Přejít na obsah

Rapid vs. Toledo


vormen

Doporučené příspěvky

jeste dodam, ze jsem mel to svoje toledo za 334 - 50 sleva, dokoupena zaruka 4/120 tj. 290. pokud bych bral uver od skofinu, tak dalsich 30 dolu (na rapida se odecita 20) a bylo by to za 260 coz je za takovy auto smesna cena. samozrejme by se preplatilo a sleva od skofinu by se zaplatila ve splatkach. a nebyla to predvadecka, ale funglovka na kterou jsem musel cekat nez se vyrobi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

takže Seat Toledo jde s cenou dolů. S TSi 63kW za 322.900. Trochu to porovnám.

 

Rapid Fresh  299.900 a aby se srovnal na výbavu s Toledem:

 

třetí opěrka      1.000

16" alu             3.300

rezerva             1.600

corner               2.500

loketka vzadu    3.600

tempomat        11.000

6x repro            1.600

MDI                   2.600

BT HF               6.000

tj. tedy         333.100

 

Toledo navíc kotouče vzadu, chrom. rámečky kolem výdechů, 3-ramenný volant s ovládáním z G6, lepší budíky s chrom. středem. Navíc kdo chce od škofinu, dostane slevu dalších 30 oproti 20 u Rapida. Tím že sebrali ve škodovce tu aut. klimu a senzory to pěkně posra.i. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych měl objednávat teď, tak bych šel do toleda :) nicméně některé příplatky tam jsou dražší než do rapidu (třeba výhřev sedaček), ale to bych si holt nepřiobjednal, taky tam není paket dynamic pokud jsem se dobře díval....ale jinak ten paket v hodnotě 40K je fakt mazec (BT, tempomat atd...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem si to ted konfiguroval 1.2 77kw a je mozny ze v prostredni vybave nelze připlatit senzory a climatronic? Koukam ze ten climatronic je pouze v nejvyšší výbavě. to troch uto toledu zabíjí :( Nicméně i tak je to hodně slušný a volil bych asi nejvyšší výbavu s akčním paketem Style to vychází na 373tis vč. navigace !!! - pak bych volil škofin -> 343 tis a slevu od prodejce aspon 25tis a jsem na ceně svého rapida ale za vyšší výbavovou verzi a plno fíčurama navíc:) no hodně zajímavý...

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toledo je teď jasně lepší volba, auto vyrobený v bolce, tudíž kvalita ala škoda, žádný obavy od španělskýho zpracování. navíc exkluzivnější, je jich na silnici jako šafránu a z toho plyne i menší riziko odcizení, lepší vzhled, lepší, výbava, lepší cena. horší síť prodejců a o to brutálně. ale servisovat se to dá i ve většině škoda servisů, kde mají licence pro seat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já nevím, absence climatronicu a senzorů ve střední výbavě (a to ani za příplatek) je celkem silné proti (i přesto že je tam plno "blbůstek navíc), nicméně, záleží spíš na prodejcích jestli dávají slevy v obdobné výši jako na rapida (v řádu 20 tis)...a to se obávám, že by mohl být problém.... pokud ano tak pak jak jsem psal se jednoznačně vyplatí Toledo v nejvyšší výbavě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to máš pravdu, že ve střední výbavě si senzory a climatronic připlatiti nemůžeš, ale kolik lidí si to teď připlatí do rapida? řekl bych, že naprostý minimum. u toleda jak píšeš by se musela vzít nejvyšší verze a za cca 370 by to bylo v plné palbě se 77kW a slevy budou rozhodně vyšší než u škodovky, já jsem dostal slevu 50tis., takže bych měl za cca 320 nejvyší výbavu, ve škodovce bych za to měl jen ambition fresh a navic climatronic a maximálně senzory, pokud bych ukecal nějakou slevu u prodejce. já jsem si nechal dělat nabídky na rapida i toledo, ale stejně jse měl jasno, že to bude seat. jen jsem si říkal, kdyby náhodou dala škodovka nějakou lepší cenu a ani ťuk, horko těžko blbejch 8tis. dolů a v seatu jsem jen naznačil a 50 bylo pryč a žádná skladovka.

 

ještě doplním, že jsem to kupoval od prodejce co dělá škodovky i seaty a měl tam rapida i toledo ve stejné barvě vedle sebe, takže jsem to mohl srovnat pěkně v reálu a dost podrobně. dodnes akorát nechápu, že seat měl jinou červenou než škododvka, ale přitom mají stejnej kód. když nepočítám exteriér, tam už zdálky rapid nemá šanci, tak pohled do interiéru to podtrhl. ta obluda, co dávali do rapidu místo volantu s jakože ovládání na volantu, ble. obyčejný lemování kolem výdechů ventilace a nepřehledný nečitelný budíky. když dva dělají totéž, není to totéž. obě auta jsou dobrý (stejný), ale detaily rozhodujou a hlavně vzhled. nevim, ale škodovka nemá nic navíc, jenom škrabku a držák na vestu pod sedadlem

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo dík...hned se po tom výčtu neduhů těším víc na rapida :D

 

Otázka je jestli dají 50tis slevu i po akční slevě 30tis na všechny toleda :) Ale je divný že ti dal prodejce 50K slevu na toledo a na rapida nabídl jen 8K když mně na rapida dal 25K :) asi fakt záleží a proste chtel prodat toledo:)

 

Jinak toledo ma snad taky skrabku ne?

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Senzory se dají připlatit a dodělat, alespoň co jsem komunikoval s prodejci, tak to není žádný problém a stojí to 6500,-Kč (což je mimochodem o 2500,- méně než u Rapida )

 

vormen: píšeš, že jsi dostal 50.000 slevu - nechápu a to píšeš, že jsi se jen zmínil :( Možná to bylo tím, že jsi bral 63kW verzi a na tu silnější se bráněj, nebo mě nic nenapadá. Já se se slevami nemohu u Toleda dostat víc než 17.000,- víc jsem prostě nedostal a vymlouvají se na skladovky, nebo to prostě nedávají. Ty do toho počítáš i slevu od škofinu? Pak by mi to vycházelo, ale jinak - hotový zázrak. To i na Rapida jsem udělal 25.000,- a je ve velký akci, kde na slevy moc místa není a byla to celkem pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem dostal 50 přímo z ceny auta a kdybych bral škofin, tak dalších 30, to už by byla brutálně nízká cena. ty senzory jsem si připlatit mohl, jenže by to nebylo z fabriky a neukazovalo by to na rádiu a to jsem nechtěl, cena by byla do 7 tis. nevím jak to bude se slevama teď, ale je to hodně o prodejcích. taky jsem tam kupoval druhý nový během tří let

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že jsi tam kupoval další auto během 3 let by mohlo hrát roli, ale jinak je to fakt zázrak. Já je tlačím jak se dá a zatím jen jeden se dostal na 305 ale za skladovku a když jsem mu posílal info maila kdy by se to dalo odvézt, zda dodělá senzory, tak už neodepsal :D asi jsem fakt socik co jen škemrá :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že je to uplně jasný. navíc chromovanej ovladač světel a lem výdechů, budíky. skoro jiná liga, navíc za míň peněz bych řekl

 

ještě teda řadička, kulatá je dycky lepší než kterákoliv hranatá knedla :-D

post-21737-0-70464900-1372238543_thumb.j

post-21737-0-48140500-1372238556_thumb.j

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na vzhled je vždy víc názorů, to je jasný. praktičnost je ale jedna. jak se ovládá v rapidu PP, idiotsky, částečně na volantu a částečně na páčce stěračů. na kulatou řadičku se rychle zvyká a je to nývykový. různý patvary neumožňujou úplnou svobodu při řazení, ikdyž si na to člověk zvykne. ale jak jednou vyzkouší kulatou, pochopí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...