Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Pekny, videl jsem to jiz pred par mesici v okoli MB na zkusebnich autech.

Je docela zajimavy, jak puvodne budgetova dvojcata s viditelnymi usporami zacinaji dostavat hodnotnejsi prvky. Rapid od MR2016 take dozna prijemne zmeny.

Nicmene Low power xenon v Rapidu mi prijde jeste odpovidajici dobe, full LED v Toledu bych ale necekal.

Za to rozhodne :palec2:

Vloženo

Hezke no ;) ...... full LED + alcantara ... uz z toho duvodu bych mozna misto Rapida volil Toledo ;) jezdi to na stejne lince a defakto to je stejne auto akorat jina karosarina ;)

 

   fakt pekne,... hezky toledo dospiva ;)  :kol-47:  :kol-31:

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Mně to na jednu stranu smysl dává, protože ten model úspěšný není. Obě auta nejsou na MQB.

 

Na druhou stranu u Škody to úplný propadák není a hlavně není ani kam moc růst. Výš je přecejenom Octavia a v případě Seatu ještě rozměrově bližší Leon. Takže on to nakonec může být liftback z Leona po faceliftu.. uvidíme.

 

U Seatu má být v Ženevě A-SUV, ve Frankfurtu facelift Leonu, 2017 Ženeva s miniSUV a v Barceloně nová Ibiza. Tři nová auta za rok asi nedají.

Vloženo

Taky bych to viděl na facelift - stejně jako se octě II po faceliftu houfně začalo říkat "octavia 3", i když skutečná třetí generace octavie se v tý době nacházela když ne ještě na konstruktérskejch obrazovkách, tak v prototypovejch dílnách nebo někde na zkušebně...

Vloženo

Já ten žebříček zkopíruju delší, on totiž odpovídá i jak si stojí ta proklamovaná konkurence rapidu podobě francouzů:

1. Škoda Rapid - 76 925
2. Dacia Logan - 54 549
3. Seat Toledo - 11 037
4. Citroën C-Elysée - 5 933
5. Peugeot 301 - 2 837

Takže seat ještě dobrý, na to že se o něm v souvislosti s rapidem až tak nemluvilo, narozdíl od 301 a Elysejích.

Rovněž se sluší říci, že korejci považovaní za finančně srovnatelnou konkurenci, ač v jiných třídách (i30, cee'd), jsou na tom s prodejem podobně nebo lépe.

Vloženo

nu tak by ma celkom zaujimali cisla o uspeanosti rap/toledo .

 

To se bohužel z dostupných zdrojů zjistit nedá, protože Škoda například nerozlišuje indickou Fabiu-Polo Sedan a Rapid. Vstupuje do toho taky Čína. Pokud se budou počítat "statistiky" JATO, ACEA a podobných nesmyslů, tak tam zase krom chyb a dvojitých registrací třeba nebude Mexiko.

 

Toledo, dodávky koncovým zákazníkům:

 

2012 - 3 550

2013 - 20 974

2014 - 16 105

Vloženo

Já ten žebříček zkopíruju delší, on totiž odpovídá i jak si stojí ta proklamovaná konkurence rapidu podobě francouzů:

1. Škoda Rapid - 76 925

2. Dacia Logan - 54 549

3. Seat Toledo - 11 037

4. Citroën C-Elysée - 5 933

5. Peugeot 301 - 2 837

Takže seat ještě dobrý, na to že se o něm v souvislosti s rapidem až tak nemluvilo, narozdíl od 301 a Elysejích.

Rovněž se sluší říci, že korejci považovaní za finančně srovnatelnou konkurenci, ač v jiných třídách (i30, cee'd), jsou na tom s prodejem podobně nebo lépe.

 

Auta od PSA i Rapid mají těžiště prodejů mimo Evropu, tady jsou naprosto okrajovou záležitostí. Na západě se z Rapidů velká většina prodá jako Spacebacku. I z toho důvodu je Toledo vyráběné v mnohem menším počtu.

Vloženo

presne tak jak pise BOJLER ;)  :kol-47:  :kol-31:  Je to nelogicke ale frantici a dalsi kralujou treba hodne v britanii a seat je jasny ve spanelsku, malo aut od PSA je prave zde v evrope, lepe receno, zde v CR, je jasne ze v CR jsou uchylove na skodovky :D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...