Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím chcem sa spýtať že či by takáto kombinácia sedela dajme tomu že prevodovka by bola zo 63kw verzie TSI. Sedela by prevodovka na motor 1.4 16v 63kw ?? alebo je to hlúposť. Mám totižto pokazené ložisko hriadeľa a pri vymena by stála v servise okolo 350€ tak som hladal aj iné možnosti a jedna možnosť je dať tam prevodovku ktorá je v poriadku a má málo nabehané.

Vloženo

I kdyby to pasovalo, chtěl bys to za chvíli vyměnit. Převodovka z TSI má hodně těžký převody. Radši sháněj na vrakovištích správnou převodovku...

Vloženo (editace)

Tato má služobnú fabiu 1,2TSI 77kw a tie prevody sú podľa mňa celkom v pohode ja osobne som na nej najazdil okolo 7000km po dialnici a aj po bežnej ceste. A viete mi poradiť niekoho kto by to spravil do 200€ náhradný diel by som kúpil. Poprípade by som mu s tým pomohol.

 

Osobne na mojej 1,4 mám prevodovku tú rýchlejšiu variantu a myslím že keby to bolo o niečo rýchlejšie na 5 prevode aj spotreba by bola na dialnici o niečo nižšia. Alebo by sa motor len viac namáhal  ?

Editováno: , autor: marfan
Vloženo

Tato pred Fabii mal Roomstra motor 1,4 16V 63kw a ten pri 100kmh točil 3000 otáčok a čo mám vo Fabii tak tá pri 3000 otáčkach ide cca 108-109kmh ja osobne by som prijal keby to pri 3000 išlo 120kmh to je na dialnicu akurát.

Vloženo

Můžu ti dát pro porovnání otáčky 1.2 TSI 63 kW na pátý převodový stupeň:
90 km/h (V) - 2100 ot./min
100 km/h (V) - 2350 ot./min
130 km/h (V) - 3050 ot./min
150 km/h (V) - 3500 ot./min

Pokud vím,tak FII 1.4 16V točí ve 130 km/h zhruba 3800 ot. ...

Vloženo

Moj tato má Fabia II FL COMBI výbava ELEGANCE 1,2TSI 77kw 5-st MP rok výroby 2012 november za dva mesiace najazdené cez 15000km a môžem povedať že ihneď by som vymenil za 1,4 16V inak videl som niekde video kde 63kw 1,2TSI pri 3000ot mala rýchlosť okolo 140kmh je to možné ??

Vloženo

Při 3000 ot. by to pro 1.2TSI mělo být zhruba 130 km/h na tachometru. To už jsem psal nahoře. :kol-28:
Teď si ale nejsem úplně jist tou 1.4 16V,kolik mě to točilo při 130km/h,jestli to bylo 3800,nebo spíš 3600 ot. :kol-32:

Vloženo

takže som to odfotil.....jc7e5u5wezht9nty9yr1_thumb.jpg

inak čo sa týka roomstra tak tiež na 1,4 16V 63kw som najazdíl asi tak 25000km a ten mal tú prevodovku tak ako píšete pri 130kmh točil 3800ot

 

 

ja by som prijal aj do fabie 6-stupeň ten by mohol točiť pri 135kmh 3000ot

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Diesel bude mít težší převody. Vykašly se na ojetou převodovku. Ty máš asi v háji hlavní dvojložisko 1500kč a zbytek práce. Já měnil to dvojložisko + to zadní 250kč a preventivně ložiska na 1,2 převodovém kole za 300 kč. ---- zbytečnost vůle jsou jak na traktoru. Olej 580 kč a práce 2000kč. Tak sakum prásk 4600kč. A máš jistotu. Jen pro zajímavost , rozpadla se při 28 tis km :kol-44: . To dvoj ložisko je běžná závada.

Vloženo

lenže čo som to dal do servisu pozrieť tak mi povedali že je to bežne akože ma to celkom otravuje rád mám aby išlo všetko ticho ako má žiadne divné zvuky.

 

A ešte mi povedali že tá robota vychádza aj tak že minimálne 300evri pre manual a pre automat od 450€ vyššie ale dozvedel som sa o jednom mechanikovi ktorý takéto veci robí a aj zadreté motory, tak ak tam pojdem tak sa ho to spýtam či by to spravil, to ložisko by som mu dodal, čo som nejaký magor aby som nevedel objednať zo škoda-diely.sk náhradné diely? :D .

Toto by malo byť to dvojložisko http://www.skoda-diely.sk/eshop/02t311206h-uchyt-pro-hridel-prevodovky.html

 

A ešte čo má zaráža že každý odsudzuje repas prevodovky že je to priliš nákladné a také veci.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Co se 1,4 63 kW dává nyní do FII netočí už na 5°méně?

To samé i se spotřebou, jestli nynější motory 1,4 63 kW nemají menší spotřebu, než ty před FL. Nevím, jestli při rychlosti 120 km/h dle tachometru se jde dostat k 6 litrům nebo je to spíše úkol pro TSI.

Editováno: , autor: Pandora
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, záměna převodovky tachnicky jde, ale je problém s programem v řídící jednotce motoru. Osobně mám danou 6-ychlostní převodovku na HTP. Je pravda, že otáčky jsou cca o 1000 níže, ale dynamika auta je bez řazení strašná. Mám to však na dojíždění do práce pouze po dálnici, tak mi to nevadí, hlavně, že to málo žere. Pokud chcete nědět nějaké detajnější info ohledně záměny, rád zodpovím.

Vloženo

na 3000 to jede něco malinko přes 140. Spotřeba se snížila tak o 0,7 litru. teď mám dlouhodobý průměr mezi 5,4 - 5,5 ale při rychlosti 110 a téměř všemu po dálnici. Mám tam převodovku s kodem NBU. Snížení spotřeby je znát až když se jezdí rychleji, protože při jízdě 140 až 160 na trase Praha - Ostrava to pak jede za 6,5 až 7 litrů. Normálně to bylo cca 8,5

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...