Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mechanik je vul , inak neviem čo tam toľko treba nastavovať že je to problém raz za 6 rokov urobiť 

3x nastavení sedadla a zrcátek, spárování klíčů se sedadlem, nastavení rádia, čas, uživatelská nastavení v Maxidotu, je toho dost a je to otrava.

U těch sedaček si to ani třeba nepamatuji, ty všechny polohy.

Vloženo

Tak určitě tam bude nějaký čas, než se vybijí kondenzátory v jednotlivých el. příslušenstvích.

Když u zamknutého auta připojím nabíječku nebo start kabely, tak mi to to chvíli v síti napětí udrží, ne?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tu nabíječku mám taky, jak ji máš připojenou při výměně baterky?

Jsem z té baterky a potažmo dobíjení pořád nervozní, auto startuje ok, ale třeba když točím na místě volantem tak vnitřní osvětlení dost pohasíná - zdá se mi že více, než je běžné.

 

Jinak taky Vám občas při zapnutém zapalování bzučí jakoby trafo někde v místě alternátoru?

Vloženo (editace)

Spíš koukám, že klučina asi trochu kecal, že? Obyč nabíječka samozřejmě ne, potřebuje odběr, resp. odpor akumulátoru, jinak je ve zkratu (běžně spíš vyhoří pojistka na nabíječce, pokud je jím vybavena, nebo taky může dojít k úplnému zničení).

Proto se přeci nejdříve připojuje k akumulátoru a poté až zapojí do 230V.

Jako nákradní zdroj jde použít normální běžný zdroj stejnosměrného napětí 12-14V. Nebo jakýkoli jiný akumulátor. Ale proč? Už to tady někdo psal: vykašlat se na nějaké paměti, normálně odpojit a vyměnit, paměti jdou přeci zadat znovu. Aspoň si to člověk procvičí

Budu se možná opakovat, ale výměna AKU je vcelku nenáročná operace i pro nezručného člověka a docela mě udivuje, kolik je lidí, co si s tím neví rady, dále kolik lidí vymýšlí hovadiny kolem např. s nějakými náhradními zdroji, potažmo ještě řešit nějaká smazaná data, atd. Svým způsobem jsem rád, aspoň se dobře pobavím :kol-31:

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

tak když budu mít feldu nebo jednotkovýho supa tam nebudu řešit nějaký náhradní zdroj, spíš z lenosti cosi kde nastavovat už jen hodiny si radši ten zdroj připojím... ted jsem řešil toledo 2006 majitel vyměnil pouze baterii (nevím jak se to stalo nebo co se odehrálo) ale odešlo ABS a komfortka vag bez komunikace k těmto jednotkám  jako když jí odpojíš na ABS to vyhazovalo pojistku , když volal do seatu tak prej se to stát může, já se s tím setkal prvně ... 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

No pořád mi akumulátor nedá spát, teď jsem nechal půl hodiny puštěné světla a rádio (zůstal klíček v zapalování po vypnutí motoru) a už to psalo baterie vybitá a všechno se po vypínalo, start pak ok, ale před tím jsem normálně jezdil. Teď několikrát i cesty nad 50 km na jeden start a přesto ta baterka prd vydrží, jo a při točení volantem na místě velmi silně pohasíná vnitřní osvětlení.
Teď nevím, na co se zaměřit spíš, jestli na baterku nebo na alternátor (který mimochodem na volnoběh lehce píská). Chystám v červnu/červenci velký servis, tak bych to chtěl v rámci něj vyřešit, tak bych chtěl servis případně nasměrovat.

Vloženo

Baterku jsem přes noc nabil, ale pohasínání vnitřní osvětlení při zátěži - nejmarkantněji při točení volantem trvá. Můžete vyzkoušet ostatní, jak moc vám pohasínají světla při točení volantem na místě?

Nechce se mi věřit, že by baterka byla za 2 roky v tahu, v FI jsem ji měl 7 let, druhou mám přes 5 let. Jako počítám s tím, že bude asi třeba nová baterie, ale jde mi o to, jestli není problém ještě jinde, tedy v dobíjení.

Jinak mám baterii Banner s kódem 5K0 915 105 F.

Vloženo

Zítra ráno vyzkouším a dám vědět zda mi pohasínají světla nebo ne,ale nikdy jsem si toho nevšiml.Mám z výroby AGM baterii a přitom nemám Start-Stop.

Jaký máš alternátor já mám 140A.

Vloženo (editace)

Zajímavé, u služebního SII 2.0 TDI CR 125 KW 4x4 DSG Ambition je jen 140 A, a nebo jsem špatně opsal kód, protože je to 8GU vs. 8GV.

Jo a taky je se start/stop, a paradoxně má baterku jen 68Ah.

Editováno: , autor: Lancelot
Vloženo

Jenomže těch 68Ah stačí,protože to má určitě baterii AGM a ta je na větší zátěže než obyčejná.

Ráno vyjíždím z garáže točím volantem a dávám plný rejd na jednu i druhou stranu,protože se jinak nevymotám na silnici a nic mi nepohasíná jako tobě.

Tak jedině proměřit elektriku.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mi to dělá, když je (asi) nízký stav baterie - navigace mi psala, že stav baterie je nízký a interiérové světla zhasínala po velmi krátké době, osvětlení nohou nefungovalo vůbec.

Onehda jsem auto uklízel, měl jsem ho asi 60 min odemčené a střídavě jsem měl otevřené dveře, neměl jsem puštěné rádio, vnitřní světla jsem vypnul. No po té hodině nešlo ani zapnout rádio (navigace), ani rozsvítit stropní lampičky., nesvítila ani schránka spolujezdce. Po zapnutí zapalování už ale vše fungovalo, nastartovalo to v pořádku. Během 14 dnů pojedu na servis, tak to budu řešit, protože předchozí SII to nedělal - pravda, ten byl v holobytu a nebylo tam tolik el. fičurek.

Vloženo

Lancelot - toto robia všetky Superby , aj tie čo sú na salone a nabíjané /12,7V v kľude/ tak zhasínajú rýchlo ... Asi si to BCMka šéfuje tak aby "dobre bolo" ,,, 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...