Publikováno Duben 18, 201312 r Dobry den, stala sa mi zaujimava vec, zistil som ze mi prestala svietit na palubovke kontrolka pasu kontrolu pasou nemam ale predtym ta kontrolka vzdy sa rozsvietila a potom zhasla, tak som chcel vybrat poistku cislo 3 v navode je pod trojkou panel pristrojov ze vyskusam ci to neako nezablblo ale vybral som poistku a nic panel isiel dalej, tak som odpojil na chvilku par sekund baterku samozrejme minus, pripojil naspat kontrolka nesvieti tak neviem co s tym ale potom som nastartoval auto nabehlo na tri valce a rozsvietila sa kontrolka emissi, najpr zacala blikat potom svieti, vzdy okolo otacok 2200 az 2500 zacne blikat a rozsvieti sa. Volnobeh je tiez neaky traslavy, tak ma napadlo ci nemohla odist cievka, ale aky suvis ma s tym odpojenie baterky teda nechapem?? Stalo sa to niekomu, zajtra pojdem asi na diagnostiku a uvidim ale auto slo super a zrazu toto , jedno odpojenie.Teda tomu nechapem. Fabia 2009 Ambiente 1.4 16V
Duben 19, 201312 r Autor Diagnostika zahlasila ze nepali 2 valec, cievku som vymenil a nic to iste. Tak som dal do druheho valca druhu cievku, tu z druheho dal do tretieho a pojdem na diagnostiku ci zahlasi treti valec, ak nie cievky su dobre co predpokladam ze su lebo nova v druhom valci a nic.Uvidim pustim sa potom do kabelaze od cievky dalej , Vyskusam sviecky dat stare, pred mesiacom som menil za ngk tak tam pre istotu vyskusam dat staru co to spravi ak nic tak kabelaz asi niekde.
Duben 19, 201312 r Autor alebo vstrekovač... strekovac by zahlasilo na super vagu, super vag zahlasil ze nepali druhy valec, keby bol strekovac tak by zahlasilo strekovac si myslim neviem nepoznam moc tu diagnostiku. Zajtra budem mudrejsi skusim si to zapametat podrobnejsie co tam vypisalo popripade kod chyby. Ale bolo tam tusim nieco v takom zmysle ze nefunkcny valec c.2. Vstrekovac by myslim napisalo priamo, nie som si isty nepoznam super vag.
Duben 19, 201312 r Vynechání zapalování válec č.2, tos tam měl nejspíš napsáno. To skutečně může být jak cívka, tak vstřikovač. U mé bývalé Fabie I to například byly podpálené ventily. Uvidíš, jestli se ti přesunulo na ten třetí válec, tak to bude nejspíš cívka.
Duben 20, 201312 r Autor Takze verdikt: cievka iskru dava, vstrekovace funguje. Zmerane kompresie na druhom valci padne tlak z 15 na 7 takze predpokladam podpalene ventily alebo tu najhorsiu moznu vec co mechanik potvrdil prasknuta vlozka valca alebo blok. Ale dufam ze to budu len ventile ale nedava my to suvis tuto poruchu maju htpcka od tohto motora BXW som to teda necakal. Motor ma najazdene 140 tisic aj neake drobne. Nakoniec merane tlaky pri starte bez sviecok a kazdy valec nameral 15 ako chvilku ide par sekund hned spadne kompresia.
Duben 20, 201312 r Ajaj, to je nepříjemné. U mě to byly "jen" ventily na prvním válci...ovšem již v 80 000 km.
Duben 20, 201312 r RichardSA držím palce ať to jsou jenom ty ventily!!! Jinak je to na novej polomotor .
Červenec 13, 201312 r Autor Takze motor prekruzkovany, ventile zabrusene, hydrostely rozchodene, po zlozeni auto nabehlo tak isto na tri valce ale uz tak nevybrovalo a netrhalo, nakoniec prehodeny vstrekovac z druheho valca na treti a bolo jasne. Zaujimave ze pred tym to bolo v poriadku. Teraz na tretom valci sa chytil a normalne zacal po par km fungovat. Zahada teda.
Červenec 13, 201312 r Autor P.S. Neviem aky olej pouzival predchadzajuci majitel a ci vobec dodrzoval vymenne intervali ale tolko karbonu co tam bolo az hroza, pod kruzkami 1 mm zapeceny nanos karbonu. Viem len tolko ze tam daval castrol edge 5w-40, tak mi je zahada ako moze takto karbonovat synteticky olej. Ale co som ponachadazal o tomto oleje rozne fora tak asi to je pravda ze karbonuje a nevydrzi ani 15 tisic km. Podla knizky servisnej bolo vsetko v poriadku tak neviem. Ale rozhodne som presiel na total a uplne iny zvuk motora.
Červenec 13, 201312 r Autor Takze prikladam obrazky takto vyzera piest z druheho valca, ako zacal suchat o valec respektivne vlozku
Červenec 13, 201312 r Autor A takto to vyzera po vycisteni a zlozeni, nakolko sa piesty nedali ocelovym kartacom drhnut, je tam zboku teflonova vrstva ktora sa nemoze zoskrabat, tak cistenie jedneho piestu trvalo zhruba asi hodinu. Hlava samozrejme zbrusena, vycistena, ventile tiez a hydrostely tiez. Ako tu niekto spominal ze tento motor ma vacsiu hlucnost tak po zlozeni uplne stichol. Oproti predchadzajucemu stavu o dost a hlavne skoro ziadne vibracie ani na sytici pri zvysenych otackach.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.