marfan Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Zdravím chcem sa spýtať že či by takáto kombinácia sedela dajme tomu že prevodovka by bola zo 63kw verzie TSI. Sedela by prevodovka na motor 1.4 16v 63kw ?? alebo je to hlúposť. Mám totižto pokazené ložisko hriadeľa a pri vymena by stála v servise okolo 350€ tak som hladal aj iné možnosti a jedna možnosť je dať tam prevodovku ktorá je v poriadku a má málo nabehané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 I kdyby to pasovalo, chtěl bys to za chvíli vyměnit. Převodovka z TSI má hodně těžký převody. Radši sháněj na vrakovištích správnou převodovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Nech opravit tu svoji převodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 (editace) Tato má služobnú fabiu 1,2TSI 77kw a tie prevody sú podľa mňa celkom v pohode ja osobne som na nej najazdil okolo 7000km po dialnici a aj po bežnej ceste. A viete mi poradiť niekoho kto by to spravil do 200€ náhradný diel by som kúpil. Poprípade by som mu s tým pomohol. Osobne na mojej 1,4 mám prevodovku tú rýchlejšiu variantu a myslím že keby to bolo o niečo rýchlejšie na 5 prevode aj spotreba by bola na dialnici o niečo nižšia. Alebo by sa motor len viac namáhal ? Editováno: 20. Březen 2013, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Co to je rychlejší varianta převodovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Tato pred Fabii mal Roomstra motor 1,4 16V 63kw a ten pri 100kmh točil 3000 otáčok a čo mám vo Fabii tak tá pri 3000 otáčkach ide cca 108-109kmh ja osobne by som prijal keby to pri 3000 išlo 120kmh to je na dialnicu akurát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Můžu ti dát pro porovnání otáčky 1.2 TSI 63 kW na pátý převodový stupeň:90 km/h (V) - 2100 ot./min100 km/h (V) - 2350 ot./min130 km/h (V) - 3050 ot./min150 km/h (V) - 3500 ot./minPokud vím,tak FII 1.4 16V točí ve 130 km/h zhruba 3800 ot. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 keď chceš tak keď pojdem v nedelu na hokej tak po dialnici ti to môžem odfotiť, tých 3800ot pri 130kmh je tá kratšia varianta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 To je možný,u mě je to FII FL vyrobená někdy koncem roku 2011. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Moj tato má Fabia II FL COMBI výbava ELEGANCE 1,2TSI 77kw 5-st MP rok výroby 2012 november za dva mesiace najazdené cez 15000km a môžem povedať že ihneď by som vymenil za 1,4 16V inak videl som niekde video kde 63kw 1,2TSI pri 3000ot mala rýchlosť okolo 140kmh je to možné ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Při 3000 ot. by to pro 1.2TSI mělo být zhruba 130 km/h na tachometru. To už jsem psal nahoře. Teď si ale nejsem úplně jist tou 1.4 16V,kolik mě to točilo při 130km/h,jestli to bylo 3800,nebo spíš 3600 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 21. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 v nedelu to odfotím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Včera jsem jel dálkovou a vzpomněl si na vás, takže 1,4 16V Room 130km/h = cca.3800 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Sedí přesně, taky to tak mám........hrůza , už to hodně řve, chybí šestka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 No vůbec by nevadila, po chipu už by jí to krásně utáhlo, škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 24. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 takže som to odfotil..... inak čo sa týka roomstra tak tiež na 1,4 16V 63kw som najazdíl asi tak 25000km a ten mal tú prevodovku tak ako píšete pri 130kmh točil 3800ot ja by som prijal aj do fabie 6-stupeň ten by mohol točiť pri 135kmh 3000ot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 pasujú prevodovky z diesla na benzín ?? či je to nejak odlišné ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Diesel bude mít težší převody. Vykašly se na ojetou převodovku. Ty máš asi v háji hlavní dvojložisko 1500kč a zbytek práce. Já měnil to dvojložisko + to zadní 250kč a preventivně ložiska na 1,2 převodovém kole za 300 kč. ---- zbytečnost vůle jsou jak na traktoru. Olej 580 kč a práce 2000kč. Tak sakum prásk 4600kč. A máš jistotu. Jen pro zajímavost , rozpadla se při 28 tis km . To dvoj ložisko je běžná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 lenže čo som to dal do servisu pozrieť tak mi povedali že je to bežne akože ma to celkom otravuje rád mám aby išlo všetko ticho ako má žiadne divné zvuky. A ešte mi povedali že tá robota vychádza aj tak že minimálne 300evri pre manual a pre automat od 450€ vyššie ale dozvedel som sa o jednom mechanikovi ktorý takéto veci robí a aj zadreté motory, tak ak tam pojdem tak sa ho to spýtam či by to spravil, to ložisko by som mu dodal, čo som nejaký magor aby som nevedel objednať zo škoda-diely.sk náhradné diely? . Toto by malo byť to dvojložisko http://www.skoda-diely.sk/eshop/02t311206h-uchyt-pro-hridel-prevodovky.html A ešte čo má zaráža že každý odsudzuje repas prevodovky že je to priliš nákladné a také veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 8. Květen 2013 Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 (editace) Co se 1,4 63 kW dává nyní do FII netočí už na 5°méně? To samé i se spotřebou, jestli nynější motory 1,4 63 kW nemají menší spotřebu, než ty před FL. Nevím, jestli při rychlosti 120 km/h dle tachometru se jde dostat k 6 litrům nebo je to spíše úkol pro TSI. Editováno: 8. Květen 2013, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 majú menšiu spotrebu a to myslím si že len vďaka novej norme EURO5 tuším, asi tam majú inak spravenú mapu RJ a možno aj dlhšiu prevodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Ahoj, záměna převodovky tachnicky jde, ale je problém s programem v řídící jednotce motoru. Osobně mám danou 6-ychlostní převodovku na HTP. Je pravda, že otáčky jsou cca o 1000 níže, ale dynamika auta je bez řazení strašná. Mám to však na dojíždění do práce pouze po dálnici, tak mi to nevadí, hlavně, že to málo žere. Pokud chcete nědět nějaké detajnější info ohledně záměny, rád zodpovím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 24. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 prvé čo by som chcel vedeť kolko ti to ide pri 3000ot akú prevodovku si to tam dal a o koľko sa ti znížila spotreba, dlhodobý priemer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 na 3000 to jede něco malinko přes 140. Spotřeba se snížila tak o 0,7 litru. teď mám dlouhodobý průměr mezi 5,4 - 5,5 ale při rychlosti 110 a téměř všemu po dálnici. Mám tam převodovku s kodem NBU. Snížení spotřeby je znát až když se jezdí rychleji, protože při jízdě 140 až 160 na trase Praha - Ostrava to pak jede za 6,5 až 7 litrů. Normálně to bylo cca 8,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 27. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 (editace) a to je z čoho prevodovka ?? z akého auta a obsahu ?? čo si musel meniť. Editováno: 27. Květen 2013, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.