Červen 16, 201411 r zdravim,ptam se jen orientacne dobudoucna,nevite jestli existuje na 1.8tsi powerbox,ktery bude plne reversibilni a tak nehrozi při instalaci ztrata záruky vyrobcem?Dik za reakce:-)
Červen 16, 201411 r Když se bojis tak nic nedelej s autem. Radši dej peníze na charitu než nějaký powerbox...
Červen 16, 201411 r Na charitu uz jsem dal,ted je na rade powerbox. Upraveno Červen 17, 201411 r od Pawouk Odstraněna citace.
Červen 16, 201411 r Dekuji tvému upřímnému prani.Proc je panebože tezke se jen na forech na něco zeptat aniz by nekteri lide nebyli hned hnidopiši...o co jde?Jen se zeptam a odpověď je ANO nebo NE.Ale namisto toho dostanu nejaka doporuceni na daraovani penez na charitu a v zapeti ironicke prani stesti memu motoru...je to nutne?Je to fakt nutne?nejde proste jen normalne odpovědět a jestli vazne nejde,není lepsi radeji neodpovídat vůbec? Upraveno Červen 17, 201411 r od Pawouk Odstraněna citace.
Červen 16, 201411 r protože stačí dát do googlu powerbox zkušenosti a vyjede ti tuna názorů... když sem psal že ti přeji hodně štěstí, tak to za mě znamená ne, tou charitou sem myslel že je to vyhazování peněz. popřípadě se můžeš informavovat u upravců. Motorpower,dieselpower, mvolesko.... např z vw clubu co sem našel po sekundě a googlu. Citace:Rozdíl mezi chiptuningem a powerboxem (speedbox, speedbuster, racingbox...) je zásadní v tom, že ChipTuning je optimalizace programu řídící jednotky, zatím co powerbox je "krabička", která až na vyjímky upravuje pouze jeden parametr (z pravidla množství paliva). Powerboxy z vlastních zkušeností doporučujeme pouze v případě, nelze-li úpravu provést ChipTuningem - řídící jednotka neumožňuje úpravu, nebo jedná-li se o nejnovější jednotky, na které zatím nejsou dostupné technologie pro chiptuning. V tomto případě však doporučujeme značkové boxy jejichž cena se pohybuje okolo 15tis. Kč.Powerbox zkresluje vstupní údaje z čidel tlaku,teploty vstup. vzduchu,tlaku vzduchu za turbem apod. do ŘJ, turbo pak víc fouká,vstřiky déle vstřikují, výkon sice stoupá, ale v relativně odborných článcích a diskuzích převládá jednoznačně negat. názor na powerboxy. Šetrnější pro motor je chip, ev. výměna vstřiků za větší s doladěním parametrů Řj s pomocí VAGu.Chiptuning je kompletní úprava map řídící jednotky pro optimální chod motoru. Powerbox je přídavné zařízení a pouze "klame" řídící jednotku a ta dodává více paliva. Powerbox v žádném případě narozdíl od chiptuningu neovlivní chod motoru optimálně a hrozí poškození. Powerbox se dá na internetu koupit řádově za 1200 Kč. Pokud uvažujete o nákupu této kouzelné krabičky z důvodu nižší ceny oproti chiptuningu, doporučujeme začít šetřit na nový motor, neboť se vinou "klamání" jednotky mnohdy propálí písty. Nešetřit se v tomto případě opravdu vyplatí. Používání powerboxu důrazně nedoporučujeme, nechcete-li investovat do chiptuningu raději jezděte v sériovém provedení a uděláte pro živostnost svého auta to nejlepší. Upraveno Červen 16, 201411 r od kokta7
Červen 16, 201411 r Osobně bych spíš šel cestou přehrání softwaru, ale pouze přes diagnostickou zásuvku a před tím bych si sehnal informaci zda existuje novější software pro tvojí jednotku v motoru. 1. Firma APR tvrdí, že to umí, ale zatím nemám žádnou reakci 2. Aktualizace softwaru Ti vždy umožní bezpečný návrat k původnímu softwaru a je to jistota. I chytrý powerbox jen mění měřené hodnoty pro jednotku motoru a to bych neviděl opravdu jako šťastnou volbu pro spolehlivost motoru, ale pokud je auto v záruce a je Ti jedno zda bude ještě po záruce jezdit tak proč ne...při nejhorším ho v záruce vyndáš.
Červen 16, 201411 r protože stačí dát do googlu powerbox zkušenosti a vyjede ti tuna názorů... když sem psal že ti přeji hodně štěstí, tak to za mě znamená ne, tou charitou sem myslel že je to vyhazování peněz. popřípadě se můžeš informavovat u upravců. Motorpower,dieselpower, mvolesko.... např z vw clubu co sem našel po sekundě a googlu. Citace: Rozdíl mezi chiptuningem a powerboxem (speedbox, speedbuster, racingbox...) je zásadní v tom, že ChipTuning je optimalizace programu řídící jednotky, zatím co powerbox je "krabička", která až na vyjímky upravuje pouze jeden parametr (z pravidla množství paliva). Powerboxy z vlastních zkušeností doporučujeme pouze v případě, nelze-li úpravu provést ChipTuningem - řídící jednotka neumožňuje úpravu, nebo jedná-li se o nejnovější jednotky, na které zatím nejsou dostupné technologie pro chiptuning. V tomto případě však doporučujeme značkové boxy jejichž cena se pohybuje okolo 15tis. Kč. Powerbox zkresluje vstupní údaje z čidel tlaku,teploty vstup. vzduchu,tlaku vzduchu za turbem apod. do ŘJ, turbo pak víc fouká,vstřiky déle vstřikují, výkon sice stoupá, ale v relativně odborných článcích a diskuzích převládá jednoznačně negat. názor na powerboxy. Šetrnější pro motor je chip, ev. výměna vstřiků za větší s doladěním parametrů Řj s pomocí VAGu. Chiptuning je kompletní úprava map řídící jednotky pro optimální chod motoru. Powerbox je přídavné zařízení a pouze "klame" řídící jednotku a ta dodává více paliva. Powerbox v žádném případě narozdíl od chiptuningu neovlivní chod motoru optimálně a hrozí poškození. Powerbox se dá na internetu koupit řádově za 1200 Kč. Pokud uvažujete o nákupu této kouzelné krabičky z důvodu nižší ceny oproti chiptuningu, doporučujeme začít šetřit na nový motor, neboť se vinou "klamání" jednotky mnohdy propálí písty. Nešetřit se v tomto případě opravdu vyplatí. Používání powerboxu důrazně nedoporučujeme, nechcete-li investovat do chiptuningu raději jezděte v sériovém provedení a uděláte pro živostnost svého auta to nejlepší. dekuji za obsáhlou odpověď...tahle je o poznani konkretnejsi:-)
Červen 16, 201411 r ja tu mou odpovd myslel vazne.Doopravdy dekuji za obsahlejsi vysvetleni,netusil jsem az jak zasadni rozdil mezi chipem a powerboxem je.Nicmene pro me stezejni bude to,ze není zadne schudne reseni na zvyseni vykonu bez rizika ztraty záruky-(predpokladam ze by v servisu na to prisli při první garancce) Upraveno Červen 17, 201411 r od Pawouk Odstraněna citace.
Červen 17, 201411 r Orphansi, necituj přímo předcházející příspěvek! Porušuješ pravidla fora a děláš to tu nepřehledným.
Červen 17, 201411 r Ok, sorry, neznam jeste zdejsi pravidla. Kdyz budu chtit priste reagovat na neci komentar, tak mam pouzit jen osloveni? Ziji trvale v Norsku, jinak jsem z Moravy, okres Hodonín. V srpnu jedu domu na dovolenou, tak kdyz by mel nekdo sikovny v tomto termínu cas, stavil bych se.
Červen 17, 201411 r Odpovídej přesně tak, jako jsi teď odpověděl mně. Oslovovat nemusíš - je přece zřejmé, že odpovídáš na přímo předcházející příspěvek.
Červen 23, 201411 r Bez straty záruky jedine neaký box napr Cantronic od firmy MTM. Riešilo sa to už v inom vlákne ale ak chceš odpoveď k otázke tak tu je http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129538 za 35 tis bez DPH ale ide to....síce to nedosahuje 230 ps ako " garantujú " ale + 20 ps a + 50nm... A navyše ako pozerám maš 4x4 takže DSG je tam klasika 6stupňová čiže ani problém s DSG by nemal byť Upraveno Červen 23, 201411 r od dvorcidlo0
Listopad 20, 201410 r Pokud chce člověk zachovat záruku, tak zde mam řešení v podobě úpravy od APR, které mam již vyzkoušené. Již několik mých zákazníků bylo na servisních prohlídkách, popřípadě i řešili nějaké věci na záruku a zatím všem, při dodržování mých pokynů, byla záruka zachována. Pro 1,8 TSI má APR připravenou mapu na 250hp a 450 Nm. Ta je momentálně ve finální optimalizaci pro evropskou specifikaci tohohle motoru a bude snad do měsíce uvedena na trh. Zde předběžné info v AJ: http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_gen3_mqb.html
Listopad 21, 201410 r Autor Mustafo, já vím, že se to řešilo už tisíckrát,ale všechno zachování záruky končí a začíná kouzelnou větou- "ve sporných případech je vždy rozhodující stanovisko výrobce". Já fandím úplně všemu-"ať to jezdí třista z místa a dvěstě v městě" a i rozumím tomu, že "slibem nezarmoutíš" ale chtěl jsem jen připomenout, že pokud podle občanského zákoníku "slibem zarmoutíš", může to být nakonec pěkně drahé pokud si někdo kromě nového motoru koupí i nového, mladého, ambiciozního a všehoschopného Sokola či jiného dravce, který si dá tu práci a prokáže, že jeho klient jednal v dobré víře ke které jsi ho přivedl, tak ani to prasátko nemusí stačit. Píšu to proto, že tady furt zdůrazňuješ, jak nikdo nepřijde o záruku. Nejsem právník a nemyslím to zle, jen jsem si tak říkal, že bych se mohl vykecat, páč se nudím v Astaně. Nezlob se.
Listopad 21, 201410 r Pokud bych toto neměl potvrzené jak přímo od APR, tak svými zkušenostmi, kdy moji zákazníci již reklamace úspěšně aplikovali, tak ověřením v originálním dealerství Škoda (APR je / bude nabízeno přímo v dealerství Škoda po ČR a SK), tak bych nic takového netvrdil. Vím moc dobře, jaké by to mělo následky, pokud bych něco sliboval a ono to pak bylo jinak. V tomhle si jsem dost jistý Upraveno Listopad 21, 201410 r od Mustafa
Listopad 21, 201410 r To je momentálně ve stádiu konečnýho jednání s několika subjekty, takže tu nebudu předjímat. Každopádně se brzo objeví v lokátoru APR Na Slovensku už to nabízí Autocity, což je dealer Škody. V Německu toho je daleko víc, ty ale bohužel nespadají pode mě
Listopad 21, 201410 r "Dohoda", která zákazníkům těchto dealerství zaručí větší komfort a servis zohledňující APR úpravy se zachováním záruky. Zde ještě přikládám video z testování chipu na 1,8 TSI. Auto s tím je rychlejší jak Stage II Golf 6 GTI i jak Stage 1 Golf 6 R!! Upraveno Listopad 24, 201410 r od Mustafa
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.