Přejít na obsah

1.8 TSI 2.gen. vs 1.8 TSI 3.gen. - výkon na brzdě


radim1234

Doporučené příspěvky

Dekuji tvému upřímnému prani.Proc je panebože tezke se jen na forech na něco zeptat aniz by nekteri lide nebyli hned hnidopiši...o co jde?Jen se zeptam a odpověď je ANO nebo NE.Ale namisto toho dostanu nejaka doporuceni na daraovani penez na charitu a v zapeti ironicke prani stesti memu motoru...je to nutne?Je to fakt nutne?nejde proste jen normalne odpovědět a jestli vazne nejde,není lepsi radeji neodpovídat vůbec?

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

protože stačí dát do googlu powerbox zkušenosti a vyjede ti tuna názorů...

 

když sem psal že ti přeji hodně štěstí, tak to za mě znamená ne,  tou charitou sem myslel že je to vyhazování peněz.

 

popřípadě se můžeš informavovat  u upravců. Motorpower,dieselpower, mvolesko....

např z vw clubu co sem našel po sekundě a googlu.

Citace:
Rozdíl mezi chiptuningem a powerboxem (speedbox, speedbuster, racingbox...) je zásadní v tom, že ChipTuning je optimalizace programu řídící jednotky, zatím co powerbox je "krabička", která až na vyjímky upravuje pouze jeden parametr (z pravidla množství paliva). Powerboxy z vlastních zkušeností doporučujeme pouze v případě, nelze-li úpravu provést ChipTuningem - řídící jednotka neumožňuje úpravu, nebo jedná-li se o nejnovější jednotky, na které zatím nejsou dostupné technologie pro chiptuning. V tomto případě však doporučujeme značkové boxy jejichž cena se pohybuje okolo 15tis. Kč.

Powerbox zkresluje vstupní údaje z čidel tlaku,teploty vstup. vzduchu,tlaku vzduchu za turbem apod. do ŘJ, turbo pak víc fouká,vstřiky déle vstřikují, výkon sice stoupá, ale v relativně odborných článcích a diskuzích převládá jednoznačně negat. názor na powerboxy. Šetrnější pro motor je chip, ev. výměna vstřiků za větší s doladěním parametrů Řj s pomocí VAGu.

Chiptuning je kompletní úprava map řídící jednotky pro optimální chod motoru. Powerbox je přídavné zařízení a pouze "klame" řídící jednotku a ta dodává více paliva. Powerbox v žádném případě narozdíl od chiptuningu neovlivní chod motoru optimálně a hrozí poškození. Powerbox se dá na internetu koupit řádově za 1200 Kč. Pokud uvažujete o nákupu této kouzelné krabičky z důvodu nižší ceny oproti chiptuningu, doporučujeme začít šetřit na nový motor, neboť se vinou "klamání" jednotky mnohdy propálí písty. Nešetřit se v tomto případě opravdu vyplatí. Používání powerboxu důrazně nedoporučujeme, nechcete-li investovat do chiptuningu raději jezděte v sériovém provedení a uděláte pro živostnost svého auta to nejlepší.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych spíš šel cestou přehrání softwaru, ale pouze přes diagnostickou zásuvku a před tím bych si sehnal informaci zda existuje novější software pro tvojí jednotku v motoru.

 

1. Firma APR tvrdí, že to umí, ale zatím nemám žádnou reakci

 

2. Aktualizace softwaru Ti vždy umožní bezpečný návrat k původnímu softwaru a je to jistota.

 

I chytrý powerbox jen mění měřené hodnoty pro jednotku motoru a to bych neviděl opravdu jako šťastnou volbu pro spolehlivost motoru, ale pokud je auto v záruce a je Ti jedno zda bude ještě po záruce jezdit tak proč ne...při nejhorším ho v záruce vyndáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

protože stačí dát do googlu powerbox zkušenosti a vyjede ti tuna názorů...

 

když sem psal že ti přeji hodně štěstí, tak to za mě znamená ne,  tou charitou sem myslel že je to vyhazování peněz.

 

popřípadě se můžeš informavovat  u upravců. Motorpower,dieselpower, mvolesko....

např z vw clubu co sem našel po sekundě a googlu.

Citace:

Rozdíl mezi chiptuningem a powerboxem (speedbox, speedbuster, racingbox...) je zásadní v tom, že ChipTuning je optimalizace programu řídící jednotky, zatím co powerbox je "krabička", která až na vyjímky upravuje pouze jeden parametr (z pravidla množství paliva). Powerboxy z vlastních zkušeností doporučujeme pouze v případě, nelze-li úpravu provést ChipTuningem - řídící jednotka neumožňuje úpravu, nebo jedná-li se o nejnovější jednotky, na které zatím nejsou dostupné technologie pro chiptuning. V tomto případě však doporučujeme značkové boxy jejichž cena se pohybuje okolo 15tis. Kč.

Powerbox zkresluje vstupní údaje z čidel tlaku,teploty vstup. vzduchu,tlaku vzduchu za turbem apod. do ŘJ, turbo pak víc fouká,vstřiky déle vstřikují, výkon sice stoupá, ale v relativně odborných článcích a diskuzích převládá jednoznačně negat. názor na powerboxy. Šetrnější pro motor je chip, ev. výměna vstřiků za větší s doladěním parametrů Řj s pomocí VAGu.

Chiptuning je kompletní úprava map řídící jednotky pro optimální chod motoru. Powerbox je přídavné zařízení a pouze "klame" řídící jednotku a ta dodává více paliva. Powerbox v žádném případě narozdíl od chiptuningu neovlivní chod motoru optimálně a hrozí poškození. Powerbox se dá na internetu koupit řádově za 1200 Kč. Pokud uvažujete o nákupu této kouzelné krabičky z důvodu nižší ceny oproti chiptuningu, doporučujeme začít šetřit na nový motor, neboť se vinou "klamání" jednotky mnohdy propálí písty. Nešetřit se v tomto případě opravdu vyplatí. Používání powerboxu důrazně nedoporučujeme, nechcete-li investovat do chiptuningu raději jezděte v sériovém provedení a uděláte pro živostnost svého auta to nejlepší.

dekuji za obsáhlou odpověď...tahle je o poznani konkretnejsi:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tu mou odpovd myslel vazne.Doopravdy dekuji za obsahlejsi vysvetleni,netusil jsem az jak zasadni rozdil mezi chipem a powerboxem je.Nicmene pro me stezejni bude to,ze není zadne schudne reseni na zvyseni vykonu bez rizika ztraty záruky-(predpokladam ze by v servisu na to prisli při první garancce)

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, sorry, neznam jeste zdejsi pravidla. Kdyz budu chtit priste reagovat na neci komentar, tak mam pouzit jen osloveni? Ziji trvale v Norsku, jinak jsem z Moravy, okres Hodonín. V srpnu jedu domu na dovolenou, tak kdyz by mel nekdo sikovny v tomto termínu cas, stavil bych se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez straty záruky jedine neaký box napr Cantronic od firmy MTM. Riešilo sa to už v inom vlákne ale ak chceš odpoveď k otázke tak tu je

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129538

za 35 tis bez DPH :kol-44:  ale ide to....síce to nedosahuje 230 ps ako " garantujú " ale + 20 ps a + 50nm...

A navyše ako pozerám maš 4x4 takže DSG je tam klasika 6stupňová čiže ani problém s DSG by nemal byť 

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Pokud chce člověk zachovat záruku, tak zde mam řešení v podobě úpravy od APR, které mam již vyzkoušené. Již několik mých zákazníků bylo na servisních prohlídkách, popřípadě i řešili nějaké věci na záruku a zatím všem, při dodržování mých pokynů, byla záruka zachována. Pro 1,8 TSI má APR připravenou mapu na 250hp a 450 Nm. Ta je momentálně ve finální optimalizaci pro evropskou specifikaci tohohle motoru a bude snad do měsíce uvedena na trh. Zde předběžné info v AJ:

 

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_gen3_mqb.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mustafo, já vím, že se to řešilo už tisíckrát,ale všechno zachování záruky končí a začíná kouzelnou větou- "ve sporných případech je vždy rozhodující stanovisko výrobce". Já fandím úplně všemu-"ať to jezdí třista z místa a dvěstě v městě" a i rozumím tomu, že "slibem nezarmoutíš" ale chtěl jsem jen připomenout, že pokud podle občanského zákoníku "slibem zarmoutíš", může to být nakonec pěkně drahé pokud si někdo kromě nového motoru koupí i nového, mladého, ambiciozního a všehoschopného Sokola či jiného dravce, který si dá tu práci a prokáže, že jeho klient jednal v dobré víře ke které jsi ho přivedl, tak ani to prasátko nemusí stačit. Píšu to proto, že tady furt zdůrazňuješ, jak nikdo nepřijde o záruku. Nejsem právník a nemyslím to zle, jen jsem si tak říkal, že bych se mohl vykecat, páč se nudím v Astaně. Nezlob se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bych toto neměl potvrzené jak přímo od APR, tak svými zkušenostmi, kdy moji zákazníci již reklamace úspěšně aplikovali, tak ověřením v originálním dealerství Škoda (APR je / bude nabízeno přímo v dealerství Škoda po ČR a SK), tak bych nic takového netvrdil. Vím moc dobře, jaké by to mělo následky, pokud bych něco sliboval a ono to pak bylo jinak. V tomhle si jsem dost jistý :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Dohoda", která zákazníkům těchto dealerství zaručí větší komfort a servis zohledňující APR úpravy se zachováním záruky. ;)

 

Zde ještě přikládám video z testování chipu na 1,8 TSI. Auto s tím je rychlejší jak Stage II Golf 6 GTI i jak Stage 1 Golf 6 R!!

 

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...