Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

zdravim,ptam se jen orientacne dobudoucna,nevite jestli existuje na 1.8tsi powerbox,ktery bude plne reversibilni a tak nehrozi při instalaci ztrata záruky vyrobcem?Dik za reakce:-)

Když se bojis tak nic nedelej s autem.

Radši dej peníze na charitu než nějaký powerbox...

Na charitu uz jsem dal,ted je na rade powerbox.

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Tak přejí hodně štěstí tvemu tfsi.

Dekuji tvému upřímnému prani.Proc je panebože tezke se jen na forech na něco zeptat aniz by nekteri lide nebyli hned hnidopiši...o co jde?Jen se zeptam a odpověď je ANO nebo NE.Ale namisto toho dostanu nejaka doporuceni na daraovani penez na charitu a v zapeti ironicke prani stesti memu motoru...je to nutne?Je to fakt nutne?nejde proste jen normalne odpovědět a jestli vazne nejde,není lepsi radeji neodpovídat vůbec?

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

protože stačí dát do googlu powerbox zkušenosti a vyjede ti tuna názorů...

 

když sem psal že ti přeji hodně štěstí, tak to za mě znamená ne,  tou charitou sem myslel že je to vyhazování peněz.

 

popřípadě se můžeš informavovat  u upravců. Motorpower,dieselpower, mvolesko....

např z vw clubu co sem našel po sekundě a googlu.

Citace:
Rozdíl mezi chiptuningem a powerboxem (speedbox, speedbuster, racingbox...) je zásadní v tom, že ChipTuning je optimalizace programu řídící jednotky, zatím co powerbox je "krabička", která až na vyjímky upravuje pouze jeden parametr (z pravidla množství paliva). Powerboxy z vlastních zkušeností doporučujeme pouze v případě, nelze-li úpravu provést ChipTuningem - řídící jednotka neumožňuje úpravu, nebo jedná-li se o nejnovější jednotky, na které zatím nejsou dostupné technologie pro chiptuning. V tomto případě však doporučujeme značkové boxy jejichž cena se pohybuje okolo 15tis. Kč.

Powerbox zkresluje vstupní údaje z čidel tlaku,teploty vstup. vzduchu,tlaku vzduchu za turbem apod. do ŘJ, turbo pak víc fouká,vstřiky déle vstřikují, výkon sice stoupá, ale v relativně odborných článcích a diskuzích převládá jednoznačně negat. názor na powerboxy. Šetrnější pro motor je chip, ev. výměna vstřiků za větší s doladěním parametrů Řj s pomocí VAGu.

Chiptuning je kompletní úprava map řídící jednotky pro optimální chod motoru. Powerbox je přídavné zařízení a pouze "klame" řídící jednotku a ta dodává více paliva. Powerbox v žádném případě narozdíl od chiptuningu neovlivní chod motoru optimálně a hrozí poškození. Powerbox se dá na internetu koupit řádově za 1200 Kč. Pokud uvažujete o nákupu této kouzelné krabičky z důvodu nižší ceny oproti chiptuningu, doporučujeme začít šetřit na nový motor, neboť se vinou "klamání" jednotky mnohdy propálí písty. Nešetřit se v tomto případě opravdu vyplatí. Používání powerboxu důrazně nedoporučujeme, nechcete-li investovat do chiptuningu raději jezděte v sériovém provedení a uděláte pro živostnost svého auta to nejlepší.

Upraveno od kokta7

Osobně bych spíš šel cestou přehrání softwaru, ale pouze přes diagnostickou zásuvku a před tím bych si sehnal informaci zda existuje novější software pro tvojí jednotku v motoru.

 

1. Firma APR tvrdí, že to umí, ale zatím nemám žádnou reakci

 

2. Aktualizace softwaru Ti vždy umožní bezpečný návrat k původnímu softwaru a je to jistota.

 

I chytrý powerbox jen mění měřené hodnoty pro jednotku motoru a to bych neviděl opravdu jako šťastnou volbu pro spolehlivost motoru, ale pokud je auto v záruce a je Ti jedno zda bude ještě po záruce jezdit tak proč ne...při nejhorším ho v záruce vyndáš.

protože stačí dát do googlu powerbox zkušenosti a vyjede ti tuna názorů...

 

když sem psal že ti přeji hodně štěstí, tak to za mě znamená ne,  tou charitou sem myslel že je to vyhazování peněz.

 

popřípadě se můžeš informavovat  u upravců. Motorpower,dieselpower, mvolesko....

např z vw clubu co sem našel po sekundě a googlu.

Citace:

Rozdíl mezi chiptuningem a powerboxem (speedbox, speedbuster, racingbox...) je zásadní v tom, že ChipTuning je optimalizace programu řídící jednotky, zatím co powerbox je "krabička", která až na vyjímky upravuje pouze jeden parametr (z pravidla množství paliva). Powerboxy z vlastních zkušeností doporučujeme pouze v případě, nelze-li úpravu provést ChipTuningem - řídící jednotka neumožňuje úpravu, nebo jedná-li se o nejnovější jednotky, na které zatím nejsou dostupné technologie pro chiptuning. V tomto případě však doporučujeme značkové boxy jejichž cena se pohybuje okolo 15tis. Kč.

Powerbox zkresluje vstupní údaje z čidel tlaku,teploty vstup. vzduchu,tlaku vzduchu za turbem apod. do ŘJ, turbo pak víc fouká,vstřiky déle vstřikují, výkon sice stoupá, ale v relativně odborných článcích a diskuzích převládá jednoznačně negat. názor na powerboxy. Šetrnější pro motor je chip, ev. výměna vstřiků za větší s doladěním parametrů Řj s pomocí VAGu.

Chiptuning je kompletní úprava map řídící jednotky pro optimální chod motoru. Powerbox je přídavné zařízení a pouze "klame" řídící jednotku a ta dodává více paliva. Powerbox v žádném případě narozdíl od chiptuningu neovlivní chod motoru optimálně a hrozí poškození. Powerbox se dá na internetu koupit řádově za 1200 Kč. Pokud uvažujete o nákupu této kouzelné krabičky z důvodu nižší ceny oproti chiptuningu, doporučujeme začít šetřit na nový motor, neboť se vinou "klamání" jednotky mnohdy propálí písty. Nešetřit se v tomto případě opravdu vyplatí. Používání powerboxu důrazně nedoporučujeme, nechcete-li investovat do chiptuningu raději jezděte v sériovém provedení a uděláte pro živostnost svého auta to nejlepší.

dekuji za obsáhlou odpověď...tahle je o poznani konkretnejsi:-)

nerad odkazuji na google, ale tamtoho o powerboxu je fakt hodně... neber to zle.

ja tu mou odpovd myslel vazne.Doopravdy dekuji za obsahlejsi vysvetleni,netusil jsem az jak zasadni rozdil mezi chipem a powerboxem je.Nicmene pro me stezejni bude to,ze není zadne schudne reseni na zvyseni vykonu bez rizika ztraty záruky-(predpokladam ze by v servisu na to prisli při první garancce)

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Řešení je určitě, odkud jsi??

Orphansi, necituj přímo předcházející příspěvek! Porušuješ pravidla fora a děláš to tu nepřehledným.

Ok, sorry, neznam jeste zdejsi pravidla. Kdyz budu chtit priste reagovat na neci komentar, tak mam pouzit jen osloveni? Ziji trvale v Norsku, jinak jsem z Moravy, okres Hodonín. V srpnu jedu domu na dovolenou, tak kdyz by mel nekdo sikovny v tomto termínu cas, stavil bych se.

Odpovídej přesně tak, jako jsi teď odpověděl mně. Oslovovat nemusíš - je přece zřejmé, že odpovídáš na přímo předcházející příspěvek. ;)

Bez straty záruky jedine neaký box napr Cantronic od firmy MTM. Riešilo sa to už v inom vlákne ale ak chceš odpoveď k otázke tak tu je

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129538

za 35 tis bez DPH :kol-44:  ale ide to....síce to nedosahuje 230 ps ako " garantujú " ale + 20 ps a + 50nm...

A navyše ako pozerám maš 4x4 takže DSG je tam klasika 6stupňová čiže ani problém s DSG by nemal byť 

Upraveno od dvorcidlo0

  • 4 měsíce později...

Pokud chce člověk zachovat záruku, tak zde mam řešení v podobě úpravy od APR, které mam již vyzkoušené. Již několik mých zákazníků bylo na servisních prohlídkách, popřípadě i řešili nějaké věci na záruku a zatím všem, při dodržování mých pokynů, byla záruka zachována. Pro 1,8 TSI má APR připravenou mapu na 250hp a 450 Nm. Ta je momentálně ve finální optimalizaci pro evropskou specifikaci tohohle motoru a bude snad do měsíce uvedena na trh. Zde předběžné info v AJ:

 

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_gen3_mqb.html

To zní hezky ta APR úprava. Škoda, že mi to asi neprojde:-/

  • Autor

Mustafo, já vím, že se to řešilo už tisíckrát,ale všechno zachování záruky končí a začíná kouzelnou větou- "ve sporných případech je vždy rozhodující stanovisko výrobce". Já fandím úplně všemu-"ať to jezdí třista z místa a dvěstě v městě" a i rozumím tomu, že "slibem nezarmoutíš" ale chtěl jsem jen připomenout, že pokud podle občanského zákoníku "slibem zarmoutíš", může to být nakonec pěkně drahé pokud si někdo kromě nového motoru koupí i nového, mladého, ambiciozního a všehoschopného Sokola či jiného dravce, který si dá tu práci a prokáže, že jeho klient jednal v dobré víře ke které jsi ho přivedl, tak ani to prasátko nemusí stačit. Píšu to proto, že tady furt zdůrazňuješ, jak nikdo nepřijde o záruku. Nejsem právník a nemyslím to zle, jen jsem si tak říkal, že bych se mohl vykecat, páč se nudím v Astaně. Nezlob se.

Pokud bych toto neměl potvrzené jak přímo od APR, tak svými zkušenostmi, kdy moji zákazníci již reklamace úspěšně aplikovali, tak ověřením v originálním dealerství Škoda (APR je / bude nabízeno přímo v dealerství Škoda po ČR a SK), tak bych nic takového netvrdil. Vím moc dobře, jaké by to mělo následky, pokud bych něco sliboval a ono to pak bylo jinak. V tomhle si jsem dost jistý :)

Upraveno od Mustafa

Který daeler Škoda APR přímo nabízí ??

To je momentálně ve stádiu konečnýho jednání s několika subjekty, takže tu nebudu předjímat. Každopádně se brzo objeví v lokátoru APR :) Na Slovensku už to nabízí Autocity, což je dealer Škody. V Německu toho je daleko víc, ty ale bohužel nespadají pode mě :)

Takže  ala Janda, to není ofiko, ale dohoda. Nic nového.

"Dohoda", která zákazníkům těchto dealerství zaručí větší komfort a servis zohledňující APR úpravy se zachováním záruky. ;)

 

Zde ještě přikládám video z testování chipu na 1,8 TSI. Auto s tím je rychlejší jak Stage II Golf 6 GTI i jak Stage 1 Golf 6 R!!

 

Upraveno od Mustafa

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.