Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Aktualizace, osobně se kloním spíš k tomu, že Yeti bude mít rozvor stejný jako Ateca (2578mm > 2640mm) a naroste o cca 6cm.

 

  • Tiguan - rozvor 2681mm, šířka 1839mm, délka 4486mm (má přijít i prodloužená verze)
  • Ateca - rozvor 2638mm, šířka 1841mm, délka 4363 mm (tzn. rozvor Golfu, výrazně kratší než Tiguan, rozměry ze seatfansclubu, bez záruky)
  • Kodiaq - rozvor 2790mm, šířka 1910, délka 4700mm

 

 

Výběr užitých variant rozvorů MQB:

  • 2,60m - Leon 3dv.
  • 2,64m - Golf, Leon 5dv., Ateca
  • 2,68m - Octavia, Sportsvan, Tiguan
  • 2,79m - Touran, Passat, Kodiaq
  • 2,84m - Superb
Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Jelikož nástupce Yetiho hned tak asi nebude, koukám i po něčem jiném a Kodiaq byl tak trošku v oblasti zájmu, ale poslední zveřejněné fotky… Chtěl bych to auto vidět v reálu, ale podle fotek – zadní část lehce odpudivá a předek lehce hrozný… To už se mi daleko více líbí Seat Ateca. Všechny moje předešlé auta byly Škoda, možná nadešel čas pro změnu.

Vloženo

Chtel bych slyset od nekoho ,kdo uz mel moznost nove auto videt,zde se studie priblizila realnemu vzhledu,nebo je tam stale odchylka ala vizualizace "bude to asi priblizne takhle"....

Vloženo

Já auto neviděl, ale zadní část mi tak špatná nepřijde - jen doufám, že bude jiný předek, to je totiž fakt nevkus a laciná snaha zakomponovat prvek mlhovek alá starý Yeti..

Vloženo

Nedávno jsem VisionS  moc nepochválil, ale manželka na mě vytáhla kalkulačku a při současné ceně benzínu u Macro Olomouc 24.90Kč, spotřebě hybridu 1.9l/100km  by mě vyšel km na 0,4731Kč a cesta do Prahy za dcerou by mě a manželku stála 118.275Kč, to je pro jednoho asi 60Kč…. No nekup to.

Vloženo

Hmm, kdyby tam nezapomněli vymazat tu desetinnou čárku, věřím, že v provozu by další z mnoha slavných a zajisté velmi smysluplných hybridů mohl při lehké noze podobné spotřeby dosáhnout..

Vloženo

Pokud novináři nepřekroutili nebo nezmastili, co jim bylo dnes řečeno, tak oficiálně bylo deklarováno, že Yeti II bude vycházet z Atecy. A snad je to při pohledu na zadek dost jasné :-) Pro Seat je docela škoda, že prakticky jenom Ibiza a Leon jsou zcela svébytná auta a zbytek je menším nebo větším derivátem něčeho jiného.

Vloženo (editace)

No, zadní zakončení odrazky, která se směrem ke kraji zvedá, to trošku nechápu, vypadá to hodně divně. Ale ten předek je špatně celý, příliš masivní a vysoký, ale přitom v kontrastu k tomu má malé díly (úzká maska, malá světla, apod.), což působí dost divně různorodě, o těch pitomých mlhovkách nemluvě, originál na Yetim byl jen jeden (hlavně, že to na fl zrušili) a jakékoli další podobné snahy jsou docela trapným klišé.. Navíc se ten nárazník směje jako by byl zfetovaný. Pokud to bude opravdu takto nějak, kupovat podobné auto, raději zavítám k Seatu, kde je sice design předvídatelný a "obyčejný" (nijak mě to auto nenadchlo), ale aspoň nevypadá jako mutant na 4 kolech..

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Světová premiéra studie ŠKODA VisionS

Bernhard Maier, předseda představenstva ŠKODA AUTO, představil 1. března 2016 na autosalonu v Ženevě během tiskové konference nový showcar ŠKODA VisionS.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...