Přejít na obsah

Škoda Kodiaq


schimmer

Doporučené příspěvky

Vždyť to je dnešní doba. Bohužel, nebo bohudík, záleží na pohledu, jsou všechna auta nízká a ačkoli to vypadá pěkněji, vevnitř jsou sedačky až na zemi, výhled nic moc, hlava zalomená a kolena jak origami. Myslím, že toto není chyba Kodiaqua, ale všech dnešních aut - stačí se podívat na kdysi krabicoidní Espace, kde je dnes...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U SUV bylo dříve pravidlo že člověk s průměrnou výškou má být minimálně vysoký jako auto. Z toho vyplynul vnitřní prostor a světlá výška auta. To bylo dle staré dobré praxe, ale doba úspor velí na eru větších kombi vydávaných za SUV.

Sám vím že do Soriho s obdobnýma rozměry toho moc nenaložím a jediná výhoda je ve vysokém vnitřním prostoru a tím se získal potřebný objem, i když hůře využitelný. Proto mám ještě Pajero a to je přímo ráj prostru a dá se tam naložit opravdu neskutečně moc. V tomto duchu se měl navrhnout Kožak, pragmatický auto s velkým vnitřním prostorem a ne modní zakrský městský kombi s úvodní prezentací jako velké SUV.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodloužený Yeti se dělá v Číně, ale není to bráno jako combi, jde o nějakých 15cm na délce a vzadu má rezervu po vzoru Jeepů.

Nechápu, jak Kodiaq muze nekomu připomínat SIII combi, vždyť je to úplně jiné auto, jiný rozvor, jiný podvozek, jiné rozměry, jediné co připomíná Superba jsou zadní lampy a trochu přední maska, jinak se mu vůbec nepodobá... Viděl jste někdo z Vás vůbec naživo Atecu se kterou má základ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Stringo napsal:


To že je nižší, neznamená ze má nižší světlou výšku podvozku... Yeti je krabice, nad hlavou je místa jako ve starém bytě se stropem 3m od podlahy... Když si vezmu, že jsem jednou srovnával Yetiho stojícího vedle BMW X6 tak se mi zdálo stejně vysoké a celkově ta auta jsou úplně jinak stavěná a Yeti vedle toho byl jak bonbon...

pokud mas 170 tak jo :D ja jezdim rad s vysokym posezem a u octy pri mych 183 sem mel hlavu az u stropu a blbe se divalo ven,u yeti cajk,me se kodiak libi a jestli bude prostor aspon tak jak v yeti nad hlavou tak super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to sice jo ale porad to neni uplne ono,v hyundaich se hrabu kazdy tyden,kvalita je urco lepsi nez byvala i technika atd,ale porad je to levne udelane a draho prodavane nehlede na to ze jejich design strasne starne,co je dnes pekne do roka dvou je uz skarede,konstrukcne taky dost ulet nekdy :) ale spatne urcite nejsou,dily drahe jak svina

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba současný Sorento se mi velice líbí a myslím že to bude velký konkurent pro Kožaka, kterého bude třeba asi hodně vybavit příplatkovou výbavou, aby to bylo auto dle současných požadavků. U Korejců je skoro vše v základu a tak záleží  kam až se dosatne Kožak v finální ceně. Ale stále to bude menší auto s menším motorem. Jsem zvědavej na porovnání vnitřních materiálů v autech těchto dvou Koncernů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...