakém, jinak Abs sice nesvitilo ani jednou,jen ESP,ale mám pocit že se Abs nespina,zítra ještě zkusím.

Tak Abs šlape, test budíků také v pořádku. Dnes jsem při jízdě vypnul ESP,stvalo mě jak to občas problikava a malém mě to na rovince hodilo do pangejtu,z ničeho nic to pribrzdilo pravé přední kolo,takže fakt mazec. Ve čtvrtek to tu vezu do nějakého servisu,ale netusite co to může být?

Edit:a ručička tachometru už se ani nehne

Upraveno od Doktorone

Já bych tipnul čidlo na rychlost
Projet se s VAGínou a zjistit, jestli bere data z toho čidla. Pokud ne, mohl by se vyloučit tachometr a stačilo by vyměnit.

Sedělo by to i na tu situaci, kterou sji popsal.

Pokud by bylo špatné nějaké čidlo na kole, nefungovalo by ABS

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.