Přejít na obsah

Nestartuje 1.9 TDI PD


italik

Doporučené příspěvky

tak mohlo by to lítat kolem nějaké hraniční hodnoty, ale spíš asi ne, to je fakt.....

Ale ty uhnilý kabely, přechodový odpor, špatná zem, by to vysvětlovat mohl.......

Já bych začal kontroloou tohodle a když nic tak pak sasi diagnostika, čtení hodnot atd atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám stejný problém, občas auto točí a točí ale nechytá, někdy tak na pátý pokus chytne. Byl jsem s tím servisu a diagnostice závada, že 4 válec vynechal. No a taky zjistily, že vstřik na 4 válci vykazuje o dost jine hodnoty než zbylé tři. Je víc otevřený. Motor se občas třepe a přenáší se to na cele auto. Scháním teď vstřík ( 038130073AG nebo 038130079GX - kdyby někdo měl), tak ho zkusím vyměnit a uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pánové sorry za topic navíc ale mám dotaz,,

Včera jsem zničehonic nenastartoval,startér točil ale ani ťuk jakoby nafta nešla do vstřiků,pro jistotu byla povolaná diagnistika mistra Chipa ale motorově nenalezen žádný problém. Dnes jsem pro jistotu nevím ani proč vytahal všechny pojistky z palubky...a super natočil jsem napoprvé..

Mám dotaz jaká pojistka toto mohla způsobit...nebo kde mohl nastat problém..?

Děkuji moc za rady pro totální lamu..díky

ahoj,mam octavia 2,a me spatne startovala za studena nekdy chytla na poprve a nekdy na podruhe,potreti a to jsem musel takovejch 7 vterin drzet aby chytla,na diag.nic nezjistili tak jsem nechal na vsech vstrikach vymenit krouzky,sada na jeden vsrik ve skodovce stoji 650kc takze krat 4 plus prace,do tri hod je vymena hotova a od te doby start vzdy na poprve,spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pánové, mám teď podobný problém se svou OII 1,9TDi PD 77kW... STUDENÉ starty... Motor vždy zablafal a chcíp, pak jsem musel dlouze točit (i přes hlášku o tlaku oleje) než to naskočilo... Právě mi stojí chudinka u mechanika, no a zjištění je takové: Žhavičky (origo Bosch z Auto Kelly), co jsem před zimou kupoval asi nikdy nezažhavily... Přitom kontrolní proud v nich jde, hlášku to vyhodilo až po jejich odpojení... Nemůžeme ale přijít na to, proč nežhavjej...

Nějaké nápady? Rady?

(při výměně žhaviček jsem zjistil, že tam předchozí majitel nacpal žhavičky určené do OI 1,9TDi 66kW - nevim, jestli to má souvislost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém, když auto dýl stojí (přes noc - chladnější), zablafe, chcípne a musim točit než nastartuju... Zjistili jsme to, že mi nežhavjej žhavičky, proč, to se nám zjistit nepodařilo... Jsou nový, baterka nová s vyšším startovacím proudem, ale žhavičky jsou okoučený páč evidentně celou zimu nežhavili (koupeny před zimou)...

Nevíte někdo, kde může být problém a jeho řešení?

 

Všímavým se omlouvám, že to píšu už do třetího (shodného) tématu, ale auto mi stojí u mechanika, problém potřebuju akutně vyřešit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ve spolek

mám ten samý problém, u OII 1.9 TDI PD (2006)

Už mám vyměněno - čerpadlo v nádži, tandemové čerpadlo, čidlo teploty, žhav. svíčky, palivové hadice, přez zimou baterka a startér. a už nevím co s tím.

motor je hodně neklidný a škube sebou když je ohřátej, když je studenej tak jde pěkně.

závada (startování) se projeví hlavně když to dlouho stojí (2 a více dní.)

ještě se chci zeptat jestli tě ti to hodně zakouří po tom co to chytí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém, když auto dýl stojí (přes noc - chladnější), zablafe, chcípne a musim točit než nastartuju... Zjistili jsme to, že mi nežhavjej žhavičky, proč, to se nám zjistit nepodařilo... Jsou nový, baterka nová s vyšším startovacím proudem, ale žhavičky jsou okoučený páč evidentně celou zimu nežhavili (koupeny před zimou)...

Nevíte někdo, kde může být problém a jeho řešení?

 

Všímavým se omlouvám, že to píšu už do třetího (shodného) tématu, ale auto mi stojí u mechanika, problém potřebuju akutně vyřešit...

Čus, a kabely ste zkoušely?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...nakonec jsme se dočkali 

Tak přesně takhle mi to startovalo, jen já byl prase a vydržel jsem točit i přes pípání a po chvíli to se zmáčklým plynovým pedálem naskočilo jako ve videu...

 

Jinak muj problém už asi vyřešen, mám OII která má první registraci 12/2004, tak mechanik šel do schémat mr2004, ale je to mr2005, který má dve čidla teploty, kdy to druhý bylo vadný... "Test se zmrzlinou" to prokázal... Nový čidlo dávalo 7300 OHMů, to vadný cca 5000 OHMů, auto si myslelo, že žhavit není potřeba ;)

(jinak prvotně prohlídli 1. čidlo, to bylo v pohodě, vycinkal dráty - v pohodě, zkontrolovali jednotku žhavení - v pohodě... Pak zjistili, že je tam ještě jedno čidlo, když je napadlo, že by to mohl být vyšší modelový rok a ejhle...)

Editováno: , autor: MaxIW
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...